۷ سال پیش

اختصاص ۱۶ هزار میلیارد تسهیلات به ۱۲ هزار طرح و واحد صنعتی کوچک
اطلاعات بیشتر

 

معاون امور استان‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: امسال ۱۶ هزار میلیارد تسهیلات به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در حال احداث در کشور ارائه و زمینه اشتغال ۱۸۵ هزار و ۵۰۰ نفر در این واحدها ایجاد می‌شود.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی یزدانی ورزنه امشب در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اردبیل با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده فعالسازی واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه‌فعال در سطح کشور از برنامه‌های مهم در سال 95 به شمار می‌رود.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: بر این اساس امسال تلاش و جدیت بر این است تا با هدف توسعه تولیدات داخلی، واحدهایی که کمتر از ظرفیت خود اقدامات تولیدی می‌کنند را شناسایی و حمایت کنیم تا بتوانند با حداکثر توان به فعالیت بپردازند.
وی کمک به راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی با پیشرفت بالای 50 درصد را از اولویت‌های مهم در کشور دانست و گفت: امسال 16 هزار میلیارد تسهیلات به 12 هزار طرح و واحد صنعتی کوچک و متوسط در حال احداث با پیشرفت فیزیکی بالا و مطلوب در کشور ارائه می‌شود.
یزدانی ورزنه تصریح کرد: با ارائه این تسهیلات برای راه‌اندازی و تکمیل واحدهای تولیدی و صنعتی پیش‌بینی می‌شود بیش از 184 هزار و 500 فرصت شغلی جدید برای افراد جویای کار در کشور ایجاد شود.
وی با اشاره به حمایت‌های انجام شده برای وارد شدن واحدهای راکد به چرخه تولید و فعالیت بیان کرد: در سال گذشته در این زمینه اقداماتی مناسب انجام شده و با پیگیری‌های لازم تعداد 450 واحد تولیدی و صنعتی در کشور فعال‌سازی شده‌اند.
معاون امور استان‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حمایت از تولیدات داخلی با برنامه‌ریزی برای صادرات این محصولات به منظور رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: برای این منظور هدفگذاری اصلی بر کمک 2 هزار میلیارد ریالی در این زمینه بوده اما به دلیل مشکلات مالی کشور 500 میلیارد ریال از این مبلغ محقق شد و مصمم هستیم که در این زمینه امسال اقدامات جدی را انجام دهیم.
یزدانی ورزنه افزود: در زمینه آموزش که از مهمترین برنامه‌ها در سال 95 به شمار می‌رود، 100 هزار نفر از کارکنان و دست‌اندرکاران واحدهای تولیدی و صنعتی در زمینه‌های مختلف اعم از بازاریابی، بخش مالی، کارآفرینی، دانش فنی تولید و برخی حوزه‌های دیگر از آموزش‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سهم استان اردبیل را در زمینه آموزش یک هزار نفر برشمرد و گفت: در زمینه توسعه و تامین زیرساخت‌های لازم برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی علاوه بر اینکه از منابع ملی در این زمینه اعتباراتی اختصاص می‌یابد انتظار می‌رود مسئولان استان نیز در این زمینه همت کرده و با تامین منابع مالی زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.
وی تصریح کرد: تاکنون راه‌اندازی 948 ناحیه و شهرک صنعتی در کشور مصوب شده که از این تعداد 778 مورد فعال بوده اما در 378 شهرک و ناحیه صنعتی استان یا متقاضی برای فعالیت وجود ندارد و یا اینکه در برخی از این شهرک‌ها و نواحی فعال تعداد واحدهای در حال فعالیت بیش از 10 مورد نیست که این امر سبب به وجود آمدن مشکلاتی در این حوزه شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585809
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد