• ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

ارائه تسهیلات شغلی به سربازان منقضی خدمت استان سمنان

ارائه تسهیلات شغلی به سربازان منقضی خدمت استان سمنان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعطای تسهیلات شغلی 150 میلیون تومانی به سربازان ماهر منقضی خدمت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: برای اشتغال سربازان ماهر منقضی خدمت تسهیلات اشتغالزایی پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین پیوندی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی نظام وظیفه سمنان بیان کرد: برابر دستورالعمل ابلاغی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و تدابیر اتخاذ شده در خصوص تأمین اعتبار و بودجه لازم مقرر شده است تسهیلات شغلی ۱۵۰ میلیون تومانی به سربازان ماهر منقضی خدمت بومی و ساکن استان که از سال ١٣٦٧ به بعد از خدمت ترخیص شده باشند، اعطا گردد.

وی در ادامه داد: اعطای تسهیلات در بانک‌های عامل استان، تنها به طرح یا طرح‌های اشتغال متقاضی با متقاضیان معرفی شده از سوی گروه کاری استان، انجام می‌گیرد.

معاون وظیفه عمومی استان تصریح کرد: سربازان منقضی خدمت فارغ‌التحصیل مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی کشور (اعم از دولتی، آزاد، فنی و حرفه‌ای با علمی کاربردی) و همچنین فارغ‌التحصیلان هنرستان فنی و حرفه‌ای و مدارس کاردانش، با ارائه مدرک مهارتی برای دریافت تسهیلات ثبت نام نموده و چنانچه طرح اشتغال آنان مرتبط با مدرک مهارتی شأن باشد مشمول برخورداری از این تسهیلات هستند.

پیوندی بیان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰۰ و سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا با مراجعه به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان (واقع در بلوار امیرکبیر - پشت ساختمان راهنمایی و رانندگی) از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2739476
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد