• ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
  • 0k نظر «نمایش»

استان اصفهان با کمبود ۱۶ هزار و ۵۰۰ نیروی معلم مواجه است

استان اصفهان با کمبود ۱۶ هزار و ۵۰۰ نیروی معلم مواجه است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

کمبود 16 هزار و 500 نیروی معلم در آموزش و پرورش اصفهان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاظر با کمبود 16 هزار و 500 نیروی معلم در استان مواجه هستیم که بخشی از آن برای کاشان است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان با اشاره به اینکه روش‌های پایدار برای تامین نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان و استخدام جدید بر پایه ماده ۲۸ اساسنامه این دانشگاه انجام می‌شود، گفت: در مجموع با این ۲ روش بیش از ۲ هزار نفر جذب آموزش و پرورش استان اصفهان می‌شوند که اندک است.
محمدرضا ابراهیمی همچنین درخصوص جذب نیرو‌های خرید خدمات افزود: اگر قرار باشد مجوزی صادر شود باید این مهم سرعت یابد تا بتوانیم کیفیت آموزش و پرورش را ارتقاء دهیم، چرا که این نیرو‌ها و موسسان ارزیابی می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان کسری این استان در بخش نیرو‌های خرید خدمات سه هزار نفر بیان کرد و ادامه داد: قرار است این کمبود با رایزنی مجلس شورای اسلامی تامین شود.

وی نیرو‌های خرید خدمات ایثارگری در استان اصفهان را حدود ۸۷۰ نفر اعلام و ادامه داد: قرار بود این نیرو‌ها استخدام و احکام آنان اول فروردین امسال صادر شود، اما تاکنون برای ۱۱۹ نفر حکم صادر و کد تایید دریافت شده و بیش از ۶۰۰ حکم نیز صادر، اما حکم تایید دریافت نشده و اکنون متوقف و سامانه نیز بسته شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه هم اکنون استان اصفهان یک سوم نیاز نیروی انسانی خودش را ندارد و با ظرفیت دو سوم نیروی انسانی فعالیت می‌کند، گفت: تلاش بر این است که برای تامین نیروی انسانی سهمیه دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ ارتقا یابد.

فرماندار کاشان نیز با اشاره به نیرو‌های خرید خدمات گفت: امیدواریم تا نیرو‌های خرید خدمات دارای سابقه ایثارگری هر چه زودتر تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت شوند.
محمد شریف زارعی افزود: آموزش و پرورش پیشانی آینده این شهر است
در این مراسم علی محمد بار فروش به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان کاشان معرفی و از خدمات جواد متقی نژاد قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2605348
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد