• ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام افراد دارای مدرک بالاتر در آزمون استخدامی وزارت نفت منتفی شد

استخدام افراد دارای مدرک بالاتر در آزمون استخدامی وزارت نفت منتفی شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

لغو استخدام افراد دارای مدرک بالاتر در آزمون استخدامی وزارت نفت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری نفت آنلاین، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اعلام کرد: استخدام افراد با مدرک بالاتر از نیازمندی اعلام شده در آزمون استخدام وزارت نفت، منتفی است.

داوطلبان استخدام باید با بالاترین مقطع تحصیلی گرفته‌شده، طبق نیازمندی‌های اعلام‌شده در آزمون‌های استخدامی شرکت کنند و اگر مشخص شود فرد دارای مقطع تحصیلی بالاتر بوده، موضوع استخدام منتفی خواهد شد.

به گزارش نفت آنلاین به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، با توجه به اعتراض بعضی متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی شرکت‌های تابع وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ درباره دارا بودن مدارک تحصیلی بالاتر از سوی تعدادی از داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون یادشده و با نظر به مفاد مندرج در بند (۳-۲-۲) دفترچه راهنمای آزمون، داوطلبان استخدام باید با بالاترین مقطع تحصیلی گرفته‌شده، طبق نیازمندی‌های اعلام‌شده در آزمون‌های استخدامی شرکت کنند و در صورتی که در هریک از مراحل استخدام مشخص شود فرد دارای مقطع تحصیلی بالاتر با تاریخ دریافت پیش از آزمون بوده است، ادامه سایر اقدام‌های مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام منتفی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این ارتباط وزارت نفت با هماهنگی و همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درحال انجام استعلام (به‌صورت گروهی) و صحت‌سنجی آخرین مدارک تحصیلی همه متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی یادشده و حذف افراد دارای مقطع تحصیلی بالاتر طبق نیازمندی‌های اعلام‌شده و اعلام نتایج اولیه است.

بر این اساس طی مراحل تشریفات استخدامی پذیرفته‌شدگان، بدواً و مجدداً آخرین مدارک تحصیلی به‌صورت فردی از دانشگاه‌های محل تحصیل از سوی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت استعلام و سایر اقدام‌های مقتضی در چارچوب ضوابط و مقررات موضوعه معمول خواهد شد.

آزمون استخدامی صنعت نفت ۲۹ اردیبهشت‌ماه در ۳۱ استان کشور برگزار و نتایج آن ۲۴ تیرماه اعلام شد.

مشاهده صفحه جامع استخدام شرکت نفت

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه استخدام شرکت نفت

منبع: خبرگزاری نفت آنلاین

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2798128
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k