اطلاعات بیشتر

استخدام بانک پاسارگاد

برای اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد بود

دریافت آگهی های استخدامی مهم در گوشی و ایمیل شما به محض انتشار، اینجا کلیک نمایید

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما عزیزان،به اطلاع می رسانیم که تمامی اخبار مرتبط با استخدام بانک پاسارگاد در طی هر سال در همین صفحه به اطلاع شما خواهد رسید.


pasargadجهت مشاهده تجربیات گزینش استخدامی بانک پاسارگاد در سال 1395 اینجا کلیک نمایید


استخدام بانک پاسارگاد- بروز شده در تاریخ 22 فروردین 97 

بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه های خود از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، دعوت به مصاحبه می نماید.
شرایط ثبت نام
1) سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
2) نداشتن سوء پیشینه کیفری.
3) بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
4) داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی  (برای متقاضیان مرد).
5) داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
6) داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).
یادآوری:
۱- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در “سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری ” ثبت نمایند.
۲- ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
3- هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
4 -دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
5 – چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.
بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل

>شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور حقوقی

خانم ها متولد 01-01-1369 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1367 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.
برای شغل کارشناس امور حقوقی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- سمنان (شهرهای : سمنان , شاهرود )
2- هرمزگان (شهرهای : بندرعباس )
3- تهران (شهرهای : تهران )
4- مازندران (شهرهای : تنکابن , ساری )
5- اصفهان (شهرهای : اصفهان )
6- خوزستان (شهرهای : اهواز , دزفول )
7- مرکزی (شهرهای : اراک )
8- فارس (شهرهای : شیراز )
9- گلستان (شهرهای : گرگان )
10- گیلان (شهرهای : رشت )
11- کرمان (شهرهای : کرمان )
12- قم (شهرهای : قم )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده پروانه وکالت
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور حقوقی اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس انفورماتیک

خانم ها متولد 01-01-1366 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1364 به بعد
برای شغل کارشناس انفورماتیک حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس انفورماتیک:
1- مهندسی کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
2- مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- علوم کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس انفورماتیک:
1- تهران (شهرهای : تهران )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس انفورماتیک اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل منشی

خانم ها متولد 01-01-1370 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1368 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل منشی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل منشی:
1- زبان انگلیسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
2- زبان و ادبیات فارسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل منشی:
1- تهران (شهرهای : تهران )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده مدرک ICDL
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل مسئول دفتر اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور ارزی

بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل
برای شغل کارشناس امور ارزی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک دیپلم می باشد.
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور ارزی
1- مازندران (شهرهای : آمل )
2- اصفهان (شهرهای : اصفهان )
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک دیپلم الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
6- فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور ارزی اینجا کلیک نمایید

سوالات متداول ویــرایش بازیـابی کد رهگیری پیگیری وضعیت ثبت نام
با آرزوی موفقیت برای یکایک شما – سایت ایران استخدام



اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...


  • جهت دریافت آخرین اخبار و آگهی های مهم استخدامی از طریق کانال تلگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید

  • نویسنده : Fh

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 14:37

    کد دیدگاه : 1729154

    چقدر نیتونه ادم بد شانس باشه تا قبل از اینکه مدرکم اماده بشه بانکدار میخواست بانک پاسارگاد حالا از بعد عید نمیخواد اخه انصافه من با معدل ۱۷/۵۰با رتبه کنکور ۶۶ هیجا کار پیدا نشه (:boredom:)

    پاسخ دهید
  • نویسنده : فرزاد ناامی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 11:21

    کد دیدگاه : 1727199

    علاقمند در کار بانکی 25ساله ساکن غرب تهران مجرد تلفن تماس باتشکر ازشما

    پاسخ دهید
  • نویسنده : علی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 00:07

    کد دیدگاه : 1726804

    با سلام یه سوال داشتم رشته ی علوم سیاسی هم میتونه توی ازمون استخدامی بانک شرکت کنه

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ترلان ت

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 22:26

    کد دیدگاه : 1726667

    باسلام.یه سوال داشتم از خدمتتون.سوالم کلی هست.
    ایا بانکها کسی رو که کاردانی امور بانکی خونده باشه جذب میکنن؟
    چون توی اون رشته هایی که میتونن ازمون استخدامی بانک بدن داشتم نگاه میکردم همه رشته ها بود به جز رشته امور بانکی.(متصدی بانک رو نوشته بود ولی امور بانکی نداشت)
    حالا سوالم اینه که یعنی رشته امور بانکی جذب بانک میشه؟چون جزو اون رشته هایی که جمع اوری کرده بودید نبود برام جای تعجب شده

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ارزو عزیزی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 18:35

    کد دیدگاه : 1726433

    سلام خسته نباشید آیا برای آگهی استخدام بانک پاسارگاد هنوز هم میشه ثبت نام کرد یا مهلتش تموم شده

    پاسخ دهید
    • نویسنده : ناشناس

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 01:40

      کد دیدگاه : 1728348

      باسلام وخداقوت وقت ثبت نام مانده یان ؟باتشکر

      پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 19:39

    کد دیدگاه : 1718842

    سلام ، من مرداد 96 ثبت نام کردم تا الان هیچ خبری از بانک نشده ، چقدر دیگه باید منتظر اطلاع رسانی شما باشیم؟
    خوزستان

    پاسخ دهید
    • نویسنده : ن

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 11:09

      کد دیدگاه : 1727175

      باید انتظار بکشی فقط انتظار (:dash:)

      پاسخ دهید
  • نویسنده : فاطمه

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 11:29

    کد دیدگاه : 1717637

    فقط حقوقی میخواد اصن بانکداری نمیخواد

    پاسخ دهید
  • نویسنده : آرزو احمدی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 12:37

    کد دیدگاه : 1714469

    سلام من لیسانسم تو رشته ی مهندسی معماری هستش می‌توانم وارد کار بانکی بشم ؟!

    پاسخ دهید
  • نویسنده : محمد

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 23:36

    کد دیدگاه : 1712844

    با سلام خسته نباشید
    من معدلم حدود سیزدهو نیم هست برای افزایش معدل باید معدل زیر دوازده باشه تا بشه درس جبران معل بگیری و بدبختانه برای استخدامی بانکها معدل چهارده میخواد لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ دهید
  • نویسنده : هانیه قیطولی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 11:23

    کد دیدگاه : 1710368

    آیا هنوز هم میشه برای آگهی استخدام بانک پاسارگاد ثبت نام کرد یا مهلتش تموم شده

    پاسخ دهید
    • نویسنده : محمد امیری

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 11:37

      کد دیدگاه : 1710396

      سلام بله میتوانید فرم دعوت به همکاری بانک و تکمیل کنید.

      پاسخ دهید
  • نویسنده : تندیس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 12:27

    کد دیدگاه : 1707527

    چقدر سختگیرانه.
    خوش به حال اونا که راهشون رو درست انتخاب کردن و میتونن کار کنن. دانشجوی فوق تغذیه بودن هم در صورت بی علاقگی بی فایده س. خواهشا بر اساس عقل و علاقه رشته تونو انتخاب کنید. کار از دانشگاه مهمتره.

    پاسخ دهید
  • نویسنده : آزی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 12:42

    کد دیدگاه : 1706119

    با سلام و خسته نباشید لطفا بفرمایید جهت امادگی مصاحبه در سمت بانکدار چه مباحث و دروس عمومی و خصصی بایدبخونیم؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : الهام موسوی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 02:32

    کد دیدگاه : 1704841

    با سلام.کارمند بانک بودن آرزوی بچگی من بود ولی معدلم کمتر از مد نظر بانک هست واقعا ناراحتم بابت این موضوع.کاش شرط معدل نبود

    پاسخ دهید
    • نویسنده : ناشناس

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 14:01

      کد دیدگاه : 1706221

      سلام ميتونيد برا افزايش معدل به دانشگاه مراجعه كنيد تا درسايي كه احتمالا كمتر از دوازده گرفتيد رو مجددا برداريد و امتحان بديد تا سنتون بالا نرفته چون فرصتها يكي پس ديگري رو از دست خواهي داد .

      پاسخ دهید
    • نویسنده : ناشناس

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 14:05

      کد دیدگاه : 1706226

      من خيلي اينجا سر نميزنم اگ سوال داشتيد باز ميام كه راهنمايي كنم . البته نميدونم كجا و چه دانشگاهي با چه معدلي مدرك دريافت كرديد . بالفرض يك فردي كه ليسانس حسابداري در نيمه دولتي گرفته بود با دانشگاه ازاد صحبت كرد كه زير دوازده كه حدود بيس و شيش واحد بود رو در دو ترم خوند و يك مدرك ليسانس از دانشگاه ازاد گرفت . اينو گفتم كه بقيه فرصتها رو زود از دست ندي . موفق باشيد .

      پاسخ دهید
  • نویسنده : الهام موسوی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 02:28

    کد دیدگاه : 1704840

    با سلام.اگه آزمون خوب بدیم ولی معدل کمتر از مدنظر بانک باشه آیا احتمال قبولی هست؟؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : احد نجفی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 12:20

    کد دیدگاه : 1695097

    من ساکن رشت هستم سه ماه پیش شهر تهران نیرو میگرفت من ثبتنام کردم ولی الان استان گیلان هم میگیره . میتونم دوباره ثبتنام کنم برای رشت؟؟

    پاسخ دهید

لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...