اطلاعات بیشتر

استخدام بانک پاسارگاد

برای اطلاع از وضعیت ثبت نام کد رهگیری خود اینجا کلیک نمایید

ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد بود

دریافت آگهی های استخدامی مهم در گوشی و ایمیل شما به محض انتشار، اینجا کلیک نمایید

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما عزیزان،به اطلاع می رسانیم که تمامی اخبار مرتبط با استخدام بانک پاسارگاد در طی هر سال در همین صفحه به اطلاع شما خواهد رسید.


pasargadجهت مشاهده تجربیات گزینش استخدامی بانک پاسارگاد در سال 1395 اینجا کلیک نمایید


استخدام بانک پاسارگاد- بروز شده در تاریخ 1 مرداد 97 

بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه های خود از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، دعوت به مصاحبه می نماید.
شرایط ثبت نام
1) سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
2) نداشتن سوء پیشینه کیفری.
3) بومی و ساکن شهر مورد تقاضا.
4) داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی  (برای متقاضیان مرد).
5) داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
6) داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر).
یادآوری:
۱- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در “سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری ” ثبت نمایند.
۲- ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
3- هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
4 -دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
5 – چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.
بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل

> شرایط و ضوابط شغل بانکدار

خانم ها متولد 01-01-1370 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1368 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل بانکدار حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل بانکدار:
1- حسابداری (گرایش: کلیه گرایش ها)
2- اقتصاد (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- مهندسی صنایع (گرایش: کلیه گرایش ها)
4- مدیریت (گرایش: صنعتی, بازرگانی, دولتی, بیمه, امور بانکی (بانکداری), مالی, IT (فناوری اطلاعات))
5- آمار (گرایش: کلیه گرایش ها)
6- ریاضی (گرایش: کلیه گرایش ها)
7- حقوق (گرایش: کلیه گرایش ها)
8- مهندسی کامپیوتر (گرایش: سخت افزار, نرم افزار)
9- مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش: کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل بانکدار:
1- تهران (شهرهای : تهران , اسلامشهر , لواسانات , فشم)
2- اصفهان (شهرهای: اصفهان)
3- آذربایجان شرقی (شهرهای: تبریز , مرند)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل بانکدار اینجا کلیک نمایید

>شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور حقوقی

خانم ها متولد 01-01-1369 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1367 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.
برای شغل کارشناس امور حقوقی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور حقوقی:
1- سمنان (شهرهای: سمنان , شاهرود)
2- هرمزگان (شهرهای: بندرعباس)
3- تهران (شهرهای: تهران)
4- مازندران (شهرهای: تنکابن , ساری)
5- اصفهان (شهرهای: اصفهان)
6- خوزستان (شهرهای: اهواز , دزفول)
7- مرکزی (شهرهای: اراک)
8- فارس (شهرهای: شیراز)
9- گلستان (شهرهای: گرگان)
10- گیلان (شهرهای: رشت)
11- کرمان (شهرهای: کرمان)
12- قم (شهرهای: قم)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده پروانه وکالت
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور حقوقی اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس انفورماتیک

خانم ها متولد 01-01-1366 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1364 به بعد
برای شغل کارشناس انفورماتیک حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل کارشناس انفورماتیک:
1- مهندسی کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
2- مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش : کلیه گرایش ها)
3- علوم کامپیوتر (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس انفورماتیک:
1- تهران (شهرهای: تهران)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس انفورماتیک اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل منشی

خانم ها متولد 01-01-1370 به بعد ، آقایان متولد 01-01-1368 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
برای شغل منشی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
رشته های مورد تایید برای شغل منشی:
1- زبان انگلیسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
2- زبان و ادبیات فارسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
استان های مورد نیاز برای شغل منشی:
1- تهران (شهرهای: تهران)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
5- فایل اسکن شده مدرک ICDL
6- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل مسئول دفتر اینجا کلیک نمایید

> شرایط و ضوابط شغل کارشناس امور ارزی

بازنشسته نظام بانکی و دارا بودن سابقه فعالیت در یکی از واحدهای ارزی ( ستاد، سرپرستی، شعبه) و یا بین الملل
برای شغل کارشناس امور ارزی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک دیپلم می باشد.
استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور ارزی
1- مازندران (شهرهای: آمل)
2- اصفهان (شهرهای: اصفهان)
مراحل ثبت نام:
برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :
1- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
2- فایل اسکن شده کارت ملی
3- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
4- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک دیپلم الزامی است
5- فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
6- فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
نکات بسیار مهم برای ثبت نام:
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.
از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

جهت ثبت نام شغل کارشناس امور ارزی اینجا کلیک نمایید

سوالات متداول ویــرایش بازیـابی کد رهگیری پیگیری وضعیت ثبت نام
با آرزوی موفقیت برای یکایک شما – سایت ایران استخدام



اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...


  • جهت دریافت آخرین اخبار و آگهی های مهم استخدامی از طریق کانال تلگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید

  • نویسنده : sara

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 20:50

    کد دیدگاه : 1941769

    سلام مهلت ثبت نام هنوز داریم یا تموم شده؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : مینا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 09:35

    کد دیدگاه : 1932139

    سلام ادمین، من حدود یک ماه است که ثبت نام کردم و همچنان زده در حال بررسی چه قدر طول میکشه تا بفهمیم که کلا رد کردن یا نه؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : سما

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 14:26

    کد دیدگاه : 1930450

    من اراک هستم میتونم برای تهران شرکت کنم؟چون از شرط بومی چیزی ننوشته

    پاسخ دهید
  • نویسنده : الهام منصورکیای

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 15:43

    کد دیدگاه : 1928426

    سلام ادمین من فرم دعوت به همکاری رو تکمیل کردم وضعیت زده در حال بررسی و در صورت نیاز تماس میگیرن. یعنی چی؟ نیرو گرفتن تموم شد یا هنوز دارن میگیرن؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : admin (علی احمدزاده)

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 16:04

      کد دیدگاه : 1928457

      رزومه اولیتون ارسال میشه و اونها خودشون بر اساس انتخابشون با برخی از رزومه ها تماس میگیرند

      پاسخ دهید
  • نویسنده : زهرا کاظمی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 22:58

    کد دیدگاه : 1906644

    ثبت نام انجام نمیشه فکر کنم الکیه 3 بار مراحلو تا مرحله معدل دبیرستان و دانشگاه که میرسه دیه صفحه سفید میاد.

    پاسخ دهید
    • نویسنده : ناشناس

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 15:05

      کد دیدگاه : 1907622

      از ی مرورگر دیگه استفاده کنید

      پاسخ دهید
  • نویسنده : ارش

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 22:08

    کد دیدگاه : 1906570

    باسلام ايا رشته مهندس كشاورزي كرايش اقتصاد براي شغل بانكداري بر ميدارن

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 13:35

    کد دیدگاه : 1901295

    با سلام
    اینجانب فارغ التحصیل علوم کامپیوتر در مقطع ارشد هستم و برای موقعیت شغلی انفورماتیک اقدام کردم با توجه به اینکه سابقه کاری ندارم و گام ۵ ام ثبت نام سوابق شغلی است و اینکه سوابق شغلی در آگهی ذکر نشده تکلیفم چیست چون سیستم هنگام ثبت اطلاعات اجازه گذر از این مرحله رو نمیده و اینکه خیلی خوب بود شماره ای جهت پاسخ به سوالات در مورد ثبت نام وجود داشت.
    ممنون از پاسخگویی

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ساناز

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 23:27

    کد دیدگاه : 1898349

    سلام.
    من همه ی شرایط رو دارم فقط بومی اصفهان نیستم. نمیتونم ثبت نام کنم؟؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 18:56

    کد دیدگاه : 1895678

    سلام ، من لینک ثبت نام برام اومده اما هر کاری میکنم ثبت نام نمیشه خطا میده. میشه راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • نویسنده : محمد امیری

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 23:10

      کد دیدگاه : 1896152

      با سلام در این خصوص در ساعات اداری با واحد منابع انسانی بانک پاسارگاد تماس بگیرید.

      پاسخ دهید
      • نویسنده : معصومه

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 13:38

        کد دیدگاه : 1899326

        سلام من کارشناس ارشد زبان فرانسه هستم و ادونس زبان انگلیسی هم دارم.امکانش هست منم ثبت نام کنم.

        پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 16:03

    کد دیدگاه : 1893252

    سلام دوستان من همه شرایط استخدام دارم ولی مدرک تحصیلی من اماده نیست و من فارغ التحصیل هستم به نظر شما می تونم ثبت نام کنم لطفا منو راهنمایی کنید .

    پاسخ دهید
  • نویسنده : .....

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 10:23

    کد دیدگاه : 1881585

    سلام.یعنی رشته های برق نمیتونن توی آزمون شرکت کنن؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 23:16

    کد دیدگاه : 1880940

    سلام خانم بنده سه سال پیش ثبت نام کرده
    کد رهگیریشو یادش نیست …نمیتونه دوباره ثبت نام کنه بازیابی کد رهگیریم ک میزنه جواب نمیگیره
    راهنمایی کنید ممنون میشم

    پاسخ دهید
  • نویسنده : سارا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 02:50

    کد دیدگاه : 1878909

    من رشته ام مهندسی شیمی هست ولی دیپلم ریاضی هستم و مدرک تافل زبان دارم ارتباط عمومی قوی ای هم دارم و با ارباب رجوع خیلی رفتار مناسبی دارم و صبور هستم. نمیشه برای بانکداری ثبت نام کرد؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : مالی

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 01:40

    کد دیدگاه : 1869356

    دوستان کسی تا حالا از خراسان شمالی دعوت شده برا مصاحبه یا خیر؟؟
    من دوسال میشه ثبت نام کردم که تو این مدت همش تو سایت نوشته بود در حال بررسی میباشد؛ اما حالا نوشته
    بر اساس مندرجات فرم ثبت نام، شهر محل سکونت شما منطبق با شرایط اعلام شده نیست.

    با تشکر از ارسال درخواست همکاری به بانک پاسارگاد، امید است در تمام مراحل زندگیتان پیروز باشید.

    یعنی دیگه بررسی نمیشه بعدهااا؟؟ که استان مون نیرو بخواد؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : St

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 23:50

    کد دیدگاه : 1869191

    سلام
    آیا امکانش هست کسی یکسال پیش فرم پر کرده باشه ولی ویرایشش کرده باشه و بهش زنگ بزنن ؟؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 22:57

    کد دیدگاه : 1863980

    پس متولدین 69 چیکار کنن

    پاسخ دهید
    • نویسنده : ناشناس

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 08:49

      کد دیدگاه : 1864346

      ارشد میتونین شرکت کنین ک

      پاسخ دهید
  • نویسنده : حسابداران

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 23:12

    کد دیدگاه : 1847859

    سلام
    لطفا هرکی واسه مصاحبه دعوت میشه اطلاع رسانی کنه از کدوم شهر و واسه چه قسمتی
    سپاس

    پاسخ دهید
    • نویسنده : حسین روح بخش

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 19:31

      کد دیدگاه : 1908133

      سلام به من امروز یکشنبه پیام دادن برای مرحله اول مصاحبه در حوالی میدان ونک.
      دعا کنید درست شه کارم.

      پاسخ دهید
      • نویسنده : امیر کنگرلو

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 09:30

        کد دیدگاه : 1912642

        سلام وقت بخیر رفتین مصاحبه چی شد

        پاسخ دهید

لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...