• ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام سه رده شغلی در گروه مهندسی سرمد

استخدام سه رده شغلی در گروه مهندسی سرمد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام گروه مهندسی سرمد

گروه مهندسی سرمد واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1 کارمند وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و آکادمی - شرح شغل : کارمند مربوطه پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مربوطه، مسئولیت تولید محتوا و بروزرسانی وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی (نظیر اینستاگرام و غیره) را بر عهده گرفته و ضمن برقراری ارتباط با دانشگاه‌ها و صنایع مختلف، دوره‌های آموزشی آکادمی را نیز برگزار می‌نماید.
- جنسیت : فقط خانم
- تحصیلات : حداقل کاردانی
- تجربه : افرادی که در زمینه مدیریت محتوای سایت و کار با شبکه‌های اجتماعی تجربه داشته باشند در اولویت جذب قرار دارند.
مهارت‌ها :
- آشنایی با تولید محتوا، کار با وردپرس و سئو
- تسلط کامل نسبت به شبکه‌های اجتماعی بویژه اینستاگرام
- آشنایی نسبی با فتوشاپ
- آشنایی نسبی با مجموعه نرم‌افزارهای office (شامل wod و excel)
سایر :
- دارای فن بیان، حسن برخورد و روابط عمومی بالا
ظاهر آراسته و با دیسیپلین
- علاقمند به کار در حوزه وب‌سایت، اینستاگرام، آکادمی و آموزش
- متعهد، جوان و با انگیزه
- آشنا با زبان انگلیسی
- داشتن نظم و انضباط فردي
- ساکن شهر اصفهان
- ساعت کار از 8:00 تا 16:30
- محدوده کار : خیابان مشتاق دوم
2 کارمند ارتباط با مشتری - شرح شغل : کارمند مربوطه پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مربوطه، نسبت به برقراری ارتباط تلفنی با مشتریان در سرتاسر کشور اقدام نموده و عقد قراردادها را به انجام می‌رساند.
- جنسیت : فقط خانم
- تحصیلات : حداقل کاردانی
- تجربه : افرادی که در زمینه بازاریابی، فروش، عقد قراردادها و ارتباط با مشتری تجربه داشته باشند در اولویت جذب قرار دارند.
مهارت‌ها :
- آشنایی با مجموعه نرم‌افزارهای office (شامل wod و excel)
سایر :
- دارای فن بیان، حسن برخورد و روابط عمومی بالا
- ظاهر آراسته و با دیسیپلین
- علاقمند به کار در حوزه بازاریابی تلفنی و ارتباط با مشتری
- متعهد، جوان و با انگیزه
- آشنا با زبان انگلیسی
- داشتن نظم و انضباط فردي
- ساکن شهر اصفهان
- ساعت کار از 8:00 تا 16:30
- محدوده کار : خیابان مشتاق دوم
3 کارشناس مشاوره استاندارد - شرح شغل : کارشناس مربوطه پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مربوطه، مسئولیت انجام مشاوره در زمینه استانداردهای ایزو و سیستم‌های مدیریتی را بر عهده دارد.
- جنسیت : آقا با کارت پایان خدمت/ خانم
- تحصیلات : حداقل کارشناسی
- رشته تحصیلی : مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی، مدیریت اجرایی، ایمنی فنی، بهداشت حرفه‌ای، صنایع غذایی، مهندسی پزشکی و سایر رشته‌های فنی مرتبط با استانداردها
- تجربه: حداقل یک سال تجربه مفید و موثر در زمینه پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریتی و استانداردهای ایزو بعنوان تضمین کیفیت، نماینده مدیریت، HSE و یا مشاور
مهارت‌ها :
- آشنایی کامل با مجموعه نرم‌افزارهای office (شامل wod و excel)
- آشنایی با حداقل یکی از استانداردهای مدیریتی ایزو
سایر :
- دارای فن بیان، حسن برخورد و روابط عمومی مناسب
- ظاهر آراسته و با دیسیپلین
- علاقمند به اشتغال در حوزه مشاوره ایزو
- نداشتن محدودیت برای انجام پروژه‌ها در خارج از شهر/ استان اصفهان
- متعهد، جوان و با انگیزه
- آشنا با زبان انگلیسی
- داشتن نظم و انضباط فردي و وقت‌شناس
- ساکن شهر اصفهان
- مسئولیت‌پذیر

علاقمندان می‌توانند فایل رزومه خود و یا هرگونه سئوال را از طریق ایمیل، تلگرام و یا واتساپ ارسال نمایند.

رزومه‌ها حتما باید حاوی مشخصات کامل فردی، سوابق کاری و تحصیلی و همچنین آدرس محل سکونت و تلفن تماس باشد.

به رزومه های ناقص و غیرمرتبط ترتیب اثر داده نخواهد شد.

رزومه ها باید بصورت فایل word یا pdf ارسال گردد.

آدرس ایمیل: talebi_eng@yahoo.com

شماره: 09134748525

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1551358
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد