• ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شركت پتروپالايش ميرداماد‌ صفه

استخدام شركت پتروپالايش ميرداماد‌ صفه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶۰۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شركت پتروپالایش میرداماد‌ صفه

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شركت پتروپالایش میرداماد‌ صفه - 6 اسفند 1401

آگهی 6 اسفند 1401: استخدام شركت پتروپالایش میرداماد‌ صفه
شركت پتروپالایش میرداماد صفه به منظور تامین نیروی انسانی خود در نظر دارد از واجدین شرایط مرد (طبق شرایط اعلام شده در همین دفترچه) در مقطع دیپلم و كارشناسی از طریق برگزاری آزمون كتبی - عملی، مصاحبه فنی و تخصصی و طب صنعتی برای مشاغل مورد نیاز، دعوت به همكاری نماید.
مهلت ثبت نام تا 13 اسفند 1401 تا 20 اسفند 1401 می باشد.

شرایط عمومی
الف) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛
ب) اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح درقانون اساسی؛
پ) التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
ت) دارا بودن دانشنامه/ گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و گواهی پایان طرح در مقطع تحصیلی مربوطه برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر؛
ث) دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی دائم برای آقایان؛
ج) داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کار ی که استخدام میشوند؛
چ) عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
ح) نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛
خ) عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام همچون عدم محکومیت به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح؛
د) عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکتهای دولتی و سازمانهای وابسته به دولت و مؤسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در شرکت پتروپالایش میرداماد صفه الزامی میباشد؛
تبصره ۱: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفتهشده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان انعقاد قرارداد و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفتهشده آزمون میباشد.
تبصره ۲: نحوه تشخیص شرایط افراد بدوًا براساس خوداظهاری میباشد. با این حال، چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل استخدام که باشند حذف و افراد حائز شرا یط بعدی جایگزین خواهند شد.
 ذ ) دارا بودن حداکثر بیست و هشت (28) سال سن (متولدین 01/ 01/ 1374به بعد) برای دارندگان مدرک دیپلم و حداکثر سی و دو سال (32) سن (متولدین 01/ 01/ 1370 به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی.
تبصر ه ۳: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه آخرین روز ثبت نام و برای سن افراد، اولین روز ثبت نام خواهد بود.
شرایط اختصاصی
۱ -رشته های تحصیلی مورد نیاز، براساس رشته های تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل شرکت حسب مورد با تائید مدیریت منابع انسانی خواهد بود. مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد، ملاک عمل خواهد بود.
۲ -مدرک تحصیلی متقاضیان صرفًا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره خواهد بود.
تبصره ۱: شرکت هیچگونه تعهدی به اعمال مدرک تحصیلی مقطع بالاتر افراد ندارد.
تبصره ۲: ارائه مدارک معادل و افتخاری به عنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمیگیرد.
۳ -داوطلبان صرفًا در صورتی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد. لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنها عینًا در آگهی درج نشده باشد، از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرآیند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آنها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند و یا پیشوند بیش از آنچه در آگهی آمده باشد، از سایر فرآیند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفًا رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتی که رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی به عمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.
۴ -معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی کتبی و مصاحبه پس از تأیید واحد طب کار استان مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
۵ - این شركت هیچ گونه تعهدی در قبال اسكان افراد پذیرفته شده ندارد.
۶ - با پذیرفته شدگان قرارداد موقت در چارچوب قانون كار و سازمان تامین اجتماعی منعقد می گردد.

مراحل ثبت نام
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز شنبه 06 اسفند ماه 1401 تا پایان روز شنبه 13 اسفند ماه 1401 انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. 
زمان برگزاری آزمون
کارت شرکت در آزمون، از تاریخ 16 اسفند ماه 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت ستاد آزمون های دانشگاه اصفهان قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه 19 اسفند ماه 1401 در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مواد آزمون

الف) آزمون عمومی

1- زبان و ادبیات فارسی
2- معارف اسلامی
3- زبان انگلیسی عمومی
4- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی
5- فناوری اطلاعات (مهارت های Internet Excel ،PowerPoint ،Word)
تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

ب) آزمون اختصاصی

علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در جدول بخش نهم این دفترچه انجام خواهد شد منابع آزمون تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر، در همین دفترچه تشریح گردیده است.
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای و دارای ضریب مربوطه می باشند. ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

مواد آزمون تخصصی

عنوان شغلی مواد آزمون
کارمند بهره برداری ریاضی مهندسی - انتقال جرم و عملیات واحد - سینیتک و طراحی راکتور - ترمودینامیک - انتقال حرارت- مکانیک سیالات
کارمند بارگیری و تخلیه مواد نفتی ریاضی - فیزیک
مراحل ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز شنبه 06 اسفند ماه 1401 تا پایان روز شنبه 13 اسفند ماه 1401 انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

الف) مطالعه شرایط آزمون

داوطلب متقاضی جذب، باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیدا توصیه می شود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند. 

ه) ویرایش اطلاعات

در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز می باشد، داوطلبان می توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.
نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتما می بایست دوباره تمامی 7 مرحله ر ا به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید، در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.

و) زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون، از تاریخ 16 اسفند ماه 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت ثبت‌نام و اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی ستاد آزمون‌های دانشگاه اصفهان قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه 19 اسفند ماه 1401 در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

شرایط احراز مشاغل
عنوان شغلی مقطع رشته تحصیلی مورد نیاز
کارمند بهره برداری کارشناسی مهندسی شیمی (همه گرایش ها به غیر از صنایع غذایی )
مهندسی تكنولوژی صنایع شیمیایی
مهندسی مکانیک گرایش سیالات
مهندسی نفت
كارمند بارگیری و تخلیه مواد نفتی دیپلم کلیه مدارک دیپلم
تعداد مورد نیاز هر شغل به تفکیک هر شغل
عنوان شغل تعداد جنسیت
کارمند بهره بردار ی 12 نفر مرد
كارمند بارگيری و تخليه مواد نفتی 14 نفر مرد

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

+ مشاهده متن کامل آگهی
+
دانلود دفترچه شرایط (PDF)


تقویم آزمون:
شروع ثبت نام: از ساعت 18 روز شنبه 6 اسفند 1401
مهلت ثبت نام: تا 20 اسفند 1401
زمان برگزاری آزمون: 25 اسفند 1401


منابع آزمون:
+ دانلود نمونه سوالات استخدام شرکت های پتروشیمی
+ دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام شرکت نفت
+ سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در ستاد آزمون های دانشگاه اصفهان کلیک نمایید

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2708399
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k