• ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت خدماتی پرستوی شهرآرای کردستان

استخدام شرکت خدماتی پرستوی شهرآرای کردستان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت خدماتی پرستوی شهرآرای کردستان

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت خدماتی پرستوی شهرآرای کردستان - 30 فروردین 1402

آگهی 30 فروردین 1402: استخدام شرکت خدماتی پرستوی شهرآرای کردستان
شرکت خدماتی پرستوی شهرآرای کردستان طرف قرارداد شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در نظر دارد به منظور انجام بخشی از فعالیتهای  خود  در سال 1402 نسبت  به بکارگیری نفرات مورد نیاز بصورت حجمی (مرد) در قالب شرکت های پیمانکار در شغل:نگهبان به تعداد 14 نفر صرفا از ميان متقاضیان، از طریق برگزاری آزمون كتبي، عملی و مصاحبه و تست سلامت جسمانی و گزينش به ترتیب از بالاترین نمره آزمون کتبی اقدام نماید.
مهلت ثبت نام تا 15 اردیبهشت 1402 می باشد.

شرایط عمومی
داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
عدم اعتیاد به مواد مخدر، روان‌گردان‌ها، دخانیات و مشروبات الکلی.
نداشتن سابقه محکومیت کیفری و جزائی موثر با ارائه گواهی عدم سوءپیشینه.
داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی وظایف محوله و ارائه گواهینامه سلامت از طب کار
دارا بودن شرایط احراز شغل بر اساس شرایط مندرج در این دفترچه.
عدم وجود هرگونه رابطه استخدامی رسمی، ثابت ، پیمانی و یا کار مشخص با دستگاههای اجرایی در زمان ثبت نام.
احراز صلاحیت‌های مورد نظر و گزینش ، پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه.
شرایط اختصاصی

شرایط تحصیلی:
داشتن مدرک تحصیلی دیپلم کلیه گرایش ها
در صورت داشتن مدرک بالاتر از دیپلم با توجه به شغل مورد نظر مدرک دیپلم آن افراد برای حقوق و مزایا محاسبه میگردد .
پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع و رشته تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صـورت می پذیرد. مسئولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مربوط به شرایط مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود که در روز تطبیق مدارک بررسی میگردد
شرایط نظام وظیفه:
انجام خدمت دوره نظام وظیفه یا معافیت قانونی
داشتن معافیت پزشکی در این آزمون مورد پذیرش نمیباشد
تذکر2: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ پایان خدمت، روز برگزاری آزمون  می باشد.
تذکر3: کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه کلیه داوطلبان بایستی تا روز برگزاری آزمون مورخ 21/20/1402 آماده و صادر شده و در موعد مقرر ارائه گردد. در صورت عدم ارائه کارت ، گواهی خدمت نظام وظیفه در زمان اعتبار قابل قبول بوده و متقاضی مکلف است پيش از پایان مرحله گزینش نسبت به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی اقدام نماید.
شرایط سنی:
داشتن شرایط سنی حداکثر30 سال تمام برای نگهبانی ( ملاک روز آزمون می باشد)
سابقه کار جهت شغل نگهبان: درصورت داشتن سابقه کار با ارائه مدارک لازم (گواهی تاییدیه پرداخت حق بیمه حداکثر تا 3 سال ممهور توسط سازمان تامین اجتماعی) به حداکثر سن مقرر در آگهی اضافه می شود..
بومی بودن:
نمره آزمون علمی افراد بومی استان کردستان با ضریب 15/1 و نمره علمی افراد غیر بومی با ضریب 1 محاسبه می گردد
داوطلب بومی باید متولد یا ساکن با سابقه 10 سال سکونت در شهرستان مورد نظر باشد
شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با  شهرستان محل مورد تقاضا یکی باشد.
شهرستان محل صدور شناسنامه داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا یکی باشد.
استفاده از اولویت بومی بودن از طریق سکونت بموجب تایید ساکن بودن و حداقل 10 سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی یا پاسگاه محل در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود
داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع ابتدایی،راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند  بعنوان تمام یا قسمتی از سابقه 10 سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار میگیرد
تذکر: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن داوطلب، آخرین تقسیمات کشوری اعلام شده توسط وزارت کشور در زمان ثبت نام آزمون می باشد. 

شرایط داوطلبان شغل نگهبانی

الف: داشتن حداقل قد 170 سانتی متر و وزن مناسب  با  شرایط استاندارد (BMI)
ب: عدم ضعف در بینایی و  شنوایی
ج: تست ورزش و آمادگی جسمانی
نداشتن بیماری خاص یا سابقه بیماری خاص
آشنایی با کامپیوتر

توضیحات

انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر می باشد . ضمناً اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از تایید مراجع ذیصلاح از طریق سایت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
مهلت ارائه اصل مدارک لازم از سوی پذیرفته شدگان شامل مدرک تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی، مدرک وضعیت نظام وظیفه و مدرک بومی بودن وسایر مدارک اعلام شده به منظور تطبیق مدارک قبل از فرآیند آزمون در سایت الزامی می باشد .
مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و دفترچه آزمون و ثبت نام در سایت به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون و مصاحبه  محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی بوده ، از انجام مراحل بعدی بکارگیری محروم گردیده و حتـــی در صورت بکارگیری ، لغو و بلا اثر می­گردد و از ادامه اشتغال وی جلوگیری به عمل می آید.
پذیرفته شدن کلیه متقاضیان مشروط به دارا بودن شرایط فیزیکی مورد نیاز برای مشاغل مربوطه می باشد .
ملاك محدوده هاي جغرافيايي، آخرين تقسيمات كشوري اعلام شده مي باشد.

زمان ثبت نام

داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی می بايست از تاریخ 02/02/1402 لغایت 15/02/1402 با مراجعه به سایت نسبت به انجام امور ثبت نام اقدام نمایید
اصل مدارک مورد نیاز بهمراه تصویر داوطلبان جهت تطبیق مدارک که در صورت قبولی و تایید در سایت باید در روز مصاحبه همراه داشته باشند:
1 -کارت ملی 2- صفحه اول شناسنامه 3- مدرک تحصیلی 4- کارت پایان خدمت 5- عکس پرسنلی 1قطعه 6_گواهی سابقه کار ممهور تامین اجتماعی
تبصره: تصویر مدراک تحصیلی – عکس پرسنلی – صفحه اول شناسنامه –کارت ملی در سایت باید بارگذاری گردد
داوطلبان می بایست نسبت به پرداخت مبلغ 2.150.000 ریال معادل دویست و پانزده هزار تومان (بعنوان هزینه شرکت در آزمون) از طریق درگاه اینترنتی سایت اقدام به ثبت نام کند.
لازم به ذکر است هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد. (از داوطلبان گرامی درخواست می گردد قبل از اقدام به ثبت نام، دفترچه آزمون را به دقت مطالعه نمایند و درصورت نداشتن شرایط از واریز وجه خودداری نمایند)

مراحل ثبت نام

از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
برای ارسال عکس، از فایل اسکن شده پرسنلی 4×3 (تمام رخ، زمينه روشن و جديد)، با فرمت jpeg و با حجم حداكثر 120 كيلوبايت استفاده نماييد. عكس­هاي غير پرسنلي ارسالي به هيچ وجه مورد قبول نخواهد بود.
اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل باشد.
تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
حاشیه­های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
حتی­ الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
عکس تمامی فایل مدارک در سایت بارگزاری شود
تبصره 1: اسکن عکس از روی کارت­های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمی‌باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره 2: در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می­گردد.

زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون

جهت دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون می بایست در تاریخی که  16/02/1402 لغایت 20/02/1402 با مراجعه به سایت  نسبت به پرینت کارت خود اقدام نمایند.
آزمون در تاریخ 21/02/1402 و در استان کردستان برگزار میگردد و محل و ساعت برگزاری آزمون متعاقبا در کارت ورود به جلسه اعلام میگردد
ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) و كارت ملي هنگام ورود به حوزه الزامی است در غیر این صورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد.
در صورت ایجاد هرگونه تغییر در کلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون و یا تعویق زمان برگزاری ، اطلاع رسانی لازم فقط از طریق پایگاه اینترنتی بعمل خواهد آمد و داوطلبان محترم موظف به آگاهی یافتن، رعایت و انجام آن ها می باشند.

(پیگیری مراحل بعدی مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مکان برگزاری آزمون از طریق سایت مرکز منطقه ای غرب پژوهشگاه نیرو و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد)

*****زمان و محل دقیق برگزاری آزمون در کارت ورود  به جلسه آزمون درج و از طریق پایگاه اینترنتی مرکز منطقه ای غرب پژوهشگاه نیرو اعلام می گردد*****

نحوه اعلام نتیجه
تعیین حد نصاب علمی: شرط لازم انتخاب داوطلبان جهت معرفی به مصاحبه و سایر مراحل ، کسب رتبه لازم در آزمون کتبی می باشد  .پس از تعیین رتبه در آزمون، داوطلبان فاقد شرایط و رتبه ، از سایر مراحل حذف می گردد.
اعلام لیست اوليه حداکثر 3 برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از طریق سایت آزمون صورت میگیرد و لیست رزور نیز از طریق سایت به داوطلب واجد شرایط اعلام میگردد
اعلام تاريخ و زمان مصاحبه به داوطلبان از طریق سایت آزمون حداقل 21 روز بعد از برگزاری آزمون صورت میگیرد
انجام مصاحبه تئوری وعملی و گزینشی و تست سلامت جسمانی و ورزش به صورت حضوري انجام خواهد شد .
معرفی به گزینش: پس از برگزاری مصاحبه، معرفی افراد به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی و با در نظر گرفتن امتیازات پذیرش خواهند شد.
سایر موارد
قبولی در آزمون به منزله بکارگیری قطعی نمی باشد بلکه انجام مراحل بعدی شامل تطبیق مدارک، آمادگی جسمانی، انجام مصاحبه، ( تئوری وعملی)گزینش، مـعاینات پزشکی، گواهی سلامت و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح نیز الزامی می باشد.
پذیرفته شدگان نهایی می بایست آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهرهاو بخش های استان حوزه فعالیت شرکت برابر قرارداد را داشته باشند .
پذیرفته شدگان این آزمون برای همکاری با شركت پیمانکار طرف قرارداد با شرکت توزیع برق استان کردستان و در قالب قرارداد منعقده حجمی در چهارچوب ضوابط و مقررات قانون کار بوده و هیچگونه تعهد استخدامی در مجموعه شرکت های کارفرما و یا تـمدید قرارداد در سالهای بعد، ایجاد نخواهد کرد.
دارندگان مدارک تحصیلی معادل حق شرکت در آزمون را ندارند. بدیهی است عقد قرارداد با پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی می باشد و هیچ گونه حقی جهت اعمال مدرک تحصیلی مقاطع بالاتر برای پذیرفته شدگان نهائی وجود ندارد.
با توجه به اینکه مدارک متقاضیان قبل از برگزاری آزمون کتبی توسط شرکت و مجري آزمون بررسی خواهد شد لذا در صورتی که مدارک داوطلبان به ویژه مدارک بومی بودن و سابقه اشتغال غیر رسمی برای محاسبه حداکثر سن، مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضا نامه ثبت نام باشد، هیچگونه حق و امتیازی برای متقاضی ایجاد نشده و در هر مرحله از آزمون شامل اعلام نتیجه اولیه، مصاحبه، گزينش و حتی در صورت پذیرش نهایی، داوطلب از ادامه فرآیند بکارگیری حذف شده و حق هرگونه اعتراض را از خود ســــلب می نماید.
مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب بوده و در هر مرحله از آزمون و بکارگیری محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده است و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مرحله بـعدی محروم گردیده و در صورت عقد قرارداد، قرارداد لغو و بلا اثر می شود.
عدم ارائه مدارک توسط پذیرفته شدگان نهایی در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی و شرکت نسبت به جایگزینی از محل نیروهای ذخیره اقدام می نماید.
جدول عناوین شغلی

جدول  عناوین شغلی

نام واحد و شهرستان

عنوان شغل

مدرک تحصیلی و گرایش

جنسیت

پذیرش

تعداد پذیرش

حوزه  استان کردستان

نگهبان

 

دیپلم درکلیه رشته ها

مرد

14

جدول دروس آزمون

دروس آزمون 

ردیف رشته شغلی منابع آزمون تعداد سوالات ضریب
1 کلیه مشاغل ادبیات فارسی و آئین نگارش 15 1
احکام و معارف اسلامی 15
هوش و استعداد ریاضی 15
مبانی کامپیوتر 15
هر پاسخ غلط، یک سوم نمره منفی دارد.
تذکر

لازم بذکر است که این آزمون بنا به درخواست شرکت خدماتی پرستوی شهرآرای کردستان طرف قرارداد شرکت توزیع استان کردستان و با استناد به قوانین درخواستی مندرج در دفترچه آزمون برگزار می گردد

((مرکز منطقه ای غرب پژوهشگاه نیرو فقط مجری برگزاری آزمون می باشد))

اطلاعات آزمون
تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 15 اردیبهشت 1402
دریافت کارت آزمون: 16 الی 20 اردیبهشت 1402 
زمان برگزاری آزمون: 21 اردیبهشت 1402 


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2727843
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k