• ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت فاطر تصویر فرداد یزد

استخدام شرکت فاطر تصویر فرداد یزد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت فاطر تصویر فرداد یزد


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت فاطر تصویر فرداد یزد - مرداد 1402

آگهی 19 مرداد 1402: استخدام شرکت فاطر تصویر فرداد یزد
شرکت فاطر تصویر فرداد یزد طرف قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در نظر دارد برای تأمین نیروی امور خدمات مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی نیر از بین افراد دارای مدرک فوق دیپلم و زیر فوق دیپلم با شرایط ذیل دعوت به همکاری نماید:
مهلت ثبت نام تا 23 مرداد 1402 می باشد.

مشاهده متن کامل آگهی

استخدام شرکت فاطر تصویر فرداد یزد - اردیبهشت 1402

آگهی 10 اردیبهشت 1402: استخدام شرکت فاطر تصویر فرداد یزد
شرکت فاطر تصویر فرداد یزد جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود به منظور ارائه خدمات خدمتگزاری و سرایداری در مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت ، مرکز خدمات جامع سلامت طزرجان  از دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم با حداکثر سن  ۳۵  سال ، مرد متاهل و دارای گواهینامه رانندگی پایه دوم یا B2 و ترجیحاً بومی ثبت نام می نماید. داوطلبان می توانند جهت ثبت نام و تحویل مدارک از تاریخ ۶/۲/۱۴۰۲  لغایت ۱۲/۲/۱۴۰۲ به صورت حضوری به شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت (واحد دبیرخانه ) مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز

تصویرکارت شناسائی ملی
تصویرکلیه صفحات شناسنامه داوطلب و همسر وی
تصویرمدرک تحصیلی
تصویرکارت پایان خدمت نظام
 تصویرگواهی نامه رانندگی پایه دوم یاB2
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس یزد – بلوار ۲۲ بهمن – بن بست نهم  مراجعه  یا با شماره تلفن ۰۹۱۳۴۴۲۹۲۴۳ (آقای دهقان) تماس حاصل فرمائید.

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
جهت مشاهده متن کامل آگهی کلیک نمایید

استخدام شرکت فاطر تصویر فرداد یزد - بهمن 1402

آگهی 13 بهمن 1401: استخدام دانشگاه علوم پزشکی تفت
شرکت فاطر تصویر فرداد یزد جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود به منظور ارائه خدمات خدمتگزاری و سرایداری در مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت، مرکز خدمات جامع سلامت زردین از دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم با حداکثر سن 35 سال، مرد متاهل و دارای گواهینامه رانندگی پایه دوم یا B۲ و ترجیحا بومی ثبت نام می نماید. داوطلبان می توانند جهت ثبت نام و تحویل مدارک از تاریخ 1401/11/12 لغایت 1401/11/16 به صورت حضوری به شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت (واحد دبیرخانه ) مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز:
تصویرکارت شناسائی ملی
تصویرکلیه صفحات شناسنامه داوطلب و همسر وی
تصویرمدرک تحصیلی
تصویرکارت پایان خدمت نظام
تصویرگواهی نامه رانندگی پایه دوم یاB۲
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس یزد – بلوار 22 بهمن – بن بست نهم مراجعه یا با شماره تلفن 37263910 شرکت فاطر تصویر فرداد یزد تماس حاصل فرمائید.

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
جهت مشاهده متن کامل آگهی کلیک نمایید

منابع مطالعه

https://iranestekhdam.ir/?p=2699379
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد