• ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
  • 5k نظر «نمایش»

استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب

استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب (مراحل استخدام)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴,۶۹۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ الی ۱۴۰۲/۰۵/۱۷

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۲/۰۵/۲۲

برگزاری آزمون: ۱۴۰۲/۰۵/۲۶

آخرین وضعیت: مراحل استخدام

آگهی استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

نتایج مصاحبه اعلام شد

خبر 3 مهر 1402: اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج مصاحبه آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب اعلام شد.

مشاهده نتایج مصاحبه

نتایج ازمون کتبی اعلام شد

خبر 12 شهریور 1402: اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج آزمون کتبی استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب اعلام شد.

مشاهده نتایج

 دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی
سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی
تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون های استخدامی، کارجویان (رایگان)

استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب

آگهی 31 تیر 1401: استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب
شرکت پالایش نفت آفتاب با استعانت از خداوند متعال و با هدف توسعه کیفیت و کمیت تولیدات خود در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای عملیاتی و ستادی تعداد 200 نفر از داوطلبان بومی (خانم و آقا) واجد شرایط را در مقاطع مختلف تحصیلی، در رشته ها و گرایش های مندرج در جدول ذیل از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزشی عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش بصورت قراردادی در چارچوب قانون کار و تأمین اجتماعی دعوت به همکاری نماید. شرایط عمومی و اختصاصی، مواد آزمون و سایر اطلاعات مورد نیاز در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج شده است. لازم است متقاضیان قبل از ثبت نام در آزمون، از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند.

رشته های تحصیلی مورد نیاز: کارشناسی و کارشناسی ارشد (مهندسی شیمی، مهندسی نفت، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، حسابداری، مدیریت، مهندسی ایمنی، حقوق)، کاردانی کلیه رشته ها، دیپلم کلیه رشته ها

مهلت ثبت نام تا 15 مرداد 1402 می باشد.

جدول مقاطع و رشته های تحصیلی

جدول (1): جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز شرکت پالایش نفت آفتاب

مقطع تحصیلی رشته تحصیلی گرایش عنوان شغلی جنسیت تعداد
کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی
مهندسی نفت
کلیه گرایشها به استثناء صنایع غذایی، بیوتکنولوژی،
زیست پزشکی، داروسازی، صنایع شیمی معدنی، HSE،
محیط زیست و پلیمر
کارشناس مرد 60
مهندسی عمران کلیه گرایشها  کارشناس مرد 4
مهندسی مکانیک  کلیه گرایشها به استثناء مهندسی پزشکی (بیومکانیک)،
سیستم محرکه خودرو، سازه بدنه خودرو، مکاترونیک،
طراحی سیستم های دینامیکی خودرو 
کارشناس مرد 20
مهندسی برق  کلیه گرایشها به استثناء مخابرات، مهندسی پزشکی(بیوالکترونیک)، مکاترونیک، راه آهن برقی کارشناس مرد 10
مهندسی کامپیوتر  کلیه گرایش ها کارشناس زن/مرد 4
حسابداری کلیه گرایش ها کارشناس زن/مرد 4
مدیریت کلیه گرایش ها کارشناس زن/مرد 6
مهندسی ایمنی کلیه گرایش ها افسر ایمنی مرد 6
مهندسی شیمی  گرایش HSE
حقوق کارشناسی کلیه گرایشها، کارشناسی ارشد
(گرایشهای حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق تجارت
بین الملل، حقوق خصوصی، حقوق نفت و گاز) 
کارشناس زن/مرد 2
کاردانی مکانیک کلیه گرایشها  تکنسین  مرد 20
برق الکترونیک، کنترل و ابزار دقیق  تکنسین  مرد 10
دپیلم کلیه رشته ها  کلیه گرایشها  اپراتور مرد 48
کاردانی
دپیلم کلیه رشته ها  کلیه گرایشها  آتش نشان مرد 6
کاردانی

تذکر: متقاضیان رشته شغلی آتش نشان باید دارای حداقل قد 175 سانتیمتر و فیزیک بدنی مناسب باشند، پس از آزمون کتبی و مصاحبه، سنجش آمادگی جسمانی نیز انجام خواهد شد.

شرایط عمومی
تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و معتقد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
عدم سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت اجتماعی شده باشد.
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی
داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی و عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان، طبق تایید پزشک معتمد شرکت عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاههای دولتی و مراکز وابسته، مؤسسات، شرکتها و نهادهای انقلابی در زمان دعوت بکار.
دارا بودن حداکثر 28 سال تمام (متولدین 1374/01/01 به بعد) برای دارندگان مدرک دیپلم، حداکثر 30 سال تمام (1372/01/01 به بعد) برای دارندگان مدرک کاردانی و کارشناسی، حداکثر 32 سال تمام (متولدین 1370/01/01 به بعد) برای مدرک کارشناسی ارشد
تذکر: برای تمامی مقاطع تحصیلی مدت خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن اضافه میشود. 
شرایط اختصاصی
دارا بودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل در مقاطع و رشته گرایش های مندرج در جدول (1) از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا دانشنامه تحصیل در دانشگاههای خارج از کشور که به تایید وزارت علوم رسیده باشد.
تذکر: داوطلبان صرفا در صورتی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و گرایش تحصیلی آنان در جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز (جدول 1)، ذکر شده باشد. لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و گرایش رشته تحصیلی آنها در آگهی درج نشده باشد، از ثبت نام خودداری نمایند.
در صورتی که در هر مرحله از فرآیند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آنها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد، از سایر فرآیند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی به عمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.
تبصره 1: ارائه مدارک معادل و افتخاری به عنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمیگیرد.
تبصره 2: رشته و مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی استخدام ملاک خواهد بود و در صورت مشاهده تخلف در هر مرحله، پذیرش داوطلب کان لم یکن تلقی شده و حق هیچگونه اعتراضی وجود نخواهد داشت. ضمناً شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان در طول دوران خدمت ندارد.
تبصره 3: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان و تاریخ ترخیص از خدمت نظام وظیفه و صدور کارت معافیت دائم قانونی غیر پزشکی میبایست حداکثر تا آخرین روز ثبت نام باشد.
داوطلب بومی (مشاهده)
این آزمون مختص داوطلبان بومی استان هرمزگان است. داوطلب بومی استان هرمزگان به فردی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از شرایط زیر باشد: 
محل تولد یا صدور شناسنامه متقاضی استان هرمزگان بوده و در حال حاضر در این استان سکونت داشته باشد.
متقاضی مدرک دیپلم خود را از استان هرمزگان اخذ کرده و در حال حاضر در این استان سکونت داشته باشد.
متقاضی ساکن استان هرمزگان بوده و حداقل 5 سال در استان سکونت داشته باشد.
تذکر 1: ملاک شناسایی شهرستان های استان هرمزگان، آخرین تقسیمات کشوری اعلامی وزارت کشور می باشد.
آزمون کتبی (مشاهده)
کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای بوده و ضرایب تمام مواد امتحانی یک می باشد. ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد. از متقاضیان عناوین شغلی اپراتور و آتش نشان، فقط آزمون عمومی به عمل خواهد آمد و آزمون تخصصی ندارند.
مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

ثبت نام واجدین شرایط منحصرا از تاریخ 1402/05/01 لغایت 1402/05/17 با مراجعه به سایت دانشگاه هرمزگان و شرکت پالایش نفت آفتاب انجام می پذیرد. متقاضیان می بایست در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

مطالعه شرایط آزمون

داوطلب متقاضی جذب، می بایست در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در متن آگهی را داشته باشد. اکیدا توصیه می شود داوطلبین محترم، قبل از ثبت نام، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون اقدام نمایند. ضمنا کلیه اطلاع رسانی های آزمون از طریق سایت ثبت نام صورت خواهد گرفت. 

ثبت نام در آزمون

مراحل ثبت نام به صورت زیر است:
1- مراجعه به سایت ثبت نام به نشانی دانشگاه هرمزگان و شرکت پالایش نفت آفتاب
2- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور
3- ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی 3 در 4 با حجم کمتر از 80 کیلوبایت را اسکن نموده و فایل آن را از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید.
4- پرداخت مبلغ 1750000 ریال (صد و هفتاد و پنچ هزار تومان) بابت هزینه ثبت نام به صورت پرداخت الکترونیکی.
تذکر 1: اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و.. ) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
تذکر 2: هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام و انتخاب فقط یک رشته شغلی را دارد. ضمنا ثبت نام بصورت ناقص یا به نحو غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نخواهد بود.
تذکر 3: هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
تذکر 4: لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده برعهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک و کپی آنها را به همراه داشته باشند.
تذکر 5: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است، تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
تذکر 6: متقاضیان می بایست در طول فرآیند جذب بصورت مستمر، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف، به وب سایت ثبت نام مراجعه نمایند. لذا عدم اطلاع داوطلب از مراحل و جزئیات جذب موجب هیچگونه حقی برای وی نمی گردد.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از تاریخ 1402/05/22 لغایت 1402/05/25 از طریق سایت ثبت نام قابل دریافت است. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

زمان و محل برگزاری آزمون

تاریخ برگزاری آزمون هر داوطلب در یکی از روزهای پنج شنبه مورخ 1402/05/26 یا جمعه مورخ 1402/05/27 در شهر بندرعباس می باشد. حوزه برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان قید خواهد شد.

شرایط سنجش افراد و اعلام نتیجه

معرفی داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل جذب، منوط به کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی می باشد. انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارک و دعوت به مصاحبه تخصصی به میزان چند برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای حدنصاب علمی با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت می پذیرد.
تبصره: امتیاز داوطلبان با ارزش وزنی چهل درصد برای دروس عمومی و شصت درصد برای دروس تخصصی محاسبه می گردد.
تذکر 1: با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز شرکت پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان چند برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای حدنصاب علمی با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه بررسی خواهد شد، چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد، اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و قرارداد وی فسخ خواهد شد. ضمنا وجه واریزی بابت ثبت نام، تحت هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد.
تذکر 2: تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هریک از مراحل نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نمایند.

مواد آزمون

آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی می باشد. مواد آزمون عمومی شامل زبان و ادبیات فارسی، هوش و استعداد تحصیلی، مبانی کامپیوتر و زبان انگلیسی می باشد. مواد آزمون اختصاصی به شرح مفاد مندرج در جدول (2) خواهد بود.

جدول (2): مواد امتحانی آزمون تخصصی شرکت پالایش نفت آفتاب 

مقطع تحصیلی رشته تحصیلی گرایش مواد امتحانی
کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی
مهندسی نفت
کلیه گرایشها به استثناء صنایع غذایی، بیوتکنولوژی،
زیست پزشکی، داروسازی، صنایع شیمی معدنی، HSE،
محیط زیست و پلیمر
انتقال حرارت - ترمودینامیک - انتقال جرم و عملیات واحد - سیالات – طراحی راکتور
مهندسی عمران کلیه گرایشها  سازه های بتنی و فولادی- استاتیک و مقاومت مصالح- نقشه کشی و نقشه برداری- متره و برآورد 
مهندسی مکانیک  کلیه گرایشها به استثناء مهندسی پزشکی (بیومکانیک)،
سیستم محرکه خودرو، سازه بدنه خودرو، مکاترونیک،
طراحی سیستم های دینامیکی خودرو 
ترمودینامیک- سیالات- انتقال حرارت استاتیک- مقاومت مصالح- دینامیک و ارتعاشات 
مهندسی برق  کلیه گرایشها به استثناء مخابرات، مهندسی پزشکی(بیوالکترونیک)، مکاترونیک، راه آهن برقی مدار الکتریکی- بررسی سیستم های قدرت- الکترونیک- مدار منطقی- کنترل 
مهندسی کامپیوتر  کلیه گرایش ها سیستم عامل - پایگاه داده - شبکه کامپیوتری - امنیت شبکه - ساختمان داده - معماری کامپیوتر - طراحی الگوریتم 
حسابداری کلیه گرایش ها اقتصاد خرد و کلان- اصول حسابداری- حسابرسی- اصول مدیریت مالی- مبانی ریسک و سرمایه گذاری- تجزیه و تحلیل صورتهای مالی 
مدیریت کلیه گرایش ها تئوری مدیریت- مدیریت منابع انسانی-سیستم های خرید- انبارداری و توزیع- اقتصاد خرد و کلان
مهندسی ایمنی کلیه گرایش ها آلودگی هوای محیط کار و کنترل آن - عوامل فیزیکی و شیمیایی محیط کار - بهداشت محیط - حریق و روشهای مبارزه با آن - دفع مواد زاید صنعتی - HSE
مهندسی شیمی  گرایش HSE
حقوق کارشناسی کلیه گرایشها، کارشناسی ارشد
(گرایشهای حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق تجارت
بین الملل، حقوق خصوصی، حقوق نفت و گاز) 
حقوق کار و حقوق اداری- حقوق تجارت- حقوق مدنی- آیین دادرسی مدنی- آیین دادرسی کیفری
کاردانی مکانیک کلیه گرایشها  انتقال حرارت- مکانیک سیالات –ترمودینامیک- استاتیک- سیستم کنترل تاسیسات 
برق الکترونیک، کنترل و ابزار دقیق  مدارهای الکتریکی– الکترونیک - مدار منطقی- ابزار دقیق- ماشین های الکتریکی 
دپیلم و کاردانی (اپراتور)  کلیه رشته ها  کلیه گرایشها  زبان و ادبیات فارسی- هوش و استعداد تحصیلی- مبانی  کامپیوتر- زبان انگلیسی- ایمنی در محیط کار 
دیپلم و کاردانی (آتشنشان)  کلیه گرایشها 
 سایر شرایط و تذکرات لازم (مشاهده)

لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ثبت اطلاعات در فرم ثبت نام بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود. دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل و کپی تمامی مدارک (از جمله مدرک تحصیلی، کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت، مدارکی دال بر بومی بودن) را به همراه داشته باشند. در هر مرحله از فرآیند جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم جذب (قرارداد)، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد. لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است هزینه ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
هر فرد تنها حق ثبت در یک رشته و گرایش را دارد.
شرکت هیچگونه تعهدی در قبال تأمین اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت.
ارزش مدرک تحصیلی پذیرفته شدگان برابر مدرک تحصیلی خواهد بود که در این آگهی ذکر شده است. مدارک تحصیلی کمتر یا بالاتر در رشته های تحصیلی اعلام شده در این آگهی مورد قبول نخواهد بود. همچنین به مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.
برای شغل آتشنشان، ارزیابی آمادگی جسمانی فردی بر اساس تست های عمومی (پرش طول، دوی 9 در 4 متر، دوی 45 متر، دراز نشست، بارفیکس یا کشش از میله، تست انعطاف تنه به جلو) و تست تخصصی و عملی و معاینات پزشکی ویژه آتشنشانان انجام شده و متقاضیانی که بالاترین امتیاز را کسب نموده باشند جهت مراحل بعدی معرفی می گردند.
پس از طی مراحل جذب و معاینات طب صنعتی، پذیرفته شدگان نهایی جهت شرکت در دوره های آموزشی علمی و عملی (دوره سه ماه آزمایشی) معرفی خواهند شد که در صورت موفقیت در دوره های مذکور در این مرحله اقدام لازم به منظور استخدام نهایی آنان توسط شرکت پالایش نفت آفتاب صورت خواهد پذیرفت. بدین ترتیب قبل از مراحل پیش گفته همچنین پیش از طی نمودن موفقیت آمیز دوره های آموزشی، شرکت هیچگونه تعهدی منجمله استخدام در قبال داوطلبان نخواهد داشت.
مزایایی که برای منتخبینی که وارد دوره آزمایشی می شوند در نظر گرفته شده عبارتند از: پرداخت حداقل حقوق وزارت کار طی دوره سه ماهه آزمایشی، بیمه تامین اجتماعی و سرویس ایاب و ذهاب از شهر بندرعباس تا محل شرکت و بلعکس.
نحوه تشخیص شرایط افراد بدو استخدام براساس خود اظهاری می باشد. علیهذا چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن ثابت شود افراد موصوف در هر مرحله از استخدام که باشند حذف و افراد حائز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.
داوطلب متقاضی جذب، می بایست در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این آگهی را داشته باشد. اکیدا توصیه می شود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند. ضمنا کلیه اطلاع رسانی های آزمون از طریق سایت دانشگاه هرمزگان صورت خواهد گرفت.
فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان و ایثارگران طبق مقررات موضوعه از امتیازات مربوطه برخوردار خواهند بود.
افرادی که در آزمون کتبی/ مصاحبه فنی/ تخصصی/ گزینش و معاینات طب صنعتی موفق به کسب نمره قبولی می شوند بایستی قبل از آغاز دوره آموزشی و شروع بکار، تعهدات محضری و تضامین لازمی که از سوی شرکت تعیین می گردد را ارائه نمایند.
در صورتیکه که فرد پس از طی کردن دوره های آموزشی، از ادامه خدمت انصراف دهد، کلیه هزینه های آموزشی، خدماتی و سایر هزینه های مرتبط به تشخیص شرکت از انصراف دهنده و یا ضامن وی وصول خواهد شد.
مجددا تاکید می گردد که استخدام صرفا براساس آئین نامه و مقررات شرکت پالایش نفت آفتاب می باشد.
نتایج آزمون کتبی بصورت چند برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق جذبی برای داوطلب ایجاد نمی کند و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه فنی/ تخصصی، معاینات طب صنعتی و گزینش و دیگر استعلام های مورد نیاز و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد. بنابراین شرکت پالایش نفت آفتاب هیچگونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت و فقط در صورت ریزش یا انصراف نفرات اصلی و نیاز شرکت، افراد ذخیره بر اساس اولویت امتیازات مکتسبه جایگزین خواهند شد.
در صورت عدم کسب امتیاز لازم در هر یک از مراحل استخدامی، تعهدی جهت استخدام متوجه این شرکت نمی باشد و در صورت عدم پذیرش در هریک از مراحل استخدامی فرآیند استخدام ایشان پایان می پذیرد.
مدرک تحصیلی داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی آنان بعد از آخرین روز ثبت نام باشد، به هیچ وجه مورد تائید و پذیرش قرار نخواهد گرفت.
مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، غیر انتفاعی و دانشگاه جامع علمی کاربردی در صورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی می بایست به تایید مراجع ذیربط برسد. همچنین مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان خارج از کشور می بایست به تائید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات و اطلاعات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در آزمون نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز شرکت پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان چند برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای حدنصاب علمی با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه بررسی خواهد شد، چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد، اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری به عمل آمده و قرارداد وی فسخ می گردد.
قرارداد استخدام به صورت موقت و در چارچوب قانون اداره کار و تأمین اجتماعی خواهد بود.
در صورت انصراف از ادامه خدمت در شرکت در طول مدت تعهد، کلیه هزینه های آموزشی، خدماتی و سایر هزینه های مرتبط از انصراف دهنده اخذ خواهد شد.
ضروری است داوطلبان به هنگام حضور و شرکت در جلسه آزمون، علاوه بر کارت ورود به جلسه، کارت ملی خود را نیز همراه داشته باشند

زمانبندی آزمون (مشاهده)
تاریخ ثبت نام، توزیع کارت و برگزاری آزمون کتبی 
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری  1402/05/01 لغایت 1402/05/15
توزیع کارت ورود به جلسه آزمون  1402/05/22 لغایت 1402/05/25
برگزاری آزمون کتبی هر داوطلب  1402/05/26 لغایت 1402/05/27
سایر مراحل جذب متعاقبا اعلام خواهد شد 

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

+ دانلود دفترچه شرایط (PDF) 


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 15/مرداد/1402
دریافت کارت آزمون: 22 الی 25/مرداد/1402
زمان برگزاری آزمون: 26 یا 27/مرداد/1402


منابع آزمون:
+ دانلود نمونه سوالات استخدام شرکت های پتروشیمی
+ دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدام شرکت نفت
+
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمو


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت دانشگاه هرمزگان کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2418798
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 5k