• ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شهرداری گرگان - سال ۱۴۰۱

استخدام شهرداری گرگان - سال ۱۴۰۱

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شهرداری گرگان


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اعلام نتایج آزمون کتبی شهرداری‌ گرگان

خبر 24 فروردین 1402: اعلام نتایج آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ گرگان
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایکی شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ گرگان اعلام گردید.

مشاهده نتایج

دریافت کارت آزمون استخدام شهرداری گرگان

خبر 16 اسفند 1401: دریافت کارت آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ گرگان
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایکی شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لینک دریافت کارت آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ گرگان فعال گردید.

جهت دریافت کارت آزمون کلیک نمایید

تمدید مهلت ثبت نام استخدام شهرداری گرگان

خبر 1 اسفند 1401: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ گرگان
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایکی شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ مهلت ثبت نام آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ گرگان تا 3 اسفند 1401 تمدید گردید.

استخدام شهرداری گرگان

آگهی 20 بهمن 1401: آزمون بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین مشاغل آتش‌نشان و راننده آتش‌نشان شهرداری گرگان
شهرداری گرگان در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز خود در مشاغل آتش‌نشان و راننده آتش‌نشان، از آقایان واجد شرایط به صورت قرارداد کار معین دعوت به همکاری می‌نماید.
مهلت ثبت نام تا 30 بهمن 1401 تا 3 اسفند 1401 می باشد.

شرایط عمومی
الف– داشتن تابعیت جمهور ی اسلامی ایران؛
ب– اعتقاد به نظام جمهور ی اسلامی ایران و دین مبین اسلامی یا یکی از ادیان مصرح درقانون اساسی؛
پ– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
ت– دارا بودن دانشنامه / گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و گواهی پایان طرح در مقطع تحصیلی مربوطه برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر؛
ث– دارابودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی غیر پزشکی دائم برای آقایان؛
ج– داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکارگیری می شوند؛
چ– عدم اعتیاد به مواد مخدر و قرص های روانگردان؛
ح– نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛
خ– عدم وجود هرگونه ممنوعیت بکارگیری همچون عدم محکومیت به مجازات های اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح؛
د– داوطلبان بکارگیری در زمان ثبت نام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و یا بازنشسته سایر دستگاه های اجرایی باشند؛
ذ– عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، به هنگام انعقاد قرارداد کار معین و شروع بکار در شهرداری الزامی می باشد؛
تبصره 1: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون می باشد.
تبصره 2: نحوه تشخیص شرایط افراد بدوا براساس خود اظهاری می باشد. علیهذا چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل بکارگیری که باشند حذف و افراد حائز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.
ر– دارا بودن حداکثر بیست و هفت (27) سال سن (متولدین 1374/11/19 به بعد) برای شغل آتشنشان و حداکثر سی و دو (32) سال سن (متولدین 1369/11/19 به بعد) برای شغل راننده آتشنشان.
تبصره 3: به ازای تاهل به میزان یک (1) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (1) سال و حداکثر تا سقف پنج (5) سال مشروط به اینکه نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند، بالای 2٫5 نباشد؛ (موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)
تبصره 4: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه)، معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم) و پایان خدمت نظام وظیفه (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) آخرین روز ثبت نام و برای سن افراد، اولین روز ثبت نام خواهد بود.
شرایط اختصاصی
1- داشتن گواهینامه پایه 3 برای کلیه متقاضیان رشته شغل آتشنشان و گواهینامه پایه 1 برای کلیه متقاضیان راننده آتشنشان الزامی است.
تبصره: متقاضیان رشته شغلی آتشنشان و راننده آتشنشان، می بایست تا آخرین روز ثبت نام گواهی نامه رانندگی خود را اخذ نموده باشند.
2- کلیه متقاضیان رشته شغل آتشنشان و راننده آتشنشان باید حداقل 170 سانتیمتر قد و دارای وزن متناسب با قد (BMI استاندارد بین 20 تا 30) باشند.
مواد آزمون

الف) آزمون عمومی
1- زبان و ادبیات فارسی
2- معارف اسلامی
3- زبان انگلیسی عمومی
4- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی
5- فناوری اطلاعات (مهارت های Internet ،Excel ،PowerPoint ،Word)
6- آمار و ریاضی
تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
ب) آزمون اختصاصی
1- اصول پیشگیری از بروز و گسترش حریق
2- ایمنی حوادث و آتش سوزی
تذکر 1: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای و دارای ضریب یکسان می باشند. ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
تذکر 2: منابع آزمون تخصصی، جهت مطالعه، در پروفایل داوطلبان بارگذاری خواهد شد.

مراحل ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه 19 بهمن ماه 1401 تا پایان روز یکشنبه 30 بهمن ماه 1401 انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. 
و) زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون، از تاریخ 16 اسفندماه 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه 19 اسفند ماه در شهر گرگان برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

 

+ دانلود دفترچه شرایط (PDF)
تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 03 اسفند 1401
دریافت کارت آزمون: 16 اسفند 1401
زمان برگزاری آزمون: 19 اسفند 1401


جهت مشاهده آگهی در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کلیک نمایید

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2709131
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد