• ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام طلاب در مدارس با اجرای طرح امین آموزش و پرورش

استخدام طلاب در مدارس با اجرای طرح امین آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برنامه آموزش و پرورش برای جدب طلاب در مدارس

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت خبری بازار کار، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برای رفع شبهات دینی دانش آموزان، آموزش و پرورش برنامه هایی برای جذب طلاب در مدارس دارد.

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در همایش مجریان و مشارکت کنندگان «طرح تربیتی امین» با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت اظهار کرد: پیوند بین آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه «طرح امین» در راستای اجرای مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا می‌شود، افزود: تاکید سند تحول بنیادین برای تربیت نسلی تحول‌خواه، متدین و باورمند به آموزه‌های دینی نشانگر اهمیت این سند در نظام آموزشی کشور است که باید این سند به دست دانش‌آموزان، معلمان، اولیا و مربیان تعلیم و تربیت اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: توام شدن زندگی امروزی با اقتضائات فضای مجازی و دنیای دیجیتال امری بدیهی است که ما در چنین فضایی که دنیای دیجیتال جوانان و خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار داده باید با نگاه تعاملی، همه ظرفیت‌های خود را برای تربیت نسل جوان و نوجوان به کار گیریم.

صفری با بیان اینکه ما در آموزش بسیاری از مسائل در مدارس به خصوص آموزه‌ها و فرائض دینی غفلت کرده‌ایم، گفت: شبهات در ذهن‌های دانش آموزان توسط طلاب همکار در «طرح امین» باید به صورت علمی و منطقی جواب داده شود.

وی با اشاره به مشارکت ۴۱۸ نفر از طلاب و روحانیون در اجرای «طرح امین» در اردبیل افزود: دولت‌های گذشته در به کارگیری طلاب در مدارس و اجرای مفاد این سند سهل انگاری کرده‌اند ولی دولت جدید در راستای «جهاد تبیین» مدنظر رهبری، این کار بزرگ را شروع کرد.

منبع: بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2657399
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k