۴ سال پیش

استخدام مترجم بازرگانی جهت یک شرکت در تهران

حضوری
سابقه دارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت آفاق خودرو موتور در تهران

شرکت افاق خودرو موتور در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز .
مترجم بازرگانی خلاصه شغل:
کارشناس بازرگانی خارجی از زیر مجموعه های واحد بازرگانی می باشد و مأموریت وی اجرا و هماهنگی كلیه امور محوله از جانب مدیر بازرگانی در زمینه های بازرگانی و روابط بین الملل می باشد .
شرایط عمومی:
داشتن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی
مدرس زبان انگلیسی و یا فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی
رشته های فنی مرتبط با زمینه فعالیت سازمان و صنعتی که شرکت در آن حضور دارد مانند مهندسی مکانیک، مهندسی برق و متالورژی به شرط دارا بودن دانش تئوریک و مهارت های اجرایی مدیریت بازرگانی نیز امکانپذیر می باشد.
سابقه کار: حداقل سابقه مورد نیاز جهت انتخاب مدیر واحد بازرگانی برای یک سازمان بین 2 تا 5 سال می باشد که البته این زمان و این سابقه کار با توجه به سازمان و شرایط آن متفاوت می باشد.
سن کارمند: 30 الی 35 ساله
مهارت ها و توانایی ها:
شناخت ساختار و محتوای زبان انگلیسی ، از جمله معانی و املای واژگان و قواعد ترکیب و دستور زبان
درک جملات و پاراگراف های نوشته شده در گزارش های مرتبط با کار
تشخیص گفتار: توانایی تشخیص و درک گفتار دیگران
بیان شفاهی: توانایی انتقال اطلاعات و نظرات در گفتگوها به گونه ای که دیگران بتوانند آنها را درک کنند.
درک شفاهی: توانایی شنیدن و فهم اطلاعات و نظرات گوینده از خلال واژه ها و جملات
درک نوشتاری: توانایی خواندن و درک اطلاعات و نظرات مکتوب.
بیان واضح: توانایی واضح صحبت کردن به گونه ای که دیگران بتوانند آن را بفهمند.
بیان نوشتاری: توانایی انتقال اطلاعات و ایده ها در نوشته ها به گونه ای که دیگران بتوانند آن را بفهمند.
توانایی تهیه گزارش های متنوع در مورد حوزه امور کاری محول شده
آشنایی به اصول نامه انگاری اداری (داخلی و خارجی)
برنامه ریزی دقیق در مورد امور محوطه اراییه شده به ایشان جهت انجام کار
آشنایی با نرم افزار Word-Excell-Power point) Office)
توانائی تماس و ارتباط با قسمت ها و واحدهای مختلف در شرکت و سازمان های خارج از شرکت جهت انجام وظایف جاری
داشتن تفکر سیستمی طبق فرایند های کاری شرکت
آشنایی کامل با مقررات و قوانین مربوط به امور تجارت مربوط به حوضه فعالیت خود
خواسته های شرکت :
پاسخگویی حتی در روزهای تعطیل به دلیل اختلاف زمانی بین کشورها
آشنایی کامل از سیستم اتوماسیون اداری (نامه نگاری . بایگانی و ....)
داشتن روحیه انجام کار تیمی
شرکت در نمایشگاههای داخلی و خارجی
همراهی و همکاری کردن با مسولین شرکت در زمان حضور مهمانهای خارجی ( حضور در همایشها . نمایشگاهها . سمینارها و سفرهای خارجی و داخلی کاری شرکت  و...) انجام امور سرویس دهی و میزبانی از مشتریان خارجی ( رزرو هتل . وسیله نقلیه)
توانایی معرفی، محصولات و فعالیت های شرکت در حضور میهمانان خارجی با استفاده از پاورپوینت در کنفرانس ها و همایش ها
شناسایی تامین کنندگان خارجی و دریافت مشخصات اقلام و خدمات مربوط به هریک جهت ارزیابی و مذاکره و مکاتبات با انها و تهیه و بررسی پیش نویس قراردادهای خرید
ارزیابی اولیه و مستمر تامین کنندگان و نگهداری سوابق مربوطه
تهیه لیست رتبه بندی تامین کنندگان خارجی
احترام به قوانین و ایین نامه های شرکت
واحد های قابل همکاری:
مدیریت
مالی و حسابداری
مدیریت فروش
شرح وظایف:
پیگیری امور محوله فوق تا رسیدن به نتیجه نهایی درست و مطلوب
حفظ منافع راهبردی شرکت در امور مذاکرات بین المللی در حد اختیارات

لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1522122
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه