• ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد - بهمن ۱۴۰۱

استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد - بهمن ۱۴۰۱

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد

مشاهده صفحه اخبار استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

دریافت کارت آزمون

خبر 23 بهمن 1401: دریافت کارت آزمون استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لینک دریافت کارت آزمون استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد فعال گردید.

جهت دریافت کارت آزمون کلیک نمایید

اطلاعیه زمان برگزاری و دریافت کارت آزمون

خبر 23 بهمن 1401: اطلاعیه زمان برگزاری و دریافت کارت آزمون استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ آزمون کتبی برای هر سه رشته در روز جمعه 1401/11/28 ساعت 9 صبح در دانشگاه پیام نور شیراز (بلوار علامه دهخدا) برگزار خواهد شد.
ضمنا دریافت کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه 24 بهمن تا چهارشنبه 26 بهمن امکان پذیر می باشد.

تمدید مهلت ثبت نام

خبر 13 بهمن 1401: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ مهلت ثبت نام آزمون استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد تا 15 بهمن 1401 تمدید گردید.

استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد

آگهی 28 دی 1401: استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد
مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در استان فارس از میان واجدین شرایط آقا و خانم در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر رشته های مکانیک، برق و متالورژی (ترجیح با کسانی است که در شعاع 60 کیلومتری کارخانه زندگی می کنند) از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی و طب کار به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو در مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی نماید.
تذکر مهم: تاریخ های اعلامی در این دفترچه در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون با فرض وضعیت کنونی پیش بینی و وضع شده و تابع رعایت تمامی دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و سایر مقتضیات است. ضمناً تنها مرجع موثق داوطلبان جهت اطلاع از هرگونه تغییر زمانی و مکانی و ... مرتبط با آزمون، آدرس اینترنتی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد می باشد.
مهلت ثبت نام تا 10 بهمن 1401 تا 15 بهمن 1401 می باشد.

شرایط عمومی
1. داشتن تابعیت ایران
2. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم
3. عدم اعتیاد به مواد مخدر و هرگونه دخانیات
4. نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر
5. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند
6. دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی
7. نداشتن منع قانونی برای استخدام و تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها
8. احراز صلاحیت های عمومی به تأیید کمیته گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه
9. ساکنین بومی (ترجیح با کسانی است که در شعاع 60 کیلومتری کارخانه زندگی می کنند) و افراد شاغل در شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با مجتمع ذوب آهن پاسارگاد
شرایط اختصاصی

1. جنسیت پذیرش: آقا و خانم
2. داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جداول نیازهای نیروی انسانی
3. دریافت حد نصاب نمره لازم از مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی به مدت حداقل 2 ترم تحصیلی (12 ماه) شامل آموزش تئوری، عملی و آموزش حین کار که افراد پذیرفته شده پس از گذراندن دوره مذکور توسط آزمونهای هر ترم آموزشی پالایش می گردند. لازم به ذکر است در مدت زمان آموزش، حقوق اداره کار به پذیرفته شدگان پرداخت می گردد.
تذکر مهم: شرط استخدام قراردادی با مدت معین در مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد دریافت گواهینامه موفقیت در دوره های آموزشی طراحی شده در مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی است.
4. داشتن شرایط سنی به شرح زیر:
کلیه متولدین 01 /1368/01به بعد.
تذکر: داوطلبانی می توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ آخرین روز ثبت نام فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.
تذکر: محدوده سنی ذکر شده به ازای تمام مقاطع یکسان است و داشتن سابقه کار یا مدرک تحصیلی بالاتر و یا سابقه کار تاثیری در افزایش سن داوطلب ندارد.
تذکر: لازم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تأییدیه های مربوط به جدول شماره 1 ،بایستی حداکثر تا روز تطبیق مدارک آماده و صادر شده باشد و به همراه سایر تأییدیه ها در موعد مقرر ارائه گردد. هر یک از داوطلبان که به هنگام ثبت نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده و یا واقعیتی را کتمان نموده باشد و به سبب این اطلاعات پذیرفته شوند، هر زمان که غیر واقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی ایشان ملغی بوده و به لحاظ طولانی نمودن فرآیند استخدام قراردادی با مدت معین در مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی، اقدام لازم طبق قوانین و مقررات به عمل خواهد آمد.

نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز
ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سایت اینترنتی به شرح ذیل انجام می گیرد:
1. ورود به پایگاه اینترنتی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد به آدرس مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد
2. تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک الزم و دریافت کد رهگیری 

مدارک مورد نیاز

1-3- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام (الکترونیکی):
1. اسکن کارت ملی، مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت برای آقایان، اسکن یک قطعه عکس 4*3 که بایستی متناسب با توضیحات ذیل باشد
نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب:
1. یکی از اقلام اطلاعاتی لازم برای ثبت نام، فایل تصویر فرد داوطلب می باشد، بنابراین لازم است داوطلبان قبل از مراجعه به پایگاه اینترنتی ثبت نام الکترونیکی، فایل مربوط به عکس خود را مطابق شرایط ذیل تهیه نمایند
2. فایل مربوطه لازم است با اسکن عکس 4*3 و با درجه وضوح 100dpi و با فرمت JPG ذخیره شده باشد
3. حجم فایل ارسالی باید کمتر 70 کیلوبایت باشد
4. عکسی که تصویر از روی آن تهیه می شود لازم است تمام رخ، کاملا واضح، بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد
5. ابعاد تصویر ارسالی باید حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل باشد
6. تصویر باید در جهت صحیح و بدون چرخش تهیه شده و فاقد هر گونه حاشیه زائد باشد
7. عکس مربوط به سال جاری و حتی الامکان رنگی و دارای زمینه سفید باشد
تذکر مهم: در صورت بارگذاری عکس غیر معتبر و غیر منطبق با شرایط فوق الذکر، ثبت نام متقاضی باطل می گردد و اجازه شرکت در آزمون را ندارند. 
2-3- مدارک مورد نیاز پس از قبولی در آزمون:
داوطلبانی که اسامی آنها برابر ظرفیت اعلامی مجتمع فراخوان می گردند مؤظفند مدارک ذیل را ظرف مدت 5 روز کاری پس از اعلام نتایج، به همراه اصل مدارک به نماینده شرکت به آدرسی که متعاقباً اعلام خواهد گردید حضوراً ارائه نمایند.
1. اصل به همراه تصویر مدرک تحصیلی
2. اصل به همراه تصویر کارت ملی
3. اصل به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه
4. اصل به همراه تصویرکارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم
5. اصل به همراه تصویرسایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت
6. فرم ثبت نام الکترونیکی چاپ شده که حاوی کد رهگیری و شماره پرونده باشد
تذکر مهم: لازم به ذکر است که پذیرش در آزمون کتبی و دعوت به مصاحبه به منزله استخدام قطعی نمی باشد و هیچگونه تعهدی را برای شرکت در رابطه با استخدام ایجاد نمی کند. کارفرما در پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان در هر مرحله از فرآیند جذب و آموزش، اختیار تام دارد. 

مهلت ثبت نام
- داوطلبان گرامی مهلت ثبت نام از روز شنبه مورخ 1401/11/01 تا روز دوشنبه مورخ 1401/11/10 است که با مراجعه به آدرس اینترنتی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد امکان پذیر است.
- هرگونه مغایرت در ارسال مدارک ثبت نام حتی در صورت پذیرش اولیه افراد مورد قبول نبوده و پذیرش آنها کان لم یکن تلقی می گردد.
۵- زمان و محل توزیع کارت ورود به جلسه آزمون:
داوطلبان جهت رویت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون، می توانند روزهای یکشنبه مورخ 1401/11/23 و دوشنبه مورخ 1401/11/24 با درج کد ملی و کد رهگیری در محل مورد نظر در سایت مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد اقدام نمایند.
تذکر: همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد در غیر این صورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.
6- زمان برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه فنی مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی
زمان برگزاری آزمون: 27 و 28 بهمن ماه 1401
مکان برگزاری آزمون: مکان برگزاری ازمون متعاقباً هنگام توزیع کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.
مصاحبه فنی: پس از اعلام نتایج اولیه مدارک داوطلبانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده اند مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید مدارک از طریق برقراری تماس تلفنی ضمن اعلام زمان و مکان انجام مصاحبه، به جلسه دعوت می گردند.
لازم به ذکر است دعوت به مصاحبه به هیچ عنوان به منزله پذیرش داوطلب نمی باشد. 
7-تذکرات:
- انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل کسب شده در آزمون با در نظر گرفتن ظرفیت پیش بینی شده با رعایت اولویت های مندرج در آگهی صورت می پذیرد.
- تبصره: درمواردی که نمره کل دو یا چند نفر از داوطلبان در رشته شغلی یکسان باشد انتخاب اصلح از سوی کمیته گزینش، ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
- تبصره: در صورتیکه داوطلبین پس از مصاحبه نتوانند شرایط علمی را احراز کنند شرکت از پذیرش آنان معذور است.
- با توجه به اینکه ملاک ثبت نام از متقاضیان تکمیل مراحل ثبت نام میباشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.
- تبصره: داوطلب با تکمیل مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون صریحاً و تلویحاً اقرار به علم کامل، به مفاد آگهی نموده است و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
- پذیرفته شدگان موظفند با توجه به شرایط عمومی آگهی با معرفی این شرکت گواهی/ تأییدیه مورد نیاز در ارتباط با سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کار اخذ نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرآیند جذب و یا شروع به کار پذیرفته شدگان، در صورتی که تاییدیه سلامت جسمانی و روانی فرد احراز نگردد، شرکت مختار است نسبت به قطع همکاری اقدام نماید.
- هرگونه اطلاع رسانی درخصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی به آدرس سایت مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.
- داوطلبان گرامی در صورت هرگونه سولا در خصوص ثبت نام می توانند با شمارههای زیر تماس حاصل نمایند:
 تلفن: 37192486-071 ساعات پاسخگویی: 8 صبح الی 16
- داوطلبان گرامی، شماره‌های پشتیبانی صرفا جهت رفع اشکالات ثبت نام می باشد. خواهشمند است به منظور رعایت حقوق سایر شرکت کنندگان از طرح سوالات خارج از موضوع پرهیز نمایید.
- لازم به تاکید می باشد کلیه متقاضیان می بایست شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه را دقیقاً مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در هر مرحله مشخص شود متقاضی واجد شرایط مندرجات این اطلاعیه نمی باشد از مراحل پذیرش حذف خواهد شد.
رشته و مقطع تحصیلی مورد نیاز

8- رشته و مقطع تحصیلی مورد نیاز :

جدول شماره (1): رشته و مقطع تحصیلی مورد نیاز

ردیف کد رشته مقطع عنوان رشته های تحصیلی مورد قبول گرایش تعداد نفرات مورد نیاز جنسیت
1 14011 فوق دیپلم
و بالاتر 
مکانیک کلیه گرایش ها 50 آقا و خانم
2 14012 فوق دیپلم
و بالاتر 
برق و ابزار دقیق کلیه گرایش ها 40 آقا و خانم
3 14013 فوق دیپلم
و بالاتر 
متالورژی  کلیه گرایش ها 50 آقا و خانم
مواد آزمون

مواد آزمون تخصصی و عمومی طبق جدول شماره (2) تعیین گردیده است. سوالات به صورت چهارگزینه ای با احتساب ضریب 3 برای سوالات تخصصی و ضریب 1 برای سوالات عمومی طراحی خواهد شد و آزمون شامل نمره منفی می باشد.

جدول شماره (2): مواد آزمون تخصصی و عمومی

ردیف کد رشته مقطع عنوان رشته های تحصیلی مورد قبول مواد آزمون تخصصی مواد آزمون عمومی توضیحات
1 14011 فوق دیپلم
و بالاتر 
مکانیک 1- مقاومت مصالح 2- استاتیک 3- نقشه کشی صنعتی 4-طراحی اجزا 5- دینامیک 6-سیالات، ترمودینامیک و انتقال حرارات  هوش و استعداد - زبان انگلیسی عمومی آزمون استخدامی و مصاحبه حضوری
2 14012 فوق دیپلم
و بالاتر 
برق و ابزار دقیق 1- تحلیل مدار 2- الکترونیک عمومی - ماشین های الکتریکی 4- کنترل 5- مبانی الکترومغناطیس 6- ریاضی هوش و استعداد - زبان انگلیسی عمومی آزمون استخدامی و مصاحبه حضوری
3 14013 فوق دیپلم
و بالاتر 
متالورژی  1- خواص فیزیکی و مکانیکی مواد 2- شیمی- فیزیک و ترمودینامیک مواد 3- زبان تخصصی 4- کریستالوگرافی 5- عملیات حرارتی هوش و استعداد - زبان انگلیسی عمومی آزمون استخدامی و مصاحبه حضوری

اطلاعات آزمون

 

+ دانلود دفترچه شرایط (PDF)
تقویم آزمون:

شروع ثبت نام: از 01 بهمن 1401
مهلت ثبت نام: تا 15 بهمن 1401
دریافت کارت آزمون: 23 و 24 بهمن 1401
زمان برگزاری آزمون: 27 و 28 بهمن 1401 
منابع آزمون:
+ دانلود سوالات استخدامی صنایع فولاد و ذوب آهن


جهت مشاهده آگهی در سایت مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2700476
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد