• ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام هزار و ۵۰۰ نفر در ادارات منابع طبیعی کشور در قالب تبدیل وضعیت

استخدام هزار و ۵۰۰ نفر در ادارات منابع طبیعی کشور در قالب تبدیل وضعیت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

گذراندن مراحل نهایی استخدام 860 نفر در ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل دفتر امور اداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: یک هزار و 500 نفر از فرزندان جانبازان در طی دو سال اخیر در در ادارات منابع طبیعی کشور تبدیل وضعیت شدند.

ابوالفضل معین‌نژاد روز چهارشنبه در حاشیه گردهمایی روسای امور اداری ادارت کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه سه کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر این جذب و بکارگیری ۸۶۰ نفر در ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها در مرحله نهایی قرار گرفته که با جذب آنها بخشی از کمبود نیروی انسانی در ادارات برطرف می‌شود.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری اظهار داشت: با توجه به بازنشستگی تعدادی از نیروها در سال‌های اخیر نیاز است با جذب نیروهای جدید کارایی و کارآمدی نیروهای سازمانی تقویت شود.

وی با بیان اینکه کمک‌های معیشتی و رفاهی در اختیار کارکنان منابع طبیعی قرار می‌گیرد ، ادامه داد: برای رفاه درمانی کارکنان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری طی قراردادی بیش از ۵۰ درصد هزینه‌های درمانی آنها را تامین می‌کند.

معین‌نژاد همچنین با اشاره به تصمیم‌های اتخاذ شده در این گردهمایی افزود: در این گردهمایی آخرین مباحث امور اداری و پشتیبانی سازمان مورد بررسی قرار گرفت تا خلاء‌ها و نارسایی‌های موجود برطرف شود.

مدیرکل دفتر امور اداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در ادامه سیاست‌های کلان سازمان در حوزه پشتیبانی را تجهیز و تکمیل مامورسراها یادآور شد و گفت: برای رفاه حال کارکنان سازمان کمک شایانی برای تجهیز و تکمیل مامورسراها انجام خواهد شد.

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از تبدیل وضعیت ایثارگران و جانبازان

مشاهده صفحه جامع استخدام سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2772989
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد