• ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام چهار هزار بهورز در آزمون استخدامی وزارت بهداشت

استخدام چهار هزار بهورز در آزمون استخدامی وزارت بهداشت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

چهار هزار بهورز توسط آزمون استخدامی جذب وزارت بهداشت شد

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری حیات، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: چهار هزار بهورز از طریق آزمون استخدامی جذب وزارت بهداشت شدند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جذب ۴ هزار بهورز در آزمون استخدامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در برنامه کشیک سلامتی با بیان اینکه بودجه دانشگاه علوم پزشکی به مدیران داده شده، اظهار کرد: مدیران استان‌ها باید بودجه مربوطه را اولویت‌بندی و به دانشگاه‌ها توزیع کنند اما متاسفانه این عمل را انجام نمی‌دهند و همین امر باعث می‌شود حقوق دانشجویی عقب بیوفتد.

وی در خصوص دستاوردهای وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، افزود: افزایش ظرفیت ۲۰ درصدی رشته پزشکی، اجرای طرح نسخه الکترونیک، افزایش نیروی انسانی، ورود ۲۴۶ دستگاه موتورلانس در حوزه اورژانس موتوری، انعقاد قرارداد با وزارت آموزش و پرورش، تجهیز آزمایشگاه‌ها و… از اقدامات دولت سیزدهم در حوزه وزارت بهداشت است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه برای افزایش نیروی انسانی آزمون استخدامی برگزار کرده‌ایم؛ تصریح کرد: ۴ هزار بهورز در این آزمون جذب وزارت بهداشت شدند.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ هزار کیت هدیه تشخیص تب دنگی حدود یک‌سال و نیم در گمرک مانده، افزود: اخیرا گمرک کشور اقداماتی را برای رفع این مشکل انجام داده است.

فرشیدی با بیان اینکه بیماری‌های ویروسی هیچ‌گاه از بین نمی‌روند، گفت: دانشگاه‌ها و وزارت بهداشت باید نیروی انسانی تربیت کنند که ویروس‌ها و راه‌های پیشگیری آن را بشناسند و با آن مقابله کنند.

ورود به صفحه اخبار لحظه به لحظه استخدام وزارت بهداشت

منبع: خبرگزاری حیات

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2881575
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد