۴ سال پیش

استخدام کارشناس فروش نرم افزار وستا در تهران

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت آرمانگرایان

شرکت آرمانگرایان، فعال در زمینه تولید اپلیکیشن و سامانه وستا و فروش آن به مدارس (این محصول به کادر آموزشی مدارس جهت کنترل فرآیند آموزش و پرورش دانش آموزان کمک شایانی میکند) واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی ویژگیها و شاخصه های اصلی همکاران واحد فروش
1 کارشناس فروش نرم افزار وستا

روابط عمومی قوی و توانایی برقراری ارتباط دوستانه

آشنایی با موبایل اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای تحت‌وب

سماجت کافی و پیگیر امر فروش تا حصول نتیجه

بررسی راه‌ها و مسیرهای فروش

توانایی مناسب در گزارش دهی و گزارش نویسی

همکاران ما ضمن هماهنگی‌های قبلی، با مراجعه به مدارس با کادر مدیریتی ارتباط برقرار میکنند و آنان را در جریان خدمات و ارزش‌های سامانه وستا قرار می دهند.

با دغدغه‌های مدیران و معاونان مدارس آشنا شده و در جهت رفع نیاز آنان با تیم پشتیبانی شرکت همکاری نزدیک خواهند داشت.

محدوده فعالیت در حال حاضر در مناطق مختلف شهر تهران میباشد که در آینده نزدیک این مناطق می‌تواند در محدوده سکونت آنان باشد و در حال حاضر دفتر مرکزی شرکت در ابتدای خیابان ظفر و نزدیک به ایستگاه مترو شریعتی واقع شده است.

ساعت کاری همکاران واحد فروش با ساعات کاری مدارس هماهنگی دارد.

درآمد همکاران فروش رابطه مستقیمی با میزان فعالیت آنان خواهد داشت که می‌تواند منجربه درآمد شگفت انگیز و قابل توجهی دست شود.

معرفی مختصر:

وستا ماموریت دارد تا با ایجاد ساختار هوشمند و روزآمد بر پایه تکنولوژی ها و ابزار نوین ، باعث سهولت در ارتباط بین اجزاء اصلی صنعت آموزش شده و با ارائه خدمات تکمیلی بر مبنای اطلاعات و کاربرانِ جذب شده ، باعث کیفیت آموزش شده و در این مسیر کارآفرینی نموده و خلق ارزش کند.

شناخت سیستماتیک نقاط ضعف و قوت آموزگاران و آموزندگان از مزایای وستا است که باعث ایجاد افزایش بهره‌وری در صنعت آموزش می شود.

جامعه هدف سامانه وستا متشکل از 14 میلیون دانش آموز و در نهایت جامعه‌ای در حدود 40 میلیون نفر می باشد که در حدود 107 هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

 رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1368316
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه