آگهی استخدامی متناسب با شغل و رشته خود را بیابید

جستجوی آگهی مناسب شما

استخدام کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان در شرکت تپ سی

  • بروزرسانی:
  • ارسال کننده: (کارمند 2 (گلستان))

منقضی شده [ مهلت نمایش این آگهی در ایران استخدام به پایان رسید ]

اطلاعات بیشتر آگهی ویژه

آگهی استخدام شرکت تپ سی

شرکت تپ سی به منظور تکمیل تیم مرکز تماس (امور مشتریان) شیفت صبح و عصر خود از علاقمندان با شرایط زیر در تهران دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغل توضیحات
کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان وظایف و مسئولیت ها:
1-پاسخگویی تماس های ورودی دریافت شده از کلیه استفاده کنندگان از تپ سی شامل سفیران و مسافران
2-انجام تماس خروجی برای پیگیری موارد گزارش شده
3-پاسخگویی تیکت های ارسال شده از سوی سفیر / مسافران تپ سی
4-پاسخگویی تماس های مربوط به تپ سی تلفنی
5- ارائه ایده های نو به مدیریت بخش در جهت کمک به بهبود مداوم فرایندها؛
6- شركت در دوره هاي آموزشي كه جهت ارتقاء سطح فنی و مهارت های ارتباطی برگزار ميشود؛
7- پيروی و حضور در شيفتهای تعيين شده طبق برنامه زمانی هفتگی و رعایت نظم و انضباط کاری بخش و همکاری در شیفتهای جایگزین.
تحصیلات و تجربیات:
1- دارای مدرک کاردانی یا کارشناسی درکلیه رشته ها؛
2- آشنایی با مفاهیم، فرایندها، قوانین و مقرارت مرکز تماس؛
3- سابقه کار در مرکز تماس و پشتیبانی مزیت محسوب می شود.
مهارت و شایستگی های مورد نیاز:
مهارت های پاسخگویی تلفنی
مهارت های ارتباطی با دیگران
مهارت های رضایت مشتری
آشنایی کامل با نرم افزار آفیس ( ورد و اکسل)
آشنایی با صفحات گسترده آنلاین گوگل ( گوگل داک ، شیت و اسلاید)
آشنایی با معیارهای سنجش کیفیت در مراکز تماس
ورود صحیح و دقیق اطلاعات در سیستم های مدیریت مشتری تپ سی
توانایی مدیریت مشتری
فراهم نمودن ایده هایی به مدیریت برای بهبود عملکرد در راستای پیشبرد فعالیت شرکت و همچنین خلاقیت در انجام وظایف محوله
شرکت در دوره های آموزشی و کسب دانش در زمینه های مرتبط با کار در مواقعی که لزوم به بهبود است
توانایی انجام همزمان چند وظیفه با کیفیت بالا
صبوری و نظم در انجام کارها
توانایی به خاطر سپردن، دسته بندی و خلاصه نمودن مسائل
توانایی تایپ فارسی و انگلیسی
توانایی کار تیمی و فعالیت های تیمی در محیط مرکز تماس
توانایی هماهنگی با تغییرات پروسه ها و بروز بودن درباره آخرین اخبار و اطلاعیه های درون سازمانی
مهارت کنترل خشم و استرس
توانایی حضور در مرکز تماس بر اساس شیفت های کاری چرخشی و اعلام شده توسط مرکز تماس (روزانه ، ماهانه )
هماهنگی با قوانین مرکز تماس و احترام به کلیه همکاران در زمان حضور در شرکت
حفظ اطلاعات محرمانه شرکت و اجتناب از ارائه اطلاعات به افرادی خارج از مجموعه تپسی
توانایی تکلم به صورت شفاف و واضح
محل فعالیت تهران: غرب تهران (سردارجنگل)

متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

برچسب ها:
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی