• ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام ۹۶۰۰ کارمند و ۱۴۰۰ قاضی در دستگاه قضایی در یک سال اخیر

استخدام ۹۶۰۰ کارمند و ۱۴۰۰ قاضی در دستگاه قضایی در یک سال اخیر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر استخدام قاضی و کارمند در دستگاه قضایی در یک سال اخیر

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه گفت: در یک سال اخیر 9600 نفر کارمند و 1400 نفر قاضی جدید در دستگاه های قضایی استخدام شدند.

 ابراهیم شاهرخیان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه در سفر به استان هرمزگان در نشست با مسئولان و قضات و کارکنان دستگاه قضایی این استان، بزرگترین چالش قوه قضاییه را ضعف پایه بودجه عنوان کرد و با بیان اینکه این موضوع از سال های گذشته ادامه دارد از رشد بودجه دستگاه قضایی طی دو سال اخیر خبر داد.

وی با بیان اینکه در دو سالی که حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضاییه را بر عهده گرفته است بودجه قوه قضاییه از ۱۱ هزار میلیارد تومان به ۲۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: در این مدت رشد بودجه دادگستری به تناسب همه دستگاه‌های اجرایی بیشتر بوده است.

شاهرخیان تصریح کرد: بودجه عمرانی قوه قضاییه نیز که در سال ۱۴۰۰ تنها ۳۰۰ میلیارد تومان بوده، هم اکنون به ۳۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه همچنین گفت: در یک‌سال اخیر ۹۶۰۰ نفر کارمند و ۱۴۰۰ نفر قاضی جدید در دستگاه قضایی جذب و استخدام شده است.

معاون مالی قوه قضاییه همچنین تأکید کرد: گروه شغلی قضات از این ماه اعمال می شود و معوقات آنها نیز تصفیه خواهد شد.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود نمونه سوالات آزمون قضاوت همراه با پاسخنامه

 سفارش پستی کتاب‌های آمادگی برای آزمون‌های استخدامی

در ادامه این نشست مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن خیر مقدم به معاون مالی عمرانی و پشتیبانی قوه قضاییه و هیئت همراه از زحمات و پیگیری‌ها دغدغه‌های رئیس قوه قضاییه، معاون اول و معاون مالی قوه قضاییه و همه افرادی که دغدغه مند و پیگیر مسائل مربوط به حوزه معیشت همکاران خود هستند تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به پیگیری مسئولان قوه قضاییه در خصوص بهبود معیشت کارکنان دستگاه قضا در جلسات مشترک با سران قوا بیان داشت: برخی از تلاش‌های مسئولین در این خصوص را نمی توان منعکس کرد ولی این تلاش‌ها سبب شده است که نسبت به سال‌های قبل اتفاقات خوبی بیفتد و امیدواریم که در آینده نیز بتوانیم از این زیرساخت‌هایی که ایجاد شده است در راستای رفع مسائل و مشکلات بیش از پیش بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه در برخی از استان‌ها نیاز به جاذبه داریم اظهار داشت: در خصوص حقوق و مزایای همکاران ما در مناطق محرومی مثل بشاگرد و توکهور با تهران تفاوت آنچنانی وجود ندارد که همین موضوع برای جذب نیرو در این مناطق چالش‌هایی را ایجاد کرده است و امیدواریم در آیین نامه و سیاست‌های مالی سال آینده جاذبه های متعارفی برای همکاران در استان‌های محروم دیده شود.

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه استخدام قوه قضاییه

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه تصدی امر قضا

منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2824690
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد