۷ سال پیش

استفاده از طرح های خرد جهت اشتغال مددجویان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

امام جمعه پاتاوه، با بیان اینکه کار کمیته امداد عملی بوده و شعاری نیست، گفت: باید با مدیریت اصولی و استفاده از طرح های خرد در جهت اشتغال و توانمندی خانواده های بی بضاعت گام برداشته شود.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سید نورالله افشار، امام جمعه پاتاوه، امروز(24 فروردین) در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رجب، گفت: کمیته امداد یک ویژگی خاصی دارد که مستقیم با نام امام راحل همراه است و این افتخاری برای این نهاد است.
وی در ادامه، اظهار امیدواری کرد که کمیته امداد بتواند خدمات موثر و بهینه ای در سال جدید به جامعه هدف خود ارائه دهد.
افشار به خدمات کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش های کمیته امداد ارزشمند است چرا که کمک به ضعفا و نیازمندان عبادت بوده و این نهاد توانسته تا حدود بسیار بالایی رضایتمند عمل کند.
امام جمعه پاتاوه با بیان اینکه کار کمیته امداد عملی بوده و شعاری نیست، خود را از خانواده کمیته امداد دانست و گفت: باید با مدیریت اصولی و استفاده از طرح های خرد در جهت اشتغال و توانمندی خانواده های بی بضاعت گام برداشته شود.
وی در خصوص عاملین زکات هم گفت: باید سهمی از درآمد زکات به عاملین زکات اختصاص یابد تا مشوقی برای جمع آوری و بالارفتن درآمد زکات باشد.
فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار ضمن تشکر از امام جمعه پاتاوه، گفت: کمیته امداد امسال با توجه به نام سال، متأثر از شعار سال و متناسب با آن برنامه های خود را با رویکرد اقتصاد مقاومتی تنظیم می کند که ایجاد اشتغال گسترده، توانمندسازی خانواده ها و توسعه مشارکت های مردمی در دستور کار قرار دارد.
وی خدمات رسانی به محرومین، نیازمندان و تلاش برای توانمند کردن آنان را از مهم ترین شاخصه های کمیته امداد دانست و تصریح کرد: ما در تلاشیم تا زمینه ای را فراهم کنیم که متکی به درآمدهای مردمی باشیم.
محبی عنوان کرد: مشارکت مردم و خیرین در عرصه ارائه خدمات مطلوب این نهاد به مددجویان می تواند موفقیت هرچه بیشتر اقدامات و فعالیت های این نهاد را رقم بزند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما نیازمند ارشادات ائمه جمعه در همه زمینه ها به خصوص در بحث زکات هستیم و تلاش ما این است که همکاری و تعامل با روحانیون، ائمه جمعه و جماعات توفیقات بسیار خوبی در خصوص زکات در استان به دست آوریم و درآمد زکات را واقعی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: نظر بر این است که در بحث زکات سهم حمایتی و فقرا بالاتر از سهم عمومی باشد و رویکرد اصلی این باشد که ۶۰درصد در رویکرد حمایتی و ۴۰درصد در فعالیت های عمرانی حاکم شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586706
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد