• ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
  • 0k نظر «نمایش»

اشتغالزایی برای بیش از ۷۰۰ مددجوی بهزیستی استان زنجان

اشتغالزایی برای بیش از ۷۰۰ مددجوی بهزیستی استان زنجان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ایجاد اشتغال برای بیش از 700 مددجوی زنجانی در دولت سیزدهم

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طبق اقدامات دولت سیزدهم، برای بیش از 700 مددجوی بهزیستی استان زنجان ایجاد اشتغال شده است.

سلمان حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات این نهاد حمایتی طی یکسال فعالیت دولت سیزدهم افزود: افتتاح اولین پردیس سالمندان با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با ۱۲ سوییت، افتتاح اولین سالن اجتماعات خیر ساز ویژه جامعه هدف با ظرفیت ۱۵۰ نفر و با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از جمله این اقدامات بوده است.

وی اضافه کرد: افتتاح مرکز توانمند سازی و صیانت اجتماعی از بهبود یافتگان به تعداد  ۳۰ نفر و افتتاح مرکز شبانه روزی مراقبتی بیماران روان مزمن(شفا) به ظرفیت ۸۰  از دیگر اقدامات این بخش  محسوب می شود.

این مسوول، تنظیم اطلس کودکان کار و خیابانی شهر زنجان در سال گذشته برای بیش از ۳۰۰ نفر و اجرای طرح رصد و گزارش آسیب های اجتماعی شهرستانها با اعتبار بیش از یک میلیارد ریالی با ارائه پنج هزار و ۲۱۱ پرسشنامه در هشت شهرستان را از دیگر اقدامات این نهاد حمایتی در  مدت یاد شده ذکر کرد.

حسینی افزود: در بازه زمانی یاد شده اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم کودکان ۳ تا ۶ سال در راستای کاهش معلولیت به تعداد ۴۵ هزار  و ۱۶۹ نفر با اعتبار نزدیک به پنج میلیارد ریال و اجرای طرح تعیین میزان شیوع و علل انواع نقص های منجر به کم توانی بیش از ۱۰ میلیارد ریال به تعداد ۱۳ هزارو ۸۰۰ انجام شده است.

وی اظهار داشت: پرداخت کمک هزینه تامین، تهیه ودیعه مسکن مددجویی برای ۳۵۰ نفر، حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست از طیق انتقال به بستر خانواده(فرزندخواندگی و مراقبت خویشاوندی) به تعداد ۳۷ نفر دیگر اقدامات را شامل می شود.

 مدیر کل بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: در این مدت بررسی تحلیلی و آماری فراوانی تماس با خط ۱۲۳ و مداخلات انجام گرفته برای شناسایی مناطق پرآسیب و آسیب خیز شهرستان زنجان(پژوهش) و بررسی رابطه خشونت خانگی علیه زنان و اعتیاد همسران در زنان متاهل شهرستان خرمدره(پژوهش) انجام گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2623029
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد