۷ سال پیش

اصلاح حقوق بازنشستگان تصویب شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل جلسه ویژه کمیته دفاعی این کمیسیون گفت: پیشنهاد مصوب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مبنی بر اصلاح و ترمیم حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری به تصویب رسید.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش ایرنا، سید حسین نقوی حسینی عصر دوشنبه به تشکیل کمیته ویژه دفاعی این کمیسیون به حضور نمایندگان کلیه دستگاه های ذیربط از ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ریاست حشمت الله فلاحت پیشه اشاره کرد و افزود: در این جلسه پیشنهاد جایگزین ماده ۳۴ برنامه توسعه که در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به تصویب رسیده بود، مطرح و با دریافت نظرات دستگاه های مختلف، به تصویب کمیته رسید.
وی ادامه داد: همچنین در این جلسه، پیشنهاد مصوب در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مبنی بر اصلاح و ترمیم حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری به تصویب رسید و بنا شد پیشنهاد مذکور در کمیته اجتماعی کمیسیون تلفیق برنامه نیز مطرح شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اضافه کرد: در صورت تصویب در این کمیته، پیشنهاد در دو کمیته دفاعی و اجتماعی کمیسیون تلفیق مشترکا مصوبه مذکور در ارتباط با بازنشستگان را در صحن کمیسیون تلفیق مطرح کنند و به تصویب برسانند.
نقوی حسینی اظهارداشت: همچنین در این جلسه پیشنهاد کمیته، در ماده (۳) که موضوعات راهبردی برنامه ششم آورده شد، یک بند دیگر افزوده شد. این بند عبارت بود از اینکه دفاع و امنیت به عنوان موضوع راهبردی برنامه توسعه در نظر گرفته شود.
وی از تشکیل جلسات کمیته برای بررسی موارد دیگر در دورهای آتی خبر داد و گفت: مسئولیت کمیته دفاع کمیسیون تلفیق برنامه ششم به عهده اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متشکل از حشمت الله فلاحت پیشه، شهروز برزگر کلشانی و هاجر چنارانی گذاشته شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=661244
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد