• ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

اطلاعیه تکمیل ظرفیت استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد

اطلاعیه تکمیل ظرفیت استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اطلاحات دفترچه ثبت نام استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، اطلاعیه تکمیل ظرفیت استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد منتشر شد.

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون در تاریخ 1400/01/24 و همچنین اطلاعیه‌های مورخ 1400/01/31، 1400/02/05، 1400/02/12، 1400/02/15، 1400/11/20 و 1400/11/25 درخصوص آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع تکلیف بند ج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه، موضوع آزمون استخدامی مورخ 1400/04/12)، به اطلاع می‌رساند:
در راستای اجرای بند (12) بخش هفتم (تذکرات مهم) دفترچه راهنمای ثبت‌نام یاد شده و با توجه به اینکه ظرفیت برخی از شغل محل‌های دستگاه‌های اجرایی حاضر در آزمون یاد شده تکمیل نگردیده، بنابراین این امکان برای متقاضیان پذیرفته نشده‌ای که در آزمون استخدامی مربوطه شرکت نموده‌اند، فراهم گردیده تا در صورت دارا بودن شرایط احراز اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام، از روز یکشنبه مورخ 1400/12/22 تا روز پنجشنبه مورخ 1400/12/26 به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و نسبت به انتخاب شغل محل‌های جدید از بین شغل محل‌های اعلام شده، اقدام نمایند.
متقاضیان، ضرورت دارد با در نظر داشتن نکات اصلاحی ذیل، جهت اطلاع از شرایط احراز تحصیلی و شرایط اختصاصی دستگاه‌های پذیرنده، دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر را مطالعه نمایند. لازم به توضیح است دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس می‌باشد.
اصلاحات دفتر چه راهنمای ثبت نام:
1. در عناوین شغلی مامور اجرایی محیط زیست 6-1 و نگهبان سازمان حفاظت محیط زیست، با عنایت به ضوابط بند(ز) ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه شماره 88384/44178 مورخ 89/04/22 از داوطلبان متقاضی، ارزیابی عملی سنجش سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کار بعمل خواهد آمد.
2. در شرایط احراز شغل " کاردان حراست " رشته تحصیلی " علوم انسانی" حذف گردیده است.
تذکرات مهم:
1. با توجه به اینکه، این مرحله از آزمون صرفاً جهت تکمیل ظرفیت شغل محل‌های فاقد فرد پذیرفته شده نهایی در آزمون فوق‌الذکر می‌باشد، بنابراین صرفاً متقاضیانی که در آزمون استخدامی مربوطه شرکت نموده باشند، مشروط به دارا بودن شرایط ذیل مجاز به انتخاب شغل محل‌های اعلام شده می‌باشند:
الف- براساس ترتیب نمرات مکتسبه جهت مرحله بررسی مدارک به دستگاه‌های اجرایی معرفی نگریده‌اند.
ب- در صورت معرفی برای مرحله بررسی مدارک، به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام نگردیده‌اند. 
2. متقاضیان می‌توانند با توجه به شرایط احراز اعلام شده، نسبت به انتخاب شغل محل‌هایی که شرایط احراز آنها را دارند، به ترتیب اولویت، حداکثر پنج (5) شغل محل از همان رشته شغلی که در جلسه آزمون آن شرکت نمودند، اقدام نمایند.
3. در مرحله تکمیل ظرفیت، متقاضیان براساس ترتیب نمره مکتسبه در سقف هر یک از اولویت‌های انتخابی و با توجه به ظرفیت‌های اعلام شده در این مرحله پذیرفته خواهند شد. پذیرش متقاضیان در هر یک از شغل محل‌ها صرفاً براساس نمره مکتسبه آن‌ها و در رقابت با سایر متقاضیان ضمن درنظر گرفتن اولویت انتخاب شغل محل‌ها صورت خواهد پذیرفت.
4. در صورت قبولی متقاضیان در هر کدام از اولویت‌ها، بعد از اعلام نتیجه امکان جابجایی و تغییر اولویت وجود ندارد، لذا متقاضیان محترم در خصوص انتخاب ترتیب اولویت‌ها دقت لازم را داشته باشند.

دانلود فایل نهایی شغل محل های مرحله تکمیل ظرفیت آزمون بنیاد شهید سال 1400 در قالب PDF

منبع: سازمان سنجش و آموزش کشور

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2649175
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد