• ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
  • 0k نظر «نمایش»

اطلاعیه زمان انتشار كارت و برگزاری آزمون مترجمان رسمی قوه قضائیه

اطلاعیه زمان انتشار كارت و برگزاری آزمون مترجمان رسمی قوه قضائیه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزئیات دریافت كارت و برگزاری آزمون مترجمان رسمی قوه قضائیه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت سازمان سنجش و آموزش و کشور، اطلاعیه پرینت كارت و برگزاری آزمون جذب مترجمان رسمی قوه قضائیه سال 1401 منتشر شد.

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی كه در آزمون جذب مترجمان رسمی قوه قضائیه سال 1401 ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل جلب می نماید:

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت كارت شركت در آزمون 

لینك مربوط به كارت و برگ راهنمای شركت در آزمون از روز سه شنبه 1401/06/15 بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و هم چنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای  1، 2، 4، 5 ، 6 ، 8 ،9 و 10 (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، كد ملی، عنوان رشته تحصیلی تاریخ فارغ التحصیلی تاریخ فارغ التحصیلی و معدل) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور حداكثر تا تاریخ 1401/06/18  منحصراً به درگاه اطلاع رسانی فوق مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتی كه نسبت به بندهای 3 و 11 (جنس و عنوان محل جغرافیایی مورد تقاضا) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسئول رفع نقص مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه به شرح ذیل مراجعه نمایند. 

2ـ چنانچه عكس الصاقی به كارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس و كارت ملی یا شناسنامه عكسدار برای اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسوول رفع نقص مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد. 

3- چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس می‌باشد و یا چنانچه عكس روی كارت وی دارای اشكالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و یا اشتباه عكس می‌باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملی یا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده مسئول رفع نقص مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشكل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكمیل گردیده، در نظر گرفته شده است. 

تذكر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شركت در آزمون كه همزمان با پرینت كارت بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند. 

ج - آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون 

نماینده مسوول رفع نقص در روز پنجشنبه 1401/06/17  صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 در باجه‌ی رفع نقص حوزه ذیربط مندرج در ذیل مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی كه براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده مسئول رفع نقص كارت می‌گردند، آدرس و محل تشكیل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون به شرح ذیل می‌باشد.

آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون: تهران: میدان فردوسی، خیابان انقلاب، مابین خیابان استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی، بن بست شاهرود، دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره

د‍ - نکات مهم‌ :

1- پیرو اطلاعیه مورخ 1401/06/12 ، با توجه به اعلام مدیریت نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمان رسمی قوه قضاییه به اطلاع می رساند، در زبان های هلندی، اسلونیایی، تایلندی، لهستانی، مالایی، پرتغالی، سوئدی، فنلاندی، گرجی، اکراینی، رومانیایی، صربی و ترکمنی به دلیل حدنصاب نرسیدن تعداد متقاضیان، آزمون برگزار نمی شود. لازم به توضیح است مبالغ واریزی افراد ثبت نام کننده در این زبان ها در اسرع وقت به حساب آنها عودت خواهد شد.

2- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار الزامی است.

3- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت وسی دقیقه) صبح روز جمعه 1401/06/18  آغاز می‌گردد.

4- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند. 

5- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و یك سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

6- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله كیف دستی، ساك دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، كتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اكیداً خودداری نمایند. بدیهی است كه به همراه داشتن هر كدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

تبصره: در زمان برگزاری آزمون تستی (دفترچه شماره یك) استفاده از كتاب، جزوه، فرهنگ لغت و ... ممنوع بوده و منحصراً زمان برگزاری آزمون تشریحی (دفترچه شماره دو)، منحصراً استفاده از فرهنگ لغت زبان امتحانی، بدون حاشیه و توضیح (اعم از دست نویس یا چاپی) مجاز است.

7- لازم به تاكید است همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الكترونیكی و دستگاههای حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند درجلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می شود.

8- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارك امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می گردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد. 

9- داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ 1401/06/24 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش با این سازمان مکاتبه نمایند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

هـ - دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و الزامات بهداشتی 

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه¬های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:

1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7:00 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

3- از تردد بی مورد در محل آزمون جدا خودداری نمایید.

4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

6- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

7- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جدا خودداری نمایند.

8- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید). 

9- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

10- به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

11- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

منبع: سازمان سنجش و آموزش کشور

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2625914
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد