• ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
  • 0k نظر «نمایش»

اطلاعیه شرکت کنندگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کردستان سال ۱۴۰۰

اطلاعیه شرکت کنندگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کردستان سال ۱۴۰۰

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اطلاعیه شماره یک آزمون استخدامی پیمانی سال 1400 آموزش و پرورش کردستان 

خبر 2 تیر 1401: اطلاعیه شرکت کنندگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کردستان سال 1400

به اطلاع شرکت کنندگان نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی که در سهمیه استخدامی آموزش و پرورش استان کردستان شرکت کرده اند می رساند که پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان، اطلاعیه شماره دو جهت پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت در سایت سنجش اعلام خواهد شد.

مدیریت منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان در خصوص آزمون استخدامی پیمانی سال 1400 آموزش و پرورش استان کردستان (نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی) اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، مدیریت منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان در خصوص آزمون استخدامی پیمانی سال 1400 آموزش و پرورش استان کردستان (نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی) اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

«به اطلاع شرکت کنندگان نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی که در سهمیه استخدامی آموزش و پرورش استان کردستان شرکت کرده اند می‌رساند که پس از اعلام نتایج از طریق سایت سازمان سنجش، اطلاعیه شماره دو جهت تشکیل پرونده و مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان منتشر خواهد شد. لذا لازم است افراد پذیرفته شده طی روزهای آینده به سایت مذکور مراجعه نموده و از مراجعه حضوری و تماس تلفنی با مناطق تابعه این اداره کل جداً خودداری نمایند.

در ضمن با توجه به اینکه اصل مدرک تحصیلی اعلام شده در هنگام ثبت نام (موقت یا دانشنامه)، اصل مدارک سجلی، کارت پایان خدمت برای آقایان، گواهی ایثارگری، مدارک بومی گزینی، مدارک پژوهشی و گواهینامه‌های معتبر کار با نرم‌افرازهای رایانه‌ای جزو مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده می‌باشند لذا افرادی که اصل مدارک فوق را در دسترس ندارند پیگیر دریافت مدارک از مراجع معتبر باشند. سایر مدارک و فرم‌های لازم در اطلاعیه شماره دو اعلام خواهد شد.

منبع: مدیریت منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2586910
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد