• ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

اطلاعیه شماره ۳ درباره نحوه رسیدگی به شکایات داوطلبین آزمون استخدامی آموزگاری

اطلاعیه شماره ۳ درباره نحوه رسیدگی به شکایات داوطلبین آزمون استخدامی آموزگاری

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نحوه رسیدگی به شکایات داوطلبین آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری پانا؛ ستاد عالی برگزاری آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه رسیدگی به شکایات داوطلبین آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ در این اطلاعیه آمده است: «با عنایت به اطلاعیه مورخه ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی۱۴۰۱، ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان گرامی، موارد زیر جهت اطلاع و اقدام مقتضی اعلام می‌گردد:

۱- با توجه به ماهیت رقابتی آزمون استخدامی در مراحل علمی و ارزیابی تخصصی حرفه‌ای و بررسی صلاحیت‌های عمومی داوطلبان و لزوم انتخاب اصلح و طبق فرایندهای تعریف‌شده قبلی مبنی بر اعلام چندبرابری ظرفیت این آزمون، پذیرفته شدن بخشی از داوطلبین امری بدیهی بوده و عدم پذیرش بخشی از داوطلبان نیز بیانگر عدم وجود شایستگی آنان نیست و علاقه‌مندان می‌توانند از فرصت‌های قانونی پیش رو و سایر آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد، استفاده نمایند. همچنین براساس ظرفیت، نتایج اولویت سوم نیز به زودی اعلام خواهد.

۲- در اجرای مصوبات پیشین ستاد برگزاری آزمون، زمینه رسیدگی به شکایات آزمون استخدامی ابتدایی برای اولین بار به‌صورت جامع و با استفاده از سامانه تخصصی شرایط ثبت اعتراض و شکایات فراهم گردیده و این ستاد نسبت به رسیدگی دقیق به تک‌تک شکایات اقدام خواهد نمود.

۳- داوطلبین محترمی که در ردیف قبولی نهایی آزمون قرار نگرفته‌اند و نسبت به عدم قبولی خود معترض می‌باشند از روز یک‌شنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ به مدت ۲۰ روز به سامانه اعتراض ارزیابی تکمیلی آموزگاران مراجعه نموده و اعتراض خود را ثبت نمایند. بدیهی است پس از اتمام مهلت یادشده امکان ثبت مجدد اعتراض امکان‌پذیر نخواهد بود. اطلاع‌رسانی در خصوص نتیجه اعتراض داوطلبان پس از اتمام مهلت ثبت اعتراض و طی شدن فرآیندهای بررسی پرونده‌های شکایات در سطح استان‌ها از طریق همین درگاه صورت خواهد گرفت.

۴- در خصوص داوطلبانی که صلاحیت عمومی گزینش آنان مورد تایید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه اعلام نتایج نهایی با کد ۱۹ مشخص شده، ضروری است از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ضمن مراجعه حضوری به هسته گزینش استان محل ارزیابی‌شده خود نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر اقدام نموده و مراحل بررسی پرونده خود ‌در فرایند تجدید نظر را از هسته مذکور پیگیری نمایند.»

مشاهده صفحه جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری پانا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2789834
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد