• ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

اطلاعیه های آزمون استخدام قوه قضاییه - سال ۹۶

اطلاعیه های آزمون استخدام قوه قضاییه - سال ۹۶

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اطلاعیه های آزمون استخدامی قوه قضاییه سال 96

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام قوه قضاییه اینجا کلیک نمایید


خبر 15 بهمن 97: اطلاعیه در خصوص کادر اداری پذیرفته شده استان خراسان شمالی در آزمون استخدامی دادگستری (منبع: سایت دادگستری خراسان شمالی)

معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری کل استان خراسان شمالی با اعلام مراحل پایانی کار جذب و گزینش کادر اداری پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۶ از بکارگیری این نیروها تا اوایل سال آینده خبر داد. در آزمون استخدام سراسري قوه قضاييه براي تكميل كادر اداري در سال 1396  مجوز جذب تعداد  120 نیرو در بخش کادر اداری به دادگستری کل خراسان شمالی، اختصاص داده شد  که پس از اعلام فهرست نهایی پذیرفته شدگان در حال حاضر مراحل مصاحبه، تحقیقات و گزینش آنان در حال اتمام است و امیدواریم  إن شاء اله تا اواخر سال جاری و یا اوایل سال آتی این نیروها به کار گرفته شوند.


خبر 14 بهمن 97: اطلاعیه پذیرفته شدگان کارکنان اداری دادگستری استان خراسان شمالی (منبع: سایت دادگستری خراسان شمالی)
مدیریت امور اداری و استخدامی دادگستری کل خراسان شمالی از کلیه پذيرفته شدگان محترم آزمون استخدامي كادر اداري دادگستري کل استان که در مورخ  1396/09/11 برگزار شده است خواست چنانچه مدرک تحصیلی ارائه شده از سوی آنها توسط دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است، دانش نامه مربوطه را جهت اخذ استعلام و سیر مراحل قانونی ظرف مهلت سه روز از تاریخ انتشار این اطلاعیه به اموراداري و استخدامی دادگستري کل استان ارائه نمایند.


خبر 5 دی 97: اطلاعیه مراحل جذب پذیرفته‌شدگان آزمون کادر اداری دادگستری کل استان تهران (منبع: دادگستری تهران)

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران خبر داد: صدور ابلاغ بازرسی از کارکنان دادگستری کل استان تهران/ آموزش بدو خدمت پذیرفته‌شدگان آزمون کادر اداری سال ۹۶ بعد از اتمام مراحل گزینش / تلاش بر اتمام مراحل جذب پذیرفته‌شدگان آزمون کادر اداری تاپایان سال۹۷

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران خبر داد: با توجه به برنامه‌ریزی که از سوی اداره کل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضاییه صورت گرفت، در این مقطع بازرسی از کارکنان ستادی دادگستری کل استان تهران در دستور کار قرار گرفت.
احسان مظفری بیان داشت: از بین کارکنان اداری استان تهران نیروهای با تجربه، توانمند و شایسته را انتخاب نموده و پس از تایید مراجع ذیربط ابلاغ بازرسی این همکاران صادر شده است تا بتوانند در راستای اهداف از پیش تعیین شده این بازرسی‌ها انجام وظیفه کنند.
معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران عنوان کرد: برای اجرای طرح بازرسی از کارکنان دادگستری کل استان تهران، با توجه به تعداد نیروی بالا، حدود ۳۰ بازرس در تیم‌های سه نفره انتخاب شد تا در راستای ارتقاء آگاهی همکاران و انتقال تجربه بازرسی‌‌ها را انجام دهند. وی افزود: این بازرسی‌ها در ارتقاء توانمند سازی و شایسته سالاری همکاران نقش بسزایی دارد.
احسان مظفری با اشاره به جذب کادر اداری در دادگستری استان تهران از میان پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۹۶ اظهار اشت: درخصوص جذب کادر اداری در دادگستری استان تهران با مساعدت حوزه امور اداری و استخدامی کارکنان اداری در آزمون ۹۶ در ابتدا حدود ۷۰۰ نفر پذیرش داشتیم که مراحل مصاحبه پذیرفته‌شدگان انجام گرفته است و در حال طی مراحل گزینش می باشند .
مظفری افزود: بعد از اتمام مراحل گزینش با هماهنگی مرکز آموزش معاونت منابع انسانی آموزش بدو خدمت پذیرفته‌شدگان را در دستور کار قرار می‌دهیم و امیدواریم با مساعدت معاونت محترم منابع انسانی قوه قضاییه بتوانیم تا پایان سال ۹۷ این تعداد را در دادگستری کل استان تهران جذب نماییم.


خبر 24 آذر 97: اطلاعیه تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون کادر اداری دادگستری استان تهران

ضمن تبریک ولادت با سعادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن عگسری (ع) به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون سال ۹۶ کادر اداری قوه قضائیه که مصاحبه اداری آنها در نیمه اول آبان ماه سال جاری صورت گرفته است می رساند جهت تحویل مدارک روز چهارشنبه مورخ۹۷/۹/۲۸ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱ با در دست داشتن مدارک ذیل الذکر به آدرس تهران – خیابان خیام – ضلع شرقی پارک شهر – روبروی خیابان بهشت – مجتمع قضایی امام خمینی (ره) – طبقه همکف – سالن اجتماعات امام خمینی (ره ) مراجعه نمایند.

مدارک لازم :

(به همراه داشتن اصل مدارک الزامی است )
۱-چهار قطعه عکس جدید پشت نویسی شده
۲-تصویر تمامی صفحات شناسنامه به صورت کامل و در صورت تعویض شناسنامه تصویر صفحات شناسنامه قبلی ارایه گردد.
تذکر : تصویر قسمت انتخابات و توضیحات ضروری بوده هر صفحه در یک برگ A۴
۳-تصویر کارت ملی (پشت و روی کارت ) در یک برگ A۴
۴-تصویر کارت پایات خدمت (پشت و روی کارت ) در یک برگ A۴ برای آقایان.
۵-ارائه اصل گواهی عضویت در بسیج (در صورت عضویت )
۶-تصویر آخرین مدرک تحصیلی در یک برگ A۴داوطلبین محترم لازم است جهت تسهیل در روند تحویل مدارک و تکیل فرم در موعد مقرر نکات ذیل را مطالعه و نسبت به رعایت آن دقت کافی را لحاظ نمایند . در صورت ارائه اطلاعات غیر صحیح مطابق ضوابط تصمیم لازم اتخاذ می گردد.
۱-درخصوص وضعیت تحصیلی ، آخرین مدرک ماًخوذه را به همراه سال شروع و پایان و نام و نشانی آموزشگاه یا دانشگاه را درج نمایید. قابل ذکر است در قسمت توضیحات اگر در حال تحصیل ، یا در مقطعی اعلام انصراف نموده اید قید گردد. (این بند شامل تحصیلات حوزه ی هم می شود)
۲-چنانچه تاکنون در مشاغل دولتی یا غیر دولتی اشتغال داشتید مشخصات دقیق آن را ازقبیل نام ، وظایف ارجاعی یا نوع کار ، تاریخ شروع و خاتمه ، علت تغیر شغل ، آدرس و تلفن محل کار را درج نمایید.
۳-در صورتی که قبلا مراحل گزینشی را سپری نموده اید مشخصات کامل را به همراه نتیجه در آن قید نمایید.
۴- چنانچه خود یا بستگان درجه یک شما سابقه ای در مراجع قضایی داشته، یاشما محکومیت درهیات های رسیدگی به تخلفات اداری دارید در آن قید فرمایید.
۵-علاوه بر درج تلفن همراه ، قید تلفن ثابت منزل و شماره تماس رابط (فردی که در مواقع ضرورت و عدم دسترسی به داوطلب بتواند پاسخگو باشد) ضروری است.
۶- ارائه اصل گواهی عضویت بسیج در صورت دارا بودن با ذکر نوع عضویت اعم از عادی ، فعال ، گردان عاشورا و ....
۷-ذکر دقیق مشخصات ۵ نفر از محل کار و سکونت با ذکر شغل ، مدت و محل آشنایی و نشانی دقیق و شماره تلفن
۸-آدرس محل سکونت فعلی و قبلی طی ده سال اخیر با ذکر جزئیات آن که درج اطلاعات محل سکونت بایستی حاوی اطلاعات ذیل باشد.
استان - شهر - شهرستان - خیابان اصلی - خیابان فرعی کوچه - پلاک - واحد یا طبقه - شماره تلفن - سال اقامت

۹-به همراه داشتن کروکی دقیق ادرس های محل سکونت فعلی وقبلی که لازم است جهت تسریع قبل از مراجعه به صورت پیش نویس تنظیم گردد
۱۰-تنظیم زندگینامه از خود در زمینه های خانوادگی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی به صورت مختصر و مفید.

بپیوست نمونه فرم اطلاعات فردی بارگذاری ، که لازم است داوطلبین محترم پس از مطالعه دقیق آن و با آمادگی کامل جهت تکمیل فرم حضور یابند.

جهت دانلود فرم اطلاعات فردی اینجا کلیک نمایید


خبر 14 آذر 97: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دادگستری کل استان خراسان شمالی (منبع: سایت دادگستری خراسان شمالی)

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دادگستری کل استان خراسان شمالی مورخ 1396/09/11

پذيرفته شده محترم آزمون استخدامي كادر اداري دادگستري کل استان خراسان شمالي مورخ 1396/09/11چنانچه داراي مدرك تحصيلي از دانشگاه آزاد اسلامي هستيد دانش نامه مربوطه را جهت اخذ استعلام به اموراداري دادگستري کل استان ارائه نمایيد.


خبر 4 مهر 97: اطلاعیه آزمون استخدامی سال 96 کادر اداری دادگستری استان قزوین (منبع: سایت دادگستری قزوین)

پذیرفته شدگان آزمون سال 96 دادگستری استان قزوین به نکات ذیل توجه نمایند.
مقتضي است مورخ 97/07/07 روز شنبه ساعت 8:30 صبح به همراه مدارك ذيل جهت تكميل و تشكيل پرونده گزينشي در سالن اجتماعات ساختمان دادگستري كل استان قزوين حضور داشته باشيد:
اصل شناسنامه + يك سري كپي از تمام صفحات (در قطعه آ4)
اصل كارت ملي + يك برگ كپي پشت و رو(در قطعه آ4)
اصل آخرين مدرك تحصيلي + يك برگ كپي آ4
اصل كارت پايان خدمت يا معافيت + يك برگ كپي- مخصوص آقايان
اصل گواهي عدم سوء پيشينه از دادسراي عمومي و انقلاب محل صدور شناسنامه و يا محل سكونت(ظرف مهلت يك هفته تحويل هسته گزينش گردد.)
چهار قطعه عكس پرسنلي پشت نويسي شده
اصل گواهي ايثارگري (خانواده شهداء )يا بسيج (از يگان مربوطه اخذ گردد) به انضمام يك برگ كپي
از افرادي كه شما را مي شناسند به عنوان برگه معرفي منابع 4 منبع از محل سكونت و سه منبع از محل تحصيل و سه منبع از محل كار با ذكر نام و نام خانوادگي افراد و نشاني منزل و يا محل كار در برگه a4 قيد و همراه داشته باشند.
در صورت لزوم و نياز ضروري شماره تلفن هسته گزينش قوه قضائيه استان قزوين 02833664850 مي باشد.


خبر 4 شهریور 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه در استان قزوین (منبع: سایت دادگستری قزوین)

پذیرفته شدگان آزمون کادر اداری سال 96 دادگستری استان قزوین به نکات ذیل جهت مصاحبه تخصصی توجه نمایند.
جهت شرکت در آزمون مصاحبه تخصصی به موارد ذیل توجه نمایید:
1- از کلیه پذیرفته شدگان توسط پیام و تلفن در زمانهای مشخص شده جهت مصاحبه دعوت بعمل خواهد آمد.
2-مدارک مور نیاز جهت شرکت در مصاحبه تخصصی :1- مدرک شناسایی معتبر(کارت ملی)2- گواهی نامه زبان انگلیسی(درصورت داشتن )3- گواهی نامه دوره های کامپیوتر(درصورت داشتن ) 4- تالیف مقالات در نشریات معتبر و چاپ کتاب در انتشارات معتبر( در صورت داشتن)
3- مصاحبه به صورت حضوری و سوالات در حوزه علمی ،مهارتی و روانشناختی می باشد
4- حضور در زمان تعیین شده مورد انتظار است
5- از آوردن همراه خودداری به عمل آید


خبر 27 مرداد 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه در استان خراسان شمالی (منبع: سایت دادگستری خراسان شمالی)

به اين وسيله به اطلاع پذيرفته شدگان آزمون استخدام كادر اداري دادگستري استان خراسان شمالي مورخ 96/9/10 ميرساند مصاحبه تخصصي وعلمي پذيرفته شدگان از تاريخ 97/5/27  لغايت 97/6/15 در دونوبت صبح وعصر برگزار مي گردد وتاريخ دقيق حضور پذيرفته شدگان از طريق پيامك وتماس تلفني حداقل دوروز قبل از برگزاري مصاحبه به آنان اعلام خواهد شد.


خبر 25 مرداد 97: اطلاعیه مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه در استان اصفهان (منبع: سایت دادگستری اصفهان)

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان طی صدور اطلاعیه ای خطاب به پذیرفته شدگان آزمون کادر اداری قوه قضاییه در سال 96 اعلام کرد: مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون کادر اداری قوه قضاییه در سال 96 در استان اصفهان از تاریخ 97/5/27 لغایت 97/6/25 انجام می پذیرد.
در این اطلاعیه از پذیرفته شدگان خواسته شده به نکات ذیل توجه نمایند:
زمان شرکت در مصاحبه از طریق سامانه پیامکی به افراد اعلام می گردد. لازم است متقاضیان برابر تاریخ، ساعت و مکان اعلامی در محل مصاحبه حضور بهم رسانند. عواقب حضور زودتر یا دیرتر از زمان تعیین شده بر عهده شخص خواهد بود.
با توجه به کمبود فضای فیزیکی از آوردن افراد همراه به مکان مصاحبه خودداری شود.
افرادی که مدارک آنان ناقص بوده چنانچه در روز مصاحبه نسبت به رفع نواقص اقدام ننمایند، از آنان مصاحبه بعمل نخواهد آمد.
پذیرفته شدگانی که به هر دلیل نتوانند در ساعت و تاریخ مقرر در جلسه حضور پیدا کنند لازم است دلیل عدم حضور خود را کتباً به مدیریت اداری اعلام تا در صورت صلاحدید تاریخ جایگزین اعلام گردد.
در جلسه مصاحبه توانمندی های علمی و مهارتی و ویژگیهای روانشناختی مورد بررسی و مذاکره قرار می گیرد.
به منظور احراز شرایط علمی لازم است افراد در صورت داشتن مقاله در نشریات معتبر و یا چاپ کتاب و همچنین مدرک زبان انگلیسی معتبر را در جلسه مصاحبه ارائه نمایند.


خبر 24 مرداد 97: اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه در استان اصفهان (منبع: سایت دادگستری اصفهان)

معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان طی صدور اطلاعیه ای خطاب به پذیرفته شدگان آزمون کادر اداری قوه قضاییه در سال 96 اعلام کرد: مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون کادر اداری قوه قضاییه در سال 96 در زمینه های فردی، علمی و مهارتی با حضور روانشناسان در آینده ای نزدیک در مراکز استانها آغاز خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این مصاحبه تا 97/6/20 به اتمام خواهد رسید و ملاک قبولی در این مرحله کسب نمره 150 از 240 می باشد.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده: متقاضیان استخدام در استان اصفهان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان از آخرین اخبار و اطلاعات در این زمینه مطلع شوند و از هر گونه مراجعه حضوری به مراکز ستادی استان اجتناب گردد.


خبر 2 خرداد 97: اطلاعیه تکمیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضائیه اصفهان (منبع: سایت دادگستری اصفهان)

جدول زمان بندی مراجعه و راهنمای تکمیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون کادر اداری سال 1396 قوه قضاییه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: جلال ریزانه مدیر امور اداری و استخدامی دادگستری استان ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به شروع فرایند تکمیل پرونده استخدامی پذیرفته شدگان آزمون کارکنان اداری سال 1396 قوه قضاییه از روز شنبه مورخ 97/3/5، پذیرفته شدگان مطابق جدول اعلامی مندرج در پایان همین خبر به مدیریت امور اداری و استخدامی دادگستری کل استان اصفهان واقع در خیابان شهید نیکبخت، دادگستری کل استان اصفهان، طبقه دوم، اتاق 253 مراجعه نمایند.

وی افزود: فرایند تکمیل پرونده استخدامی از 97/3/5 آغاز و تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت.


خبر 29 اردیبهشت 97: اطلاعیه تکمیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضائیه قزوین (منبع: سایت دادگستری قزوین)

سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری قزوین خبر داد؛ پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه جهت ارائه مدارک اقدام نمایند

سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری قزوین گفت: کلیه پذیرفته شدگان می بایست در تاریخ های مقرر و اعلام شده برای ارائه مدارک خود به واحد امور اداری و استخدامی دادگستری استان قزوین مراجعه نمایند.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، احسان نظام دوست سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان قزوین گفت: معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به منظور تکمیل پرسنل اداری دستگاه قضایی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کارکنان اداری نمود که این آزمون در آذر ماه سال 96 از طریق سازمان سنجش کشور برگزار گردید.
وی افزود: سهمیه استان قزوین در این آزمون 137 نفر در رشته های مختلف بود که پذیرفته شدگان پس از طی مراحل قانونی جهت همکاری در دادگستری استان قزوین به عنوان کارمند اداری جذب می شوند.
سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان قزوین خاطر نشان کرد: در این آزمون 67 نفر از بانوان و 70 نفر از آقایان برای دادگستری استان پذیرفته شده اند که همگی پس از طی مراحل کارگزینی و گزینش جهت همکاری به حوزه های مختلف قضایی استان معرفی می شوند.
نظام دوست تصریح کرد: کلیه پذیرفته شدگان می بایست در تاریخ های مقرر و اعلام شده برای ارائه مدارک خود به واحد امور اداری و استخدامی دادگستری استان قزوین مراجعه نمایند.
وی در ادامه بیان داشت: مدارک اولیه مورد نیاز جهت ارائه به امور اداری و استخدامی دادگستری استان اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه، اصل و کپی کارت پایان خدمت برای آقایان، اصل و کپی مدرک تحصیلی و ارائه مدارک در صورت استفاده از سهمیه ایثارگران، شورای حل اختلاف، حافظین قرآن و معلولین می باشد.
سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری قزوین در ادامه افزود: پذیرفته شدگانی که متولد استان قزوین نبوده اما در هنگام ثبت نام از سهمیه بومی بودن استفاده کرده اند مب بایست مدارک ذیل را ارئه نمایند.
مدرک تحصیلی مبنی بر 4 سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان یا استان طی نموده اند.
حکم ریالی در خصوص همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (شاغل و بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل ورود تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی حداقل 4 سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام داشته باشد.
احسان نظام دوست در پایان خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات با واحد امور اداری و استخدامی دادگستری استان به شما 33681615-028 تماس حاصل فرمایند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2511968
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد