• ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
  • 1k نظر «نمایش»

اعتراض به نتایج نهایی آزمون استخدام آموزگاری وارد نیست!

اعتراض به نتایج نهایی آزمون استخدام آموزگاری وارد نیست!

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

عدم امکان اعتراض به نتایج نهایی آموزگاری

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایمنا، بر اساس اطلاعیه اعلام نتایج آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش، اعتراض به نتایج نهایی این آزمون ممکن نمی باشد.

داوطلبانی که در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ پذیرفته نشدند، می‌توانند فرایند گزینش خود را درخواست کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در دسترس است. متقاضیان لازم است ضمن مراجعه به درگاه مذکور، چنانچه در ردیف قبول‌شدگان نهایی آزمون قرار گرفته‌اند به منظور طی سایر مراحل استخدام (ارائه گواهی عدم سوءپیشینه، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی، ساماندهی و آمادگی جهت شرکت در دوره‌های مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان) به شرح ذیل اقدام کنند:

با توجه به اینکه در تمام مراحل ارزیابی تکمیلی (بررسی اسناد و مدارک، معاینات پزشکی و حوزه‌های سنجش و ارزیابی تکمیلی) برای داوطلبان این امکان فراهم بوده است تا در صورت اعتراض به هر مرحله یا فرایند ارزیابی تکمیلی، مراتب را اعلام نموده و این اعتراضات از طریق کارگروه نظارت و کمیسیون موارد خاص، مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و در انتهای هر مرحله نیز داوطلبان با تکمیل نمون‌برگ‌های شماره ۲۳ و ۲۴ ضمن تأیید فرایندهای ارزیابی طی شده، عدم اعتراض خود نسبت به فرایندهای مربوط به رسیدگی به اسناد و مدارک شرایط احراز، سوابق و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی را به صورت مرحله به مرحله اعلام نموده‌اند، لذا در این مرحله هیچ اعتراضی قابل پذیرش نیست.

درخصوص داوطلبانی که صلاحیت‌های عمومی (گزینش) آنان مورد تأیید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه اعلام نتایج نهایی با کد ۱۹ مشخص شده، ضروری است از ۲۰ مرداد تا ۲۱ مهر ماه ضمن مراجعه حضوری به هسته گزینش استان محل ارزیابی شده خود، نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر اقدام نموده و مراحل بررسی پرونده خود در فرایند تجدید نظر را از هسته مزبور پیگیری نمایند. بدیهی است عدم ارائه درخواست تجدید نظر در مهلت زمانی مذکور به منزله انصراف تلقی شده و به مراجعات و درخواست‌های پس از تاریخ ۲۱ مهر ماه ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین هسته‌های گزینش قبل از تاریخ ۲۰ مرداد به دلیل هم زمانی فرایندهای اجرایی آزمون‌های استخدامی و دانشگاه فرهنگیان امکان پذیرش اعتراضات داوطلبان را ندارند.

ورود به صفحه آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

ورود به صفحه آزمون استخدام آموزگار ابتدایی

منبع: خبرگزاری ایمنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2877608
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k