• ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان پنج دهک پایین درآمدی

اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان پنج دهک پایین درآمدی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام شرایط دریافت وام اشتغال مددجویان پنج دهک پایین درآمدی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری میزان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: امسال برای مددجویان پنج دهک پایین درآمدی تسهیلات اشتغالزایی اعطا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مهدی سلامی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین اهداف این نهاد توانمندسازی جامعه هدف از طریق اشتغال و خودکفایی است، افزود: امسال تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت و افراد پنج دهک پایین درآمدی اعطاء می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران، تصریح کرد: در صورت تأیید شورای حمایت کمیته امداد منطقه محل سکونت متقاضی، افرادی که دارای دهک‌های شش و هفت هستند برای ایجاد شغل، می‌توانند از تسهیلات اشتغال کمیته امداد بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از طریق بانک‌های عامل انجام می‌شود، اظهار کرد: اعطای وام‌های اشتغال از محل بند ب تبصره ۱۸ در تعامل با بانک ها، دستگاه‌های اجرایی استان و صندوق کارآفرینی امید و منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به گروه‌های هدف پیش‌بینی شده پرداخت می‌شود.

سلامی به شرایط عمومی دریافت تسهیلات اشتغال از این نهاد اشاره کرد و گفت: ایرانی الاصل بودن، دارا بودن مدرک حرفه آموزی و مهارتی، داشتن کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت از خدمت (برای آقایان)، سکونت در محله ارائه درخواست، دارا بودن مدارک هویتی (کارت ملی وشناسنامه)، نداشتن بیمه اجباری، دارا بودن شرایط سنی ۱۸ تا ۵۵ سال و در صورت تأیید اداره منطقه مورد مراجعه تا ۶۵ سال، از شرایط عمومی دریافت تسهیلات اشتغال از این نهاد است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران، اضافه کرد: داشتن مدرک مهارتی و مجوز‌های لازم پیرامون شغل مورد نظر، توان ارائه تضامین به بانک ها، نداشتن چک برگشتی و اقساط معوق وام گیرنده و ضامنین نیز از شرایط اختصاصی دریافت وام است.

وی خاطرنشان کرد: مددجویان کمیته امداد و پنج دهک پایین در آمدی برای دریافت تسهیلات اشتغال می‌توانند به دفاتر کمیته امداد و یا به نشانی سایت کمیته امداد مراجعه و ثبت نام نمایند.

سلامی یادآور شد: همچنین افراد جویای کار که نیاز به اشتغال در واحد‌های صنفی دارند می‌توانند در این سایت ثبت‌نام نمایند.

مشاهده صفحه جامع اخبار اشتغال مددجویان

مشاهده صفحه جامع اخبار پرداخت وام اشتغال به مددجویان

منبع: خبرگزاری میزان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2773415
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد