• ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

اعطای وام به ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر از سربازان ماهر برنامه ریزی شد

اعطای وام به ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر از سربازان ماهر برنامه ریزی شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام شرایط اعطای وام به سربازان ماهر؛ به زودی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: برای اعطای وام به 30 تا 40 هزار نفر از سربازان ماهر برنامه ریزی شده است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از برنامه‌ریزی برای اعطای وام به ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر از سربازان ماهر خبر داد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه موضوع اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم جوانان محسوب می‌شود، گفت: در همین راستا نیز از چند سال قبل ستادکل نیروهای مسلح به این موضوع ورود کرده و قرارگاه مهارت آموزی سربازان ایجاد شد. هدف از این قرارگاه آموزش حداقل یک مهارت تخصصی در کنار مهارت‌های عمومی به سربازان وظیفه در حین خدمت بود. این آموزش‌ها برابر استانداردهای روز به سربازان ارائه شده و در پایان نیز پس از اخذ آزمون‌های مختلف، گواهینامه مهارتی به سربازان داده می‌شود.

وی ادامه داد:‌ تازه‌ترین آمارهای ما نشان می‌دهد که از زمان آغاز به فعالیت قرارگاه مهارت آموزی تا کنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از سربازان دوره‌های آموزش مهارتی را طی کردند که از تعداد نزدیک ۶۰ درصد مهارت‌های تخصصی و مابقی مهارت‌های عمومی بوده است. گواهینامه مهارتی این افراد به آنان اعطاء شده است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان اینکه حمایت از جوانان برای یافتن شغلی مناسب و همچنین کارآفرینی و ایجاد شغل مناسب پس از پایان دوران خدمت سربازی نیز ادامه خواهد داشت، گفت: در همین راستا نیز سامانه سرباز ماهر ایجاد شده و سربازان ماهر پس از پایان دوره خدمت نیز می‌توانند با مراجعه به آن از خدمات مربوط به مهارت آموزی بهره‌مند شوند. همچنین در رایزنی با دستگاه‌های مختلف بناشد تا سربازان ماهر در اولویت استخدام و جذب قرار بگیرند.

کمالی همچنین به موضوع اعطای وام‌ به سربازان ماهر نیز اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از اقدامات حمایتی قرارگاه مهارت آموزی سربازان حمایت مالی از سربازان ماهر پس از پایان دوره سربازی است. با حمایت مالی از این افراد می‌توان در ایجاد شغل و کارآفرینی آنان مشارکت داشت. در همین راستا نیز در سال گذشته بالغ بر ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شدند و در مجموع ۲۱ هزار میلیارد ریال وام به این جوانان پرداخت شد. 

وی افزود:‌ همچنین برای اعطاء وام به ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر دیگر نیز برنامه شده است و به زودی شرایط و نحوه آن اعلام خواهد شد. 

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح برای کمک به دولت و هموطنان به موضوع مهارت آموزی ورود پیدا کرده‌اند گفت: موضوع مهارت آموزی سربازان جدی گرفته شده و ‌بنا داریم سربازان دوره های مهارتی را به خوبی طی کنند.

مشاهده صفحه جامع اخبار وام اشتغال و دریافت وام

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2831788
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد