۷ سال پیش

اعطای وام ۱۵ میلیون تومانی خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی
اطلاعات بیشتر

 

رئیس دبیرخانه اشتغال و كارآفرینی سازمان بهزیستی كشور گفت:وام های خود اشتغالی تا سقف 15 میلیون تومان به مددجویان بهزیستی كه داری شرایط لازم باشند با مهلت بازپرداخت 5 ساله اعطا می شود.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات خود اشتغالی اینجا کلیک کنید


مهناز كاشی رئیس دبیرخانه اشتغال و كارآفرینی سازمان بهزیستی كشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اعطای وام خوداشتغالی به مددجویان این سازمان اظهار داشت: این وام ها از محل بند ج تبصره 16 قانون بودجه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی اعطا می شود.
وی گفت: این وام به تمام اقشار جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی از جمله بانوان آسیب دیده،گروه های معلول جسمی و ذهنی و ... تعلق می گیرد.
به گفته ی كاشی افراد قبل از درخواست وام باید آماده سازی شغلی داشته باشند و حتما در دوره های آموزش كسب و كار سازمان فنی و حرفه ای شركت كرده باشند.
رئیس دبیرخانه اشتغال و كارآفرینی سازمان بهزیستی كشور بیان كرد: افراد متقاضی پس از تشكیل پرونده به بانك عامل معرفی شده و مبلغ وام را دریافت می كنند.
كاشی سقف وام خوداشتغالی را 15 میلیون تومان اعلام و تصریح كرد: بازپرداخت این وام 5 ساله و با كارمزد 4 درصد محاسبه می شود.
وی گفت: تا كنون 724 طرح كارفرمایی از محل بند ج تبصره 16 به بانك های عامل معرفی شده اند كه متاسفانه تنها 138 طرح اعتبار لازم را دریافت كرده اند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586032
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد