• ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
  • 0k نظر «نمایش»

اعطای گواهینامه مهارتی به بیش از یک میلیون سرباز وظیفه

اعطای گواهینامه مهارتی به بیش از یک میلیون سرباز وظیفه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مشوق های خدمت سربازی مهارت آموزان اعلام شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری برنا، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: به بیش از 1 میلیون و 800 هزا سرباز وظیفه، گواهینامه مهارتی اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در دومین نکوداشت مدیران و خانواده مهارت آموزی که صبح امروز ۱۰ مهرماه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیکاری و مشکل اشتغال جوانان یکی از معضلات و بحران‌های کشور ما هست و نیرو‌های مسلح با توجه به توان و ظرفیتی که دارند، هرکجا که مشکل و بحرانی وجود داشته ورود پیدا می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح افزود: سربازی گذرگاهی هست که جوانان ذکور کشور بایستی از این گذرگاه عبور کنند و سپس وارد جامعه شوند.

وی با بیان اینکه سالانه حدود ۳۵۰ هزار نفر از جوانان ذکور جامعه وارد نیرو‌های مسلح می‌شوند و همین تعداد نیز از نیرو‌های مسلح خارج می‌شوند گفت: جوانانی که وارد نیرو‌های مسلح می‌شوند برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور به نیرو‌های مسلح کمک می‌کنند و در همین راستا باید بتوانند کاری را نیز در این دوران ۲ ساله خدمت خود یاد بگیرند.

سردار کمالی تاکید کرد: در این راستا باتوجه به تدابیر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا قرار شد سربازان در طول دوران خدمت سربازی مهارتی را کسب کنند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با اشاره به تشکیل قرارگاه مهارت آموزی برای مهارت آموزی سربازان گفت: نیرو‌های مسلح در همین راستا قرارگاهی را تحت عنوان قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با ۲ هدف تشکیل دادند.

وی تاکید کرد: اگر جوانان ما مهارت داشته باشند باوجود اینکه اشتغال در کشور یکی از مشکلات اصلی هست، داشتن مهارت کمک می‌کند که جوانان ما به اشتغال برسند؛ پس اولین هدف و ماموریت ما این هست که به جوانان مهارت را آموزش دهیم.

سردار کمالی ادامه داد: به پاس این ۲ سال خدمت که سربازان وظیفه طی می‌کنند، کمک خواهیم کرد جوانان به اشغال برسند و در همین راستا نقشه راهی ۵ ساله را طراحی کردیم.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با بیان اینکه نیرو‌های مسلح در ابتدای کار تمامی سازمان‌هایی که متولی مهارت امروزی و اشتغال بودند را مشخص کرد که بیش از ۳۴ دستگاه شناسایی شد و امروز در حال فعالیت هستند گفت: با ۲۶ سازمان تفاهم نامه امضا شده و در سند ملی مهارت آموزی سربازان تمامی دستگاه‌هایی که دخیل هستند و وظایفی دارند تعیین شده‌اند.

وی ادامه داد: حدود ۷۹ اقدام برای دستکاه‌ها مشخص شده که بایستی اقدامات لازم را انجام دهند تا مهارت آموزی در نیرو‌های مسلح تحقق پیدا کند.

سردار کمالی بیان کرد: بالغ بر ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار سرباز را تا به امروز آموزش داده ایم و به ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر نیز توانسته ایم گواهینامه مهارتی دهیم.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح افزود: امسال بنا داریم که همه دانشجویان و دانش اموزان را تحت پوشش آموزش‌های مهارتی قرار دهیم و در همین راستا اعلام کرده ایم که تمامی مهارت آموختگان را تخت پوشش قرار خواهیم داد تا دانشجویانی که می‌توانند فعالیت‌های لازم را انجام می‌دهند مشوق‌هایی را دریافت کنند.

وی ادامه داد: کسری خدمت، انتخاب سازمان محل خدمت، ۱ ماه مرخصی تشویقی، ۱ درجه بالاتر، استفاده از سربازان به عنوان مربی و کمک مربی و … را به عنوان مشوق برای افراد مشمولان مهارت دیده در نظر گرفته ایم.

سردار کمالی با بیان اینکه ۳۴ مشوق برای افراد مهارت دیده در نظر گرفته شده است گفت: امسال سراغ آموزشگاه‌های آزاد خواهیم رفت و مذاکراتی آغاز شده که امید است آموزشگاه‌های آزاد پای کار آیند تا بتوانیم خدمات خوبی را برای سربازان فراهم کنیم.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح بیان کرد: تنوع مهارت‌های آموزشگاه‌های آزاد، کیفیت و نیاز سربازان به رشته‌های آموزشگاه‌های ازاد موضوعی بسیار مهم است.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری برنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2792565
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد