• ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
  • 1k نظر «نمایش»

اعلام جزئیات طرح معافیت سربازان دارای فرزند

اعلام جزئیات طرح معافیت سربازان دارای فرزند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

شرایط معافیت سربازان دارای فرزند

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا به تشریح جزئیات در خصوص اجرای طرح معافیت سربازان دارای فرزند پرداخت.

سردار تقی مهری؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه معافیت مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر، از تاریخ  ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ اجرایی شده است، اظهار کرد: تمامی سربازان وظیفه حین خدمت که  دارای ۴ فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط  سنی و سربازان وظیفه  دارای ۳ فرزند به شرط داشتن  حداقل ۴۰ سال تمام از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.

وی افزود: ملاک عمل برای رسیدگی به درخواست سربازان وظیفه اعم از سربازان عادی، امریه، طلاب و ... سند رسمی ازدواج و شناسنامه پدر و تاییدیه ثبت احوال است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا متذکر شد: یگان‌های خدمتی پس از بررسی و تایید مدارک و مستندات مربوطه و ثبت ترخیص آنان در سامانه، سربازان واجد شرایط را برای ثبت درخواست معافیت به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) معرفی می‌کنند.

سردار مهری تصریح کرد: سازمان وظیفه عمومی پس از بررسی و تایید شرایط سربازان ترخیص شده،کارت معافیت را صادر و در صورت عدم احراز شرایط، برای ادامه خدمت، فرد را به یگان خدمت معرفی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان وظیفه فراری در صورت داشتن شرایط معافیت، پس از معرفی خود به یگان خدمتی و بررسی مدارک، از یگان ترخیص و می‌توانندبرای معافیت مذکور اقدام کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: همچنین کارکنان وظیفه متاهل حین خدمت که واجد شرایط معافیت نیستند، می‌توانند علاوه بر ۲ ماه کسر خدمت تاهل، برای فرزند اول ۳ ماه کسر خدمت و برای فرزند دوم ۴ ماه و فرزند سوم ۵ ماه کسر خدمت بهره‌مند شوند.

سردار مهری یادآور شد: بیش از ۹۰ درصد درخواست‌های ثبت شده، رسیدگی و صدور کارت شده‌اند و سایر پرونده‌های در دست اقدام نیز پس از رفع نقص مدارک توسط مشمولان و انجام استعلامات لازم به سرعت صدور کارت می‌شوند.

مشاهده صفحه جامع اخبار سربازان غایب

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری قدس آنلاین

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2864213
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k