• ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
  • 1k نظر «نمایش»

اعلام جزئیات فرآیند مصاحبه آزمون آموزگار ابتدایی آموزش‌ و پرورش

اعلام جزئیات فرآیند مصاحبه آزمون آموزگار ابتدایی آموزش‌ و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزئیات فرآیند مصاحبه آزمون آموزگار ابتدایی آموزش‌ و پرورش اعلام شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایمنا؛ مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به تغییر رویکرد مصاحبه آزمون استخدامی، گفت: کانون‌های ارزیابی عهده‌دار تشخیص صلاحیت داوطلبان برای آموزگاری می‌شوند.

مهران اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ و فرایند ارزیابی تکمیلی، اظهار کرد: سال‌های گذشته پس از برگزاری آزمون استخدامی و فرایند مصاحبه، نمره‌ای تحت عنوان نمره مصاحبه لحاظ می‌شد.

وی افزود: در سال گذشته نسبت نمره ۷۰ درصد نمره علمی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه بوده است، اما در سال جاری این رویکرد تغییر کرده و مصاحبه به روش سنتی قبل نخواهیم داشت و کانون ارزیابی تکمیلی فرایند ارزیابی را انجام خواهد داد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: کانون ارزیابی تکمیلی با حضور ارزیابان تخصصی و حرفه‌ای در این کانون و طی یک فرایند علمی و برنامه‌ریزی شده و به‌صورت کامل شایستگی‌های عمومی، اختصاصی و حرفه‌ای داوطلبان را احصاء می‌کنند.

وی با بیان اینکه ابزارهایی که به طور معمول در کانون‌های ارزیابی مورداستفاده قرار می‌گیرد شامل بحث گروهی، ایفای نقش و مصاحبه تخصصی است، تصریح کرد: داوطلبان باید در یک روز برای بررسی مدارک و معاینات پزشکی مراجعه داشته باشند و در روز مجزایی که اعلام خواهد شد، برای حضور در کانون ارزیابی تکمیلی مراجعه کنند.

اسدی گفت: زمان ارزیابی تکمیلی برای هر فرد از ابتدای صبح آغاز شده و این فرایند با توجه به اینکه چندساعته است، یک روز کامل را به خود اختصاص می‌دهد.

وی با اشاره به بررسی شایستگی‌های فردی در ارزیابی توسط کانون ارزیابی، اظهار کرد: ارزیابی تکمیلی و گزینش به‌صورت جداگانه اما در یک روز برای سنجش شایستگی‌ها انجام می‌شود.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در استان با توجه به تعداد فراگیران، ۱۱ کانون ارزیابی تکمیلی خواهیم داشت، افزود: افرادی که بر اساس دفترچه آزمون استخدامی واجد شرایط باشند و معاینات پزشکی را به‌درستی طی کنند، می‌توانند وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شوند و پس از آن و در همان روز مصاحبه گزینش نیز انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه اعلامی به‌صورت ۶۰ درصد آزمون ارزیابی تکمیلی و ۴۰ درصد نمره کتبی است و نتیجه نهایی داوطلبان بر این اساس مشخص خواهد شد.‌

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2745380
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k