• ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

اعلام سهمیه خراسان رضوی در آزمون استخدام معلولان

اعلام سهمیه خراسان رضوی در آزمون استخدام معلولان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سهمیه خراسان رضوی در آزمون استخدام معلولان 313 نفر است!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: سهمیه استان خراسان رضوی در آزمون استخدامی معلولان 313 نفر است.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: سهمیه این استان در نخستین آزمون استخدامی ویژه معلولان کشور، ۳۱۳ نفر تعیین شده است.

دکتر مسعود فیروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت در کشور برنامه ریزی شده که فرصتی ارزشمند برای استخدام افراد دارای معلولیت در دستگاه‌های اجرایی است.

وی بیان کرد: برگزاری این آزمون به‌ منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور در ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده و مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون تا نهم اسفندماه جاری است.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی اظهار کرد: ثبت‌نام در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی امکان پذیر است، ضمن اینکه معلولیت افراد بر اساس نظر کمیسیون پزشکی باید نوع و تعیین شدت آن مورد تأیید قرار گرفته باشد.

وی گفت: طبق قانون، دولت موظف به اختصاص سهمیه سه درصدی به افراد دارای معلولیت برای استخدام در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی است اما این قانون در مواردی به‌درستی اجرایی نشده است و برخی از دستگاه‌های دولتی به این بند از قانون توجهی نداشته و به آن عمل نکردند.

فیروزی افزود: همچنین در برخی موارد افراد دارای معلولیت بعد از قبولی در آزمون کتبی در زمان مصاحبه به دلیل برخورداری از معلولیت استخدام نمی‌شدند.

وی ادامه داد: بنابراین نخستین آزمون اختصاصی ویژه افراد دارای معلولیت به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در ۴۵ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود تا از این طریق حقی از افراد دارای معلولیت در دولت سیزدهم پایمال نگردد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی اظهار کرد: خوشبختانه امروزه جمعیت افراد دارای معلولیت که در مقاطع بالای علمی تحصیل می‌کنند، بسیار بیشتر از قبل شده است.

فیروزی گفت: هم اکنون ۶۵۱ دانشجوی دارای معلولیت در استان از حمایت‌های بهزیستی برخوردار هستند که ۲۱۳ نفر دارای معلولیت بینایی، ۱۱۱ نفر معلولیت شنوایی، ۵۵ نفر معلولیت صوت وگفتار و ۲۷۴ نفر نیز دارای معلولیت جسمی - حرکتی هستند.

وی افزود: درحال حاضر شهریه ترم مهرماه این افراد در حال پرداخت است که ۴۴ میلیارد ریال بدین منظور هزینه شده است.

مشاهده صفحه جامع اخبار استخدام معلولین

 مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2842064
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد