• ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

اعلام ظرفیت پذیرش بومی متقاضیان چهل و یکمین دوره آزمون دستیاری

اعلام ظرفیت پذیرش بومی متقاضیان چهل و یکمین دوره آزمون دستیاری

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ظرفیت پذیرش بومی متقاضیان چهل و یکمین دوره آزمون دستیاری اعلام شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، با توجه بر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، ظرفیت پذیرش بومی متقاضیان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی اعلام شد.

جزییات ظرفیت پذیرش بومی با اولویت مناطق محروم، متقاضیان چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی رشته های بالینی اعلام شد.

به گزارش ایسنا؛ بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ تمامی افراد شرکت کننده در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی رشته های بالینی می توانند از فردا سه شنبه ۲۲ اسفند تا یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ نسبت به انتخاب محل اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل باید با وارد کردن کد رهگیری و بادر نظر گرفتن جدول ظرفیت نهایی آزمون و جدول ظرفیت پذیرش بومی با اولویت مناطق محروم نسبت به انتخاب اولویت های محل تحصیل خود اقدام کنند.

جدول ظرفیت پذیرش بومی با اولویت مناطق محروم، که نشان دهنده نیاز هر استان یا شهرستان به سهمیه بومی مناطق محروم در رشته های مختلف مورد نیاز است از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دسترسی است.

به عنوان مثال: اگر شما متقاضی رشته گوارش و کبد بالغین هستید و بومی استان فارس 2 می باشید، در فرم انتخاب رشته محل علاوه بر انتخاب دانشگاهها، می بایست محل تعهد یک و یا چند مورد بدلخواه از جهرم، فسا، و الرستان را انتخاب نمایند.

داوطلبان با سهمیه بومی که مبادرت به انتخاب کد رشته محل های مناطق محروم می کنند، لازم است علاوه بر انتخاب دانشگاه محل تحصیل، محل تعهد خود مبتنی بر استان محل تعهد را نیز انتخاب کنند. داوطلبان دارای سهمیه بومی باید توجه کنند تنها در صورتی می توانند رشته محلی را به صورت محروم انتخاب کنند که در جدول ظرفیت پذیرش بومی با اولویت مناطق محروم، استان محل تعهد ایشان در رشته آنها اعلام نیاز کرده باشد و می توانند محل تحصیل را به دلخواه در تمامی دانشگاه های اعلام شده انتخاب کنند.

مشاهده صفحه جامع اخبار آزمون دستیاری پزشکی

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2845761
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد