• ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
  • 0k نظر «نمایش»

اعلام فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت در دهه فجر

اعلام فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت در دهه فجر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

زمان فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت مشخص شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس هیأت عالی جذب شوراهای عالی انقلاب فرهنگی از اعلام فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت در دهه فجر خبر داد.

رئیس هیأت عالی جذب شوراهای عالی انقلاب فرهنگی بر تعیین تکلیف جذب ۱۶۰ نخبه ظرف مدت یک هفته تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، کی نژاد در سیصد و سی یکمین جلسه هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، از دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این جلسه هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی، در دانشگاه آزاد و قدردانی از اقدامات بعمل آمده است، اظهار کرد: با گسترش دانشگاه‌های دولتی، آزاد و غیر انتفاعی، نگرانی‌هایی برای وضعیت آینده آموزش عالی کشور مطرح بود که با طرح آمایش آموزش عالی کشور و جذب استاد بر مبنای آن در فراخوان‌های گذشته سعی شد در نگاه کلان رعایت شود و از فراخوان‌های آتی می‌بایست رعایت طرح آمایش مدنظر باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بحث تعارض منافع اعضای هیأت علمی عهده‌دار پست در هیأت  رئیسه دانشگاه، قبلا تاکید شده بود رسیدگی به پرونده‌های آنها به دانشگاه‌های هم ارز فرستاده شود که با توجه به طولانی شدن فرایند و از دست رفتن سهمیه، پرونده‌ها به هیأت مرکزی جذب ارسال شود.

کی نژاد یادآور شد که فراخوان نیمه متمرکز بهمن ماه ۱۴۰۲مطابق تقویم مصوب هیأت عالی جذب با اطلاع شورای عالی انقلاب فرهنگی در وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری از ابتدا لغایت هجدهم بهمن ماه در جریان است و فراخوان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز خواهد شد.

در ادامه جلسه نماینده بنیاد ملی نخبگان گزارشی از آخرین وضعیت پرونده ۱۶۰ نفر نخبه ارائه و تایید سازمان برنامه و بودجه خبر داد که کی نژاد ضمن تشکر از اقدامات سازمان اداری و استخدامی و سازمان مدیریت خاطرنشان کرد که با توجه به اجرای قانون و تاکید مقام معظم رهبری در صدور احکام این ۱۶۰ نفر ظرف مدت یک هفته انجام بپذیرد تشریفات اداری پرونده ۴۰ نفر نخبه جدید با توجه به مدت زمان دوماهه انجام، فرآیند اقدام شده و گزارشی از اقدامات انجام شده در جلسه آتی هیات عالی جذب در این خصوص ارائه شود.

کی نژاد با اشاره به این مساله برای از دست نرفتن زمان و ایجاد تبعات اجتماعی نخبگان و رفع مشکلات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیشنهاد داد: سازمان اداری و استخدامی برای پژوهشگاه‌های این وزارتخانه که مجوز شورای گسترش آموزش عالی مربوطه را دارند، سهمیه جذب ۲۵۰ عضو هیأت علمی پژوهشی در فراخوان بهمن ماه جاری اختصاص دهد و برای اعضای هیأت علمی پژوهشی که طرح آنها به اتمام رسیده، یکسال دیگر تا تعیین تکلیف روند اداری و اجرایی و اخذ مجوز ها از سوی سازمان اداری و استخدامی، برای پژوهشگاه های بدون مجوز، فرصت بدهد که در صحن به تصویب برسد.

همچنین در جلسه مقرر شد برای حل معضل کمبود نیروی انسانی در بخش درمان و پرستاری در مناطق محروم تفاهم نامه‌ای میان دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظرف یک ماهه آینده آماده و برای تایید هیأت عالی جذب، در صحن ارائه شود.  

در ادامه جلسه نتیجه تعدادی پرونده های ماده ۱۵ در صحن هیأت عالی جذب قرائت و به تایید رسید و  سپس تعدادی از اعضای کارگروه صلاحیت عمومی  و هیأت اجرائی دانشگاه­های علوم پزشکی زابل، علوم پزشکی شاهرود، علوم پزشکی شهرکرد و دانشگاه­ های وزارت علوم تحقیقات و فناوری، سیستان و بلوچستان، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی، جهرم، الزهرا، شهید بهشتی و دانشگاه آزاد اسلامی استانهای اصفهان، مازندران، خوزستان تایید شد.

به گزارش مرکز رسانه و اطلاع رسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه رئیس هیأت عالی جذب در تذکری یادآور شد مسئولان دبیرخانه هایی که جدیدا منصوب شده‌اند می بایست به تایید دبیر هیأت عالی جذب برسند و همچنین افرادی که در فراخوان شرکت می‌کنند در صورت اجماع اعضای هیأت اجرائی جذب، با متقاضی قرارداد حق التدریس با مزایای مرتبه استادیار رتبه یک منعقد شود.

مشاهده صفحه جامع جذب هیات علمی

مشاهده صفحه جامع اخبار جذب هیات علمی در وزارت بهداشت

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2836546
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد