• ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

اعلام نتایج آزمون سردفتری تا ۵ بهمن ماه

اعلام نتایج آزمون سردفتری تا ۵ بهمن ماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

زمان اعلام نتایج آزمون سردفتری مشخص شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: نتایج آزمون سردفتری تا 5 بهمن ماه اعلام خواهد شد.

 رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: نتایج آزمون سردفتری تا ۵ بهمن ماه اعلام می شود.

به گزارش ایسنا،  در این نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی برگزار شده است، علی خندانی درباره آزمون سردفتری گفت: در آزمون ۵۲ هزار نفر شرکت کردند. نزدیک به ۲۰ سال جذب حوزه سردفتری با آزمون است و تمام ورودی ها به حوزه سردفتری از طریق آزمون است‌ و   این طور نیست که اولین بار است که ازمون برگزار می شود ولی امسال با توجه به اصلاح قانون و  در اجرای ماده ۳ اصلاح قانون فضای کسب و کار اولین آزمونی است که برگزار شده است. 

وی با بیان اینکه  ملاک قبولی در آزمون هم تراز نمره است گفت: نتایج آزمون تا ۵ بهمن ماه اعلام می شود.  

وی درباره کارگاه تصویربرداری اسناد دفاتر اسناد رسمی در استان تهران گفت: از بهمن سال گذشته کار تصویربرداری یا اسکن دست نویس دفاتر اسناد را شروع کردیم و بالاخره تعامل خوبی بین کانون سردفتران تهران و استان ها و سازمان ثبت اسناد انجام شد و اتفاق بزرگی رخ داد.

خندانی افزود: شاید اگر این تعامل بین سه حوزه رخ نمی داد پروژه چندین ساله بود ولی با همکاری سازمان ثبت و همکاران ما در دفاتر در  سراسر کشور و تهران ، کار اسکن دفاتر  تمام شده است و عکسبرداری  نزدیک ۹۸ الی ۹۹ درصد دفاتر در کل کشور تمام شده است. 

وی با بیان اینکه دفاتر بعد از اسکن به دفترخانه ها برمیگردند و امحا نمی شوند گفت: سالها باید مورد استفاده قرار گیرند و  باید تصمیم قانونی درباره نگهداری آنها گرفته شود.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در پایان خطاب به متقاضیان پروانه سردفتری گفت: کسانی که می‌خواهند به حوزه سردفتری ورود کنند به خصوص کسانی که در آزمون ۲۵ آذر شرکت داشتند توصیه می‌کنم که با چشم باز این حوزه را انتخاب کنند و بعد از اخذ ابلاغ سردفتری دچار مشکلات احتمالی ناشی از کمبود درآمد نشوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2682391
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد