• ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

خبر اعلام نتایج آزمون انتخاب سردفتران اسناد رسمی در اواخر دی ماه

خبر اعلام نتایج آزمون انتخاب سردفتران اسناد رسمی در اواخر دی ماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

رقابت 52 هزار داوطلب در آزمون سردفتری

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سازمان سنجش و آموزش کشور، معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج آزمون استخدام انتخاب سردفتران اسناد رسمی اواخر دی ماه اعلام می شود.

معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از رقابت حدود ۵۲ هزار داوطلب در آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و حدود ۱۴ هزار داوطلب در آزمون صدور پروانه تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر حسن مروتی با اعلام این خبر گفت: در آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی بیش از ۲۵ هزار داوطلب مرد و بیش از ۲۶ هزار داوطلب زن و همچنین در آزمون تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی بیش از ۸ هزار داوطلب مرد و بیش از ۵ هزار داوطلب زن با هم رقابت می‌کنند.

وی گفت: آزمون صدور پروانه تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی صبح روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه در ۱۸ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۳۷ حوزه فرعی در ۱۸ شهرستان و آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی صبح روز جمعه ۲۵ آذر ماه سال ۱۴۰۱ در ۳۶ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۱۰۸ حوزه فرعی در ۳۱ شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون امور آزمون های سازمان سنجش افزود: کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون‌های مذکور از روز سه‌شنبه ۲۲ آذر ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است که داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ... کارت شرکت در آزمون را چاپ کرده و بر اساس آدرس مندرج در کارت، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

دکتر مروتی در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون‌ها اواخر دی ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

منبع: سازمان سنجش و آموزش کشور

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2674519
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد