• ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

افزایش ۴۰ درصدی اعزام مشمولان غایب برای خدمت سربازی

افزایش ۴۰ درصدی اعزام مشمولان غایب برای خدمت سربازی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استقبال 40 درصدی مشمولان غایب برای خدمت سربازی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: نسبت به گذشته اعزام به خدمت مشمولان غایب سربازی 40 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار قاسم رضایی در همایش سراسری سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت:­سازمان وظیفه عمومی به واسطه مدیریت جوانان در کسوت مشمول و سرباز، رده مقدم نظام در فراجاست و ضرورت دارد مسئولان این سازمان­ با اهتمام ویژه این وظیفه مهم را برای خدمت رسانی مضاعف ارتقاء دهند و با کمترین هزینه بیشترین خدمات را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

وی افزود: همه ما باید با عمل و اقدامات خود بستر ساز ظهور امام عصر (عج) باشیم و این مهم را به جوانان نسل امروز که سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند انتقال دهیم که بدانند به عنوان رزمنده در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها و در سازمان بسترساز زمینه ظهور هستند و این وظیفه مهم و توفیق را قدر بدانند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله العالی لقب «مجاهدان فی سبیل الله» را به کارکنان جان برکف انتظامی کشور داده اند، گفت: این مهم وظایف ما را سنگین‌تر کرده که باید در راستای انجام ماموریت‌های محوله قدم‌های استوار برداریم که سازمان ظیفه عمومی نیز در این راستا باید برنامه ریزی‌های جدی را پیاده سازی و مصوبات را تا مرحله اجرایی شدن دنبال کند.

سردار رضایی با تاکید بر استمرار مهارت آموزی تخصصی و حرفه‌ای سربازان افزود: سربازان فرزندان ما هستند که باید از ظرفیت آن‌ها به نحو مطلوب بهره ببریم و در بحث آموزش آن‌ها لحظه‌ای غفلت نکنیم، در واقع آموزش سربازان باید به گونه‌ای باشد که آن‌ها را در سازمان‌های مختلف بکارگیری کنیم.

وی گفت: کاهش خدمت سربازی از ۲۴ ماه به ۲۱ ماه برای نیرو‌های مسلح از جمله خدمات موثری است که سازمان وظیفه عمومی فراجا بر اساس ابلاغیه ستاد کل آن را اجرایی کرده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز جوانان ایران اسلامی با عرق به کشور و روحیه انقلابی و جهادی مشتاق به خدمت سربازی هستند، از این رو ما نیز محیط خدمتی آن‌ها را باید با آموزش‌های حرفه‌ای و مستمر به گونه‌ای مهیا کنیم که با خاطره خوش، خدمت سربازی را به پایان برسانند.

وی افزود: به جوانانی که خدمت سربازی خود را به تاخیر انداخته اند، توصیه می‌کنیم که خودشان را برای خدمت سربازی هرچه سریع‌تر آماده و این دوران را طی کنند و یقین داشته باشند پس از خدمت سربازی اشتغال برای این افراد آسان‌تر خواهد بود هرچند که در چند ماه اخیر نسبت به قبل استقبال مشمولان غایب برای خدمت سربازی ۴۰ درصد افزایش داشته است.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2817806
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد