• ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

افزایش ۴۱.۵ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی سیستان و بلوچستان

افزایش ۴۱.۵ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی سیستان و بلوچستان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سهم استان سیستان و بلوچستان در مشاغل خانگی به 41.5 درصد رسید

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، رئیس ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سهم استان سیستان و بلوچستان در اعتبارات مشاغل خانگی به 41.5 درصد رسید.

زاهدان- ایرنا- رئیس ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به عملکرد سیستان و بلوچستان در جذب منابع مالی سال گذشته حوزه مشاغل خانگی، امسال سهم این استان به میزان ۴۱.۵ درصد افزایش پیدا کرد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا؛ آزیتا همتیان پس از بازدید از طرح‌های اشتغال شهرستان‌های زابل و هامون در شمال سیستان و بلوچستان اظهار کرد: برای توسعه کسب و کارهای خانگی می‌توان از مزیت‌های این استان بویژه در بخش‌های کشاورزی، سنگ‌های زینتی، پرورش آبزیان و صنایع دستی استفاده کرد.
وی افزود: این مهم به هم افزایی و حرکت جمعی همه ارکان در سیستان و بلوچستان بستگی دارد تا از طریق آن زنجیره ارزش کسب و کارها شکل گرفته و محصولات تولیدی صادرات محور شوند.
رئیس ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ چالش عمده سیستان و بلوچستان را، کند بودن فرآیند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از سوی بانک‌های عامل بیان کرد و گفت: این استان در زمینه منابع مالی مشکلی ندارد و بانک‌ها باید به متقاضیانی که در نوبت هستند، تسهیلات را پرداخت کنند.
وی اظهار کرد: سقف اعتبارات تخصیص یافته در حوزه مشاغل خانگی به استان‌ها در ۲ سال اول دولت سیزدهم، بسیار بیشتر از یک دهه گذشته بوده و امیدواریم سال آینده نیز منابع بیشتری از سوی بانک مرکزی به این حوزه اختصاص پیدا کند.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار مشاغل خانگی

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2824334
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد