• ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

افزایش ۴۹ درصدی سهم تسهیلات مشاغل خانگی خراسان شمالی

افزایش ۴۹ درصدی سهم تسهیلات مشاغل خانگی خراسان شمالی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سهم تسهیلات مشاغل خانگی خراسان شمالی افزایش یافت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیر توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: نسبت به سال گذشته سهم مشاغل خانگی خراسان شمالی 49 درصد افزایش یافته است.

مدیر توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: امسال سهم استان از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی ۱۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که این رقم نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد افزایش دارد. 

محمد اربابی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سال گذشته سهم استان از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی ۷۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که ۷۰ میلیارد تومان آن پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات مشاغل خانگی، به صورت قرض الحسنه و با عاملیت بانک‌ های توسعه تعاون، رفاه، پست بانک، ملی، صادرات، تجارت، ملت و قرض الحسنه مهر به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدیر توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: سقف تسهیلات به صورت مستقل ۱۵۰ میلیون تومان است و متقاضیان پشتیبان مشاغل خانگی تا سقف چهار میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی دریافت می کنند.

وی یادآور شد: بیشتر تسهیلات مشاغل خانگی استان به متقاضیان طرح های گلیم بافی، خیاطی، دامداری، رودوزی سنتی و کشاورزی پرداخت شد.

اربابی درباره مزایای توسعه مشاغل خانگی افزود: نبود نیاز به فضای زیاد و حذف اجاره مکان برای ایجاد اشتغال از مزایای این طرح ها است علاوه بر آن میزان سرمایه افراد در این طرح افزایش می یابد.

مدیر توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی بیان کرد: تسهیلات مشاغل خانگی ارزان قیمت است و تلاش داریم تا گامی برای توسعه اشتغال و حل مشکل بیکاری برداشته شود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2741960
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد