• ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

امسال ۸۰۰۰ امدادگر در جمعیت هلال احمر استخدام می شوند

امسال ۸۰۰۰ امدادگر در جمعیت هلال احمر استخدام می شوند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سهم استان گیلان در استخدام امدادگر 20 نفر است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: امسال در جمعیت هلال احمر 8000 امدادگر استخدام خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: این استان ۴۸۰۰ مترمربع انبار امدادی دارد؛ همچنین ۲۲ پایگاه امداد و نجات داریم که به زودی به ۲۸ پایگاه خواهد رسید.

هادی سلیمی امروز، ۲۱ بهمن ماه در جمع خبرنگاران، از برگزاری یادواره ۱۰۸ شهید امدادگر استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در دوران دفاع مقدس مسئولیت تربیت و اعزام نیروی امدادگر به جبهه‌ها را بر عهده داشت.

وی با بیان اینکه ۲۵۰۰ شهید امدادگر در سطح کشور داریم، افزود: کنگره ملی ۲۵۰۰ شهید امدادگر کشور سال آینده در تهران برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان با همکاری سپاه قدس گیلان و بنیاد شهید و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و دانشگاه علوم پزشکی، تصریح کرد: این یادواره ۳۰ بهمن ماه سال جاری در گلزار شهدای رشت برگزار می شود؛ در حاشیه این مراسم از دایره المعارف شهدای امدادگر استان نیز رونمایی خواهیم کرد.

سلیمی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۶۴۰ شعبه این جمعیت در سطح کشور فعال است، تصریح کرد: ۱۷ شعبه جمعیت هلال احمر در استان گیلان نیز ماموریت های این مجموعه را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به نقش آفرینی جمعیت هلال احمر در حوزه بهداشت و درمان، مدیریت بحران و مسائل اجتماعی و فرهنگی و...، عنوان کرد: قبل از انقلاب دو فروند بالگرد امداد و نجات داشتیم که امروز به ۲۳ فروند بالگرد آماده عملیات رسیده و در سیل و زلزله و تصادف جاده ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به عضویت بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اضافه کرد: ۱۶۰۰ امدادگر در گیلان فعال هستند؛ همچنین ۷۳ هزار امدادگر در سطح کشور کارت عضویت دارند.

وی با بیان اینکه از مجموع ۴۰۰۰ خانه هلال در سطح کشور، ۴۷۰ خانه هلال در گیلان فعال است، گفت: گیلان ۴۸۰۰ مترمربع انبار امدادی دارد؛ همچنین ۲۲ پایگاه امداد و نجات داریم که به زودی به ۲۸ پایگاه خواهد رسید.

سلیمی با اشاره به ارائه خدمات تخصصی نجات و رهاسازی توسط جمعیت هلال احمر در تصادفات جاده ای، اضافه کرد: از مجموع ۴۶۷ خودروی نجات در کشور، ۳۰ خودرو در گیلان فعال است.

مدیرعامل هلال احمر گیلان بیش از ۴۰ درصد تلفات در تصادفات جاده ای را در صحنه دانست و بر حضور به موقع و موثر نیروهای امدادی تاکید کرد و افزود: با تدبیر دولت سیزدهم و در آینده نزدیک شاهد نوسازی و توسعه و تقویت ناوگان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیش از ۱۰۰۰ خودرو امدادی خواهیم بود که ۲۰ خودروی آمبولانس و نجات سهم پایگاه‌های گیلان است.

وی بر به روزرسانی ناوگان خودرویی و افزایش سرعت عملیاتی و تامین نیروی انسانی تاکید کرد و متذکر شد: امسال ۸۰۰۰ امدادگر در جمعیت هلال احمر استخدام می شوند که سهم گیلان ۲۰۰ نفر است؛ این امدادگران در پایگاه های امداد و نجات به ارائه خدمات عام المنفعه برای مردم می‌پردازند.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود نمونه سوالات استخدامی جمعیت هلال احمر

سفارش پستی کتاب‌های آمادگی برای آزمون‌های استخدامی

سلیمی، گیلان را استانی گردشگر پذیر، اما پر مخاطره دانست و بیان کرد: مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت(eoc) هلال احمر عملیات های امداد و نجات را مدیریت می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر در حوادث بین المللی همچون زلزله ترکیه، ادامه داد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عضو شورای حکام فدراسیون صلیب سرخ جهانی بوده و در تصمیم گیری ها نقش آفرینی می‌کند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان این مجموعه‌ها یکی از ارکان مدیریت بحران دانست و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر الگوی خدمت رسانی به ویژه در بخش بهداشت و درمان است و در حال حاضر ۳۸ داروخانه و ۳۴ مرکز درمانی در سطح کشور دارد؛ در گیلان یک داروخانه هلال احمر داریم و به زودی داروخانه دوم را در شرق گیلان راه‌اندازی می‌کنیم.

وی جمعیت هلال احمر را پس از سازمان اوقاف و آستان قدس، سومین موقوفه‌دار کشور دانست و تاکید کرد: در سال جاری ۷۱۴۱ نفر از خدمات توانبخشی مرکز درمانی هلال احمر در رودسر بهره مند شده اند؛ همچنین ۵۳۰۰ نفر در قالب کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان تحت ویزیت رایگان قرار گرفتند.

سلیمی، با بیان اینکه سیاست کاهش زمان رسیدن بر بالین را در صحنه تصادفات جاده ای دنبال می کنیم، اضافه کرد: رسیدن به استاندارد ۱۰ دقیقه با افزایش پایگاه های امداد و نجات و تمرین امدادگران و به روزرسانی تجهیزات و آمایش پایگاه ها محقق می شود.

وی از کاهش ۷۵ درصدی غریق سواحل گیلان در تابستان امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۷۰ نجات یافته و ۹ مورد غریق داشتیم که عمدتا خارج از ساعت طرح سالم سازی بوده است.

مدیرعامل هلال احمر گیلان، با بیان اینکه در سال جاری ۳۵ کاروان سلامت را در مناطق محروم و کم برخوردار برپا کردیم، گفت: در آینده نزدیک شعبه جمعیت هلال احمر رشت را افتتاح خواهیم کرد.

سلیمی در پایان از اجرای بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: در راستای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی در پنج شهرستان اقدام به کاشت ۱۷۵ هزار اصله نهال خواهیم کرد.

مشاهده صفحه جامع استخدام جمعیت هلال احمر

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2838733
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد