• ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

امکان افزایش ۵ درصدی واریزی به حساب بازنشستگان فرهنگی

امکان افزایش ۵ درصدی واریزی به حساب بازنشستگان فرهنگی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

واریز ‌536 میلیارد ریال ‌به‌ حساب فرهنگیان بازنشسته بهمن ماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، بر اساس اعلام صندوق ذخیره فرهنگیان، بازنشستگان فرهنگی می توانند نسبت به افزایش 5 درصدی واریزی خود اقدام نمایند.

صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۵۳۶ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال به حساب اعضای صندوق که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد و اعلام کرد: سود سال مالی ۱۴۰۲ نیز طبق روال و پس از برگزاری مجمع عمومی به حساب این بازنشستگان واریز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صندوق ذخیره فرهنگیان در گزارشی از آخرین واریزی صندوق به حساب فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق، اعلام کرد که این مبلغ شامل واریزی عضو و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه است که به حساب ۲۱۳۲ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌ و از دوم دی تا اول بهمن ماه ۱۴۰۲ بازنشست شده‌اند واریز شد.

بر اساس این گزارش، این افراد همچنین شامل بازخریدها، فوتی‌ها، از کار افتاده‌ها و انصرافی‌ها هستند و در راستای حفظ کرامت فرهنگیان عضو، پرداخت سهم‌الشرکه در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی، به حساب آنها واریز شده است.

در این راستا بازنشستگان برای اطلاع از واریز سهم‌الشرکه، به صورت حضوری یا اینترنتی موجودی حساب خود در بانک سرمایه را بررسی کنند.

طبق گزارش مذکور، با توجه به تحول در ساختار امور اعضا در صندوق و نظام پرداخت سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته به کمتر از یک ‌ماه، این مبلغ، اولین وجوهی است که فرهنگیان بازنشسته قبل از برقراری حقوق مستمری، به طور کامل و یکجا دریافت می‌کنند.

روابط‌عمومی صندوق از فرهنگیانی که علاقه‌مند به عضویت هستند خواسته است با مراجعه به دفاتر نمایندگی صندوق در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به عضویت اقدام کنند تا از خدمات حین خدمت و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی در زمان بازنشستگی بهره‌مند شوند.

در پایان این گزارش تاکیده شده است که فرهنگیانی که عضو صندوق هستند، می‌توانند نسبت به افزایش واریزی خود تا سقف ۵ درصد حقوق و مزایا اقدام کنند تا به همان میزان از سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ بهره‌مند شوند.

مشاهده صفحه جامع زمان واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی

مشاهده صفحه جامع اخبار حقوق بازنشستگان

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2846643
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد