• ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

امکان بارگذاری مجدد مدارک رتبه بندی برای ورودی های جدید

امکان بارگذاری مجدد مدارک رتبه بندی برای ورودی های جدید

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

فراهم سازی بارگذاری مدارک رتبه بندی ورودی‌های جدید

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امکان بارگزاری مدارک رتبه بندی برای ورودی های جدید آموزش و پرورش مهیا می شود.

صفدر سلطانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست خبری مدیران کل آموزش و پرورش استان با اصحاب رسانه و خبرنگاران به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم که در مجتمع تازه ساخت سردار سلیمانی مشهد برگزار شد گفت: حقوق ۳ ماهه همکاران حق التدریس پرداخت شده و حقوق ۴ماهه دی تا فروردین در ماه جاری به این عزیزان پرداخت می شود.

به گزارش روابط‌ عمومی‌ آموزش‌ و‌‌ پرورش‌ خراسان‌‌ رضوی وی در خصوص کمبود معلم در استان پاسخ داد: آموزش و پرورش استان به ازای نیروی موظف کمبود خود را اعلام می کند اما این به معنی نبود معلم در کلاس و خالی بودن کلاس نیست. همه کلاس های ما در سراسر استان دارای معلم است.

وی در پاسخ به خبرنگاران برای ممنوعیت برگزاری جشن معلم در مدارس بیان کرد: برای برگزاری جشن های روز معلم در مدارس مشکلی وجود ندارد حتی منابعی هم برای آن در نظر گرفته شده فقط توصیه ما بر جشن هایی است که در آن شان و جایگاه معلمی حفظ شود.

سلطانی در خصوص پرداخت حقوق سرایداران و نیروهای اداری گفت: حقوق سرایداران و نیروهای صرف اداری مطابق حقوق کارکنان دولت محاسبه و پرداخت می شود، اما خبر خوب امسال در نظر گرفتن مبلغ معیشتی ویژه سرایداران و خدمتگزاران است.

وی با اشاره به پایان بررسی اعتراضات رتبه بندی معلمان بیان کرد: تمامی اعتراضات همکاران در خصوص رتبه بندی بررسی و پاسخ داده شده، کلیه احکام جدید صادر و معوقات دریافتی ها پرداخت شده است؛ امسال نیز امکان بارگزاری مدارک رتبه بندی برای ورودی های جدید مجددا مهیا می شود.

مشاهده صفحه جامع جزئیات نظام رتبه بندی معلمان

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2856107
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد