• ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
  • 0k نظر «نمایش»

امکان بهره‌مندی دانش آموختگان از مشوق‎های کسری یا کل خدمت سربازی

امکان بهره‌مندی دانش آموختگان از مشوق‎های کسری یا کل خدمت سربازی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تشریح جزئیات مشوق های سربازی دانش آموختگان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت خبری بازار کار، مسئول غرفه وزارت دفاع و پشتبانی نیرو های مسلح گفت: دانش آموختگان کارشناسی، ارشد و بالاتر امکان بهره مندی از مشوق های سربازی را دارند.

دانش آموختگان کارشناسی، کارشناسی ارشد و بالاتر می توانند از مشوق های کسری یا کل خدمت سربازی که وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح پیش بینی کرده بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار بازارکار، مهندس هادی صادقی مقدم، مسئول غرفه وزارت دفاع و پشتبانی نیرو های مسلح  در نمایشگاه کار دانشگاه تهران در گفتگو با بازارکار گفت: سربازی برای دانشجویان و دانش آموختگان یک دغدغه است بنابراین وزارت و مجموعه آن این امکان را فراهم کرده است تا دانشجویان و دانش آموختگان کارشناسی که تخصص آنها مورد نیاز باشد بتوانند در پایان تحصیلات دانشگاهی، در قالب استخدام پیمانی به صورت “شش ساله” به  استخدام پیمانی وزارت دفاع و پشتبانی نیرو های مسلح در آیند تا هم خدمت سربازی شان پوشش داده شود و هم از سایر مزایای استخدامی برخوردار شوند.

وی درباره اینکه آنهایی که نمی خواهند استخدام پیمانی شوند چه مزایایی دیده شده است افزود: آن دسته از عزیزانی که نمی خواهند استخدام شوند می توانند از مزایای دیگری که پیش بینی شده استفاده کنند که یکی بحث نخبه وظیفه است که بر اساس آن به صورت فردی یا تیمی می توانند با تعریف کردن یک پروژه با وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، همه خدمت سربازی خود را در قالب این پروژه انجام دهند.

وی درباره “طرح کسری خدمت سربازی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح نیز گفت: وزارت دفاع طرح ها و پروژه های متعدد و مختلفی را در زمینه های مختلف صنعتی، فنی و حتی علوم انسانی تعریف کرده که بر اساس  اجرا و انجام آن ها، فرد یا تیم مورد نظر از چهار ماه تا سقف ۲۲ ماه می توانند برای خدمت سربازی خود استفاده نمایند.

مسئول غرفه وزارت دفاع در نمایشگاه کار دانشگاه تهران از تعامل خوب وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های تهران، جهاد دانشگاهی، شهید بهشتی، خواجه نصیر و فردوسی مشهد و … خبر داد و اعلام کرد: این همکاری ها با مجموعه آموزش عالی توسعه می یابد.

گفتنی است، افراد علاقمند به موضوع کسری خدمت سربازی یا انجام طرح با وزارت دفاع، در حال حاضر می توانند تا فردا سوم خرداد به صورت حضوری به دانشگاه تهران – نمایشگاه کار دانشگاه (مصلی دانشگاه)-  غرفه وزارت دفاع مراجعه نمایند و یا به سایت وزارت دفاع رجوع کنند.

نمایشگاه کار دانشگاه تهران امروز دوشنبه اول خرداد ماه با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی دانشجویی وزیر علوم و سیدمحمد مقیمی رییس دانشگاه تهران از اول خرداد ماه در محل برگزاری نماز جمعه این دانشگاه آغاز به کار کرده و تا چهار شنبه سوم خرداد ادامه دارد.

در این نمایشگاه سه روزه، علاوه بر ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی به کارجویان، کارگاه‌های آموزشی متنوع با رویکرد آماده‌سازی کارجویان برای ورود به بازار کار برپا می شود.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه نشستی با حضور مدیران ارشد و تصمیم گیران حوزه اشتغال کشور در سه بخش سازمان‌های دولتی، دانشگاه و صنعت در محل خانه گفتگوی دانشگاه تهران با هدف شناسایی مشکلات حوزه اشتغال جوانان و ارائه راهکارهای اجرایی برگزار می‌شود.

همچنین در طول برگزاری نمایشگاه، میزهای مشاوره برگزار خواهد شد و در حوزه‌های موضوعی بازاریابی و برندینگ، راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار، مالی و سرمایه‌گذاری، طراحی مسیر شغلی، راه‌اندازی کسب‌وکارهای آنلاین، تجاری‌سازی و حقوق کسب‌وکار و راه‌اندازی استارتاپ، توسط اساتید و خبرگان و کارآفرینان به مخاطبان مشاوره داده می‌شود.

منبع: بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2742762
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد