• ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
  • 0k نظر «نمایش»

امکان جذب ۱۴ عضو هیات علمی در دانشکده پزشکی مراغه

امکان جذب ۱۴ عضو هیات علمی در دانشکده پزشکی مراغه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

افزایش ظرفیت جذب عضو هیئت علمی در دانشکده پزشکی مراغه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: امکان جذب 14 عضو هیات علمی در دانشکده علوم پزشکی مراغه فراهم شد.

دکتر اللهوردی ارجمند روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر اعضای هیئت علمی هفت نفر هم در قالب تعهد خدمت و در مجموع ۲۱ نفر گزینش و جذب می‌شوند تا علاوه بر تدریس، در بیمارستان‌های شهرستان نیز خدمات درمانی عرضه کنند.

به گفته وی این تعداد در رشته‌های مختلف مورد نیاز شهرستان از جمله بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های داخلی، بیوشیمی بالینی، بیهوشی، پرستاری، اتاق عمل، و خون‌شناسی آزمایشگاهی جذب می‌شوند و امروز آخرین مهلت ثبت‌نام آن در فراخوان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: دیگر اعضای هیئت علمی این دانشکده نیز در رشته‌های ریه کودکان، زنان و زایمان، طب اورژانس، علوم تغذیه، مدیریت بهداشت و درمان، فیزیولوژی پزشکی، مهندسی بهداشت محیط، بهداشت باروری، بیوتکنولوژی پزشکی، علوم تشریحی و آسیب‌شناسی پذیرش می‌شوند.

دکتر ارجمند اضافه کرد: ساختمان دانشکده پزشکی مراغه که با ۸۰۰ مترمربع زیربنا در پنجم شهریور سال جاری افتتاح شده بود، برای پذیرش ۲۰ دانشجو از بهمن سال جاری مهیاست و فراهم‌سازی زیرساخت آزمایشگاهی آن نیز در دست اقدام قرار دارد.

وی با بیان اینکه دانشجویان رشته بیوتکنولوژی پزشکی در مقطع کارشناسی‌ارشد هم برای نخستین‌بار در این دانشکده پذیرش خواهند شد، اضافه کرد: راه‌اندازی دانشکده‌های چهارگانه از جمله پزشکی و طب سنتی و برخی دیگر از اقدامات توسعه‌ای در مراکز درمانی، زمینه را برای ارتقای این دانشکده به دانشگاه فراهم می‌کند.

به گفته وی بر همین اساس راه‌اندازی بخش جراحی قلب در بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان در دستور کار قرار گرفته و علاوه بر تامین تجهیزات مورد نیاز، دو پزشک فوق تخصص در رشته‌های جراحی قلب و بیهوشی نیز جذب شده‌اند تا عمل جراحی قلب باز برای نخستین‌بار در تاریخ این شهرستان انجام شود.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر عمل آنژیو قلب ماهانه روی ۳۰۰ نفر در بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان انجام می‌شود، اضافه کرد: ظرفیت بخش آنژیو قلب این بیمارستان نیز به‌زودی دو برابر خواهد شد و تجهیزات مورد نیاز برای آن خریداری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از دکتر «علی احسانی» معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی مراغه، طی ماه‌های اخیر ۲ میلیارد تومان برای تجهیز آزمایشگاه دانشکده پزشکی مراغه هزینه شده و خرید کامل تجهیزات به همین میزان اعتبار نیاز دارد تا زمینه برای تدریس واحدهای آزمایشگاهی نخستین دانشجویان پزشکی مراغه فراهم شود.

دانشکده علوم پزشکی مراغه در دولت سیزدهم گام‌های موثر دیگری نیز در جهت ارتقا به دانشگاه و تبدیل شدن مراغه به قطب درمان جنوب آذربایجان‌شرقی برداشته است.

گفتنی است علاوه بر اهالی جنوب آذربایجان‌شرقی، ساکنان شهرستان‌های جنوب آذربایجان‌غربی هم برای دریافت برخی از خدمات درمانی به مراغه مراجعه می‌کنند و تبدیل شدن این شهرستان به قطب درمانی منطقه از تردد اهالی به مراکز استانها جلوگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2669124
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد