• ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

انتشار اطلاعیه مهم میزکار مرکزی رتبه بندی معلمان

انتشار اطلاعیه مهم میزکار مرکزی رتبه بندی معلمان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

فرآیند بارگذاری مستندات و ارزیابی مجدد رتبه معلمان

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از وزارت آموزش و پرورش، اطلاعیه مهم میزکار مرکزی رتبه بندی معلمان به منظور اعلام شرایط بارگذاری مستندات و ارزیابی مجدد جهت تعیین رتبه استحقاقی منتشر شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پیرو بخشنامه شماره ۱۷/۷۱۰ مورخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳در اجرای ماده ۵ آئین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان (موضوع ارزیابی مجدد مشمولانی که پس از ارزیابی نخست در وضعیت عدم احراز رتبه (فاقد رتبه) قرارگرفته‌اند) و با لحاظ کردن شرایط زیر در فرآیند بارگذاری مستندات و ارزیابی مجدد جهت تعیین رتبه استحقاقی قرار می‌گیرند .

۱.مطابق مقررات مدت زمان ارزیابی مجدد مشمولان ماده فوق یکسال پس از تایید نهایی مرحله اول پرونده آنان در هیات ممیزه می باشد .

۲.کلیه مشمولانی که از تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ به بعد حداقل یکسال از تاییدنهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آنان گذشته و کارنامه رتبه بندی آنان دارای وضعیت : "عدم احراز رتبه/ فاقد رتبه" است، مشمول ارزیابی مجدد مطابق ماده ۵ آئین نامه می‌باشند .

۳.مالک عمل، رتبه مندرج در کارنامه رتبه بندی افراد در صفحه شخصی آنان در سامانه مای مدیو می‌باشد، لذا در صورتی که فرآیند رسیدگی به پرونده افراد به اتمام رسیده و مورد تایید نهایی هیات ممیزه قرار گرفته است ( مطابق بند ۱) مشمول ارزیابی مجدد می‌شوند .

۴.مشمولان ماده مذکور صرفاً افرادی می‌باشند که در وضعیت شاغل باشند .

۵.جهت بارگذاری مدارک و مستندات؛ تاریخ صدور و یا اجرای فعالیت می‌بایست منتهی به تاریخ پایان مهلت یکساله باشد و تاریخ‌های پس از آن مورد پذیرش نمی‌باشد. (به عنوان مثال فردی که در مورخ یکم تیر ماه ۱۴۰۳مهلت یکساله تکمیل شده است مدارک تا قبل از این تاریخ معتبر می‌باشد)

۶.زمان شروع بارگذاری مدارک از تاریخ ورود به سامانه به مدت یکماه می‌باشد. مدت زمان پیش بینی شده قابل تمدید نمی‌باشد.

۷.راهنمای بارگذاری مدارک قابل پذیرش و امتیازات مربوط به هر مدرک در سامانه درج شده است .باعنایت به اینکه پس از مدت زمان ذکر شده امکان بارگذاری مجدد هیچ مدرکی وجود ندارد توصیه می‌شود افراد ضمن مطالعه دقیق راهنمای مورد نظر، شخصاً نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند .

۸.افرادی که قبل از یکم خرداد ۱۴۰۳ مهلت یکساله آنها به پایان رسیده بود و مشمول ارزیابی مجدد شده‌اند با توجه به نزدیک شدن به پایان مهلت یکماه می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۳ نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام نمایند در غیراینصورت مطابق مقررات مهلت یکماه آنان به پایان خواهد رسید .

۹.مسئولیت اطعع رسانی به موقع، دقیق و جامع به مشمولان برعهده مدیران کل استان‌ها می‌باشد، لذا انتظار می‌رود تدابیر و راهکارهای مناسب جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به همه مشمولان در سطح استان، مناطق و مدارس اتخاذ گردد.

ورود به صفحه جزئیات نظام رتبه بندی معلمان

ورود به صفحه آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: وزارت آموزش و پرورش

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2877075
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد