• ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

انجام نقل و انتقالات فرهنگیان تنها از طریق سامانه مربوطه

انجام نقل و انتقالات فرهنگیان تنها از طریق سامانه مربوطه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

همه نقل و انتقالات فرهنگیان از طریق سامانه انجام می شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: تمامی فرآیند نقل و انتقال فرهنگیان تنها از طریق سامانه مربوطه انجام می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مجید زارعی افزود: همه نقل و انتقالات فرهنگیان از طریق سامانه مربوطه انجام می‌شود و فرم‌های امتیاز در بخش‌های مختلف از جمله؛ بیماری‌های صعب العلاج، خانواده شاهد و ایثارگر و. در این سامانه وجود دارد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس، در جلسه هماهنگی مدیریت منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش فارس با معاونین آموزشی سراسر استان و موضوع فرآیند ساماندهی و نقل و انتقالات سال تحصیلی جدید در باشگاه فرهنگیان شماره دو شیراز اظهار کرد: این نشست برای هم افزایی و یکصدا شدن مجموعه امور اداری و اموزش برگزار می‌شود و موضوعاتی از قبیل نقل و انتقالات، ساماندهی نیروی انسانی، ثبت نام کتب درسی و. مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
وی افزود: برای جبران کمبود نیروی انسانی و پوشش کلاس‌های درس، در سال گذشته بیش از ۷ هزار نفر از بازنشستگان را در فرآیند حق التدریس به کار گرفتیم.
زارعی تصریح کرد: با احتساب آماربازنشستگان سال جاری و از طرفی جذب بیش از سه هزار و ۵۰۰ نیروی جدید آموزگار و معلم فنی درآموزش و پرورش استان، پیش بینی می‌شود حدود ۱۰ هزار نفر کمبود معلم داشته باشیم.
وی ادامه داد: دربرای رفع مشکل کمبود معلم، راهکار‌های مختلفی از جمله استفاده از ظرفیت بازنشستگان، سرباز معلمان، حق التدریس شاغلین، و ...، پیش بینی شده است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش فارس از پیش بینی بازنشستگی بیش از ۷ هزار معلم در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: هزار و ۱۲۰ فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان هم در اول مهرماه جذب آموزش و پرورش استان، می‌شوند. در صورت نیاز از دانشجو معلمان ورودی سال ۹۹ در رفع کمبود معلم استفاده خواهیم کرد.
وی ادامه داد: ۱۵۰۰نیروی جدیدی که در قالب ماده ۲۸ در تابستان جذب می‌شوند در اول مهرماه در مدارس بکارگیری می‌شوند.
وی در خصوص ثبت نام کتاب‌های درسی، گفت: تا کنون ۷۶ درصد از دانش آموزان در سامانه کتاب‌های درسی ثبت نام کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس، اضافه کرد: فرآیند ثبت نام دانش آموزان در مدارس هم آغاز شده و اولیا با توجه به موقعیت جغرافیایی نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام می‌کنند.
وی افزود: در شرایط فعلی که با چالش نیروی انسانی مواجه هستیم، مامور کردن معلمان به سایر دستگاه ها‌ی اجرایی ممنوع است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2752648
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد