• ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
  • 0k نظر «نمایش»

انجام گزینش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در دو مرحله

انجام گزینش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در دو مرحله

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزئیات گزینش دو مرحله ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سرپرست هسته گزینش آموزش و پرورش فارس گفت: دانشجو معلمانی که وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند، در دو مرحله گزینش خواهند شد.

سرپرست هسته گزینش آموزش و پرورش فارس با اشاره به روند گزینش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان گفت: گزینش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در دو مرحله انجام می‌شود.

حسین رنجبر امروز، اول اسفندماه در دیدار جمعی از دانشجو معلمان پردیس شهید بهشتی اقلید با تشریح قوانین و ضوابط عمومی گزینش و انتخاب اصلح گزینش، اظهار کرد: وظیفه گزینش آموزش و یادآوری مطالب نیست بلکه وظیفه اصلی گزینش انتخاب و گزینش کردن است.

سرپرست هسته گزینش آموزش و پرورش فارس افزود: انتظارهای آموزش و پرورش از یک معلم این است که  از لحاظ علمی ممتاز و برجسته باشد و از لحاظ مسائل اعتقادی سیاسی و اخلاقی براساس موازین ماده ۲ قانون گزینش عمل کنند.
رنجبر ادامه داد: اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی بیان شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی، التزام عملی به احکام اسلامی، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی، عدم اشتهار به فساد اخلاقی و تجاهر به فسق، عدم سابقه وابستگی تشکیلاتی غیرقانونی آن‌ها از طرف مقامات صالحه اعلام شده یا می‌شود،‌ عدم سابقه محکومیت کیفری موثر، عدم اعتیاد به مواد مخدر از جمله موازین ماده ۲ قانون گزینش است.

وی با اشاره به اینکه دانشجو معلمان در دو مرحله گزینش می‌شوند، گفت: یک مرحله در زمان ورود به دانشگاه فرهنگیان و تحت عنوان استخدام آزمایشی و مرحله دیگر نیز در زمان پایان تحصیلات در دانشگاه فرهنگیان و موعد استخدام قطعی که این نیازمند توجه دانشجو معلمان نسبت به رعایت ضوابط گزینش است.

سرپرست هسته گزینش آموزش و پرورش فارس بیان کرد: دانشجو معلمان باید از قوانین و ضوابط عمومی گزینش اطلاع داشته باشند و طبق قوانین رفتار کنند و آگاهی در این زمینه بر هر معلمی الزامی است.

وی با بیان اینکه درتمام کشورهای دنیا فرآیند گزینش وجود دارد، تصریح کرد: در همه دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب نیرو، فرایند گزینش وجود دارد بنابراین در دستگاه بسیار مهم مانند آموزش و پرورش قطعا وجود فرآیند گزینش امری ضروری است.

رنجبر، یکی از اهداف مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را تعالی جایگاه معلمی دانست و افزود: در این راستا معلم باید درس اخلاق، ازخودگذشتگی و ایثار را تحصیل کند تا بتواند درس انسانیت و اخلاق بدهد و یک الگوی کامل به تمام معنا باشد.

وی ادامه داد: مدارس کارخانه انسان‌سازی است و این وظیفه برعهده معلم است و با توجه به حساسیت فرآیند تربیت، معلم باید اول الگوی خوبی باشد تا بتواند تربیت در تراز انقلاب اسلامی رقم بزند.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار دانشگاه فرهنگیان

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2841130
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد